[VOLVO 850 CLUB NEDERLAND] Algemene Ledenvergadering ALV 2016

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 22-12-2015 23:09:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Volvo 850 Club Nederland

De aanmeldingsmogelijkheid voor de ALV van zaterdag 30 januari 2016 was al een tijdje opengesteld,
zoals te lezen viel in de meest recentelijke e-mail nieuwsbrief, bij deze de notificatie op 't forum.

De ALV is wederom op de bekende plek, bij Restaurant Campman te Renkum.
Meer daarover valt te lezen op de clubwebsite.

Log aan en scroll naar beneden om de knop "Aanmelden Evenementen" te vinden,
klik dan in de lijst op het juiste event, de ALV dus, en vul de gevraagde gegevens in.
Uitleg over de gevraagde gegevens krijg je door met de muis over het i-tje bij iedere vraag te zweven.

Tot ziens op de ALV!

T o m

Gaat er iemand toevallig vanuit Castricum of Wageningen naar de ALV? En als dit het geval is zou die dan 4 velgen zonder banden naar de ALV kunnen meenemen?

855T5+

Citaat van: T o m op 04-01-2016 16:12:16
Gaat er iemand toevallig vanuit Castricum of Wageningen naar de ALV? En als dit het geval is zou die dan 4 velgen zonder banden naar de ALV kunnen meenemen?

Hej Tom, er is ook een aparte forumtransport sectie op het forum, had je daar ook al geplaatst?
Volvo: Mutatis Mutandis

T o m

 :D Is niet meer nodig, ik zie dat Wageningen 11 minuten van Renkum ligt. Pik ze zelf ff op.  ;D

Spin!

De uitnodiging voor de ALV is nu ook per email verstuurd naar alle clubleden. Vergeet je niet in te schrijven!

Geen inschrijving = Geen kroket

;D

www.vm-parts.nl

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Spin!

Citaat van: maruska op 21-01-2016 23:42:50
Bezorgen jullie die kroketten ook in noorwegen ? ;D

Als er vooraf gewoon rijkelijk voor de koerier wordt betaald en men niet zeurt over koude kroketten? Mag geen probleem zijn dan.

www.vm-parts.nl

jan2016

Koude kroketten....hmmmmm; toch maar even in de microwave... ;)
Een probleem is pas een probleem als jij het ervan maakt.

V70geRwin

Citaat van: T o m op 04-01-2016 16:12:16
Gaat er iemand toevallig vanuit Castricum of Wageningen naar de ALV? En als dit het geval is zou die dan 4 velgen zonder banden naar de ALV kunnen meenemen?

Maar iemand vanuit Noord-Holland die ik de velgen mee kan geven voor Tom naar de ALV?
Zit zelf dat weekend in Delfzijl helaas.

t5joost


san

Als je ze morgen in Amsterdam kan krijgen,neem ik ze wel mee.

V70geRwin

Citaat van: san op 25-01-2016 20:59:43
Als je ze morgen in Amsterdam kan krijgen,neem ik ze wel mee.

Sander bedankt voor het aanbod maar mijn vrouw heeft vandaag de auto nodig.

san


UserID6342

Was weer goed en de lunch lekker, zoals altijd eigenlijk ;D.  Bestuur bedankt voor jullie tomeloze inzet van afgelopen jaar  :eusa_clap: :eusa_clap:

Vulk

Is er een evenementenplanning uitgekomen voor het komende jaar?