Volvo Klassieker Beurs (VKB) 24 en 25 september 2016 Autotron Rosmalen

Gestart door StefanCJ, 17-09-2016 22:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StefanCJ

Volgend weekend vind de 25ste editie van het Volvo Klassieker Beurs plaats. Locatie is wederom het Autotron in Rosmalen. Persoonlijk vind ik het Autotron een leuke locatie, het doet wat oubollig aan en dat past wel bij de VKB.

Op www.volvobeurs.nl staat verdere info, het belangrijkste staat hieronder wel.
U bent als bezoeker of als deelnemer van harte welkom op de grootste Volvo klassieker beurs van Europa. De beurs is geopend op zaterdag 24 september van 10.00 tot 17.00 en op zondag 25 september van 10.00 tot 16.00.
U hoeft hiervoor geen lid te zijn van een Volvo vereniging, iedere belangstellende is welkom. Entree € 10,00; kinderen tot 12 jaar mogen gratis naar binnen. Parkeren voor Volvo's en Saabs gratis.

De 850clubstandpepernoten zijn inmiddels wereldberoemd, verder is de clubstand dé locatie om clubleden en forummers in real life te ontmoeten, altijd gezellig!

Vroeger maakten we altijd lijstjes met wie wanneer kwam, ik weet niet of daar anno 2016 nog behoefte aan is maar het is het proberen altijd waard.

Zaterdag 24 september:
- StefanCJ, Marit en Casper

Zondag 25 septemer:
-

:D


san

Ik ga ook weet alleen nog niet welke dag..lekker struinen langs kraampjes etc. Bakkie doen bij de clubstand.Heb er zin in.☺

V70R^2

Idem hier, kom uiteraard even langs, weet nog niet welke dag.

Hengeveld


cornelis-b

Ik twijfel nog. De vorige editie vond ik wat betreft de 850 / X70 spullen tegen vallen, de clubstand was wel super :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70R^2

Citaat van: Hengeveld op 18-09-2016 11:32:06
Ik kom beide dagen  :eusa_shifty:

Ik zal (als ik het niet vergeet...) de propus voor je meenemen, die ligt al een tijdje op jou te wachten ;D

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Ik heb begrepen dat bij de laatste edities de onderdelen voor de 850 en x70 zeer schaars waren. En als er al iets lag, was het ouwe zooi voor een veel te hoge prijs.
Ik zie niet echt een reden om te gaan  :eusa_shifty:

StefanCJ

Voor onderdelen is het ook niks. Soms wat leuke dingen qua gereedschap. Verder kun je altijd oliefilters kopen, das altijd een speciale beursaanbieding, €3,- euro duurder dan bij de dealer  :eusa_shhh:

san


cornelis-b

Citaat van: san op 18-09-2016 15:41:07
Al is het maar voor het sfeertje.😊

Sfeertje is leuk op de clubstand maar zeg niet tegen een Amazon rijder dat je een 850 rijdt want je krijgt geen woord meer want dat is te nieuw en heeft volgens die gasten niets met klassieker beurs te maken ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Ik ga ook niet voor de onderdelen. Zie het meer als een leuk uitje en her en der gezellig even bij babbelen.

Eric850R

Citaat van: cornelis-b op 18-09-2016 18:04:48
Citaat van: san op 18-09-2016 15:41:07
Al is het maar voor het sfeertje.😊

Sfeertje is leuk op de clubstand maar zeg niet tegen een Amazon rijder dat je een 850 rijdt want je krijgt geen woord meer want dat is te nieuw en heeft volgens die gasten niets met klassieker beurs te maken ;D
En onderweg is het ook altijd lastig contact maken, want ze rijden veel rechts met 90 max......

jvanputten

ik ben ook aanwezig, geen idee of het wat is.
Word de eerste meeting sinds het Volvo virus..  :eusa_pray:

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 390 dkm
C70 T5 cabrio 2000 234 dkm
S80 D5 2005 311 dkm