Dat is natuurlijk een goed idee. Overigens uitgevonden dat ik zelf stom bezig was; de stb pomp zit met VIJF bouten aan het bracket vast, niet vier...

Nou, volgende keer beter

Vandaag dan maar een begin gemaakt om dit karretje weer klaar te krijgen voor APK. De Xantia 1.8 i 16V van vrouwlief.
Onverlaten hadden de spiegel aan bestuurderszijde kapot getrapt. Die dus maar even vervangen.
Als je vaker met deurpanelen van Xantia's hebt gespeeld is het eigenlijk een fluitje van een cent of 2, en dus:

Daarna binnen verder. De blower luistert niet heel best naar commando's vanaf het bedieningspaneel. Aangezien de lampjes in het apparaat ook al gesneuveld waren maar besloten om de handel eens uit te bouwen.
Vanaf de onderkant begonnen wijst het zich allemaal eigenlijk vanzelf wel en dus, na een uurtje:

Benieuwd of hierachter het antwoord gaat liggen. De contactbaantjes zagen er op zich wel goed uit en volgens mij mag je daar ook niet teveel aanzitten. Ik zal eens kijken of er nog wat aanslag vanaf wil komen met wat papier.
Verder ook het hele klokkenspel maar uit de auto geschroefd om ook daarachter de lampjes te kunnen vervangen. Gelijk ook maar even de interieur temperatuur sensor t.b.v. de airco schoon gemaakt.
Van de week maar even een paar doosjes lampjes scoren, en de 2 aparte lampjes voor de kachelbediening.
Dus nu maar even zo laten staan en de Volvo 854 mee naar huis genomen (die dat heul niet erg vond):

Dan van de week maar weer in elkaar zetten en hopen dat alles werkt. Als ik verder ga zal ik ook de kachelweerstand contacten reinigen en de stekker op de kachelmotor zelf, maar de motor doet het gewoon goed in orkaanstand dus vermoed ik niet dat daar het probleem ligt.