Volvo Klassieker Beurs (VKB) 24 en 25 september 2016 Autotron Rosmalen

Gestart door StefanCJ, 17-09-2016 22:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

henry classic v70

Citaat van: T5-4life op 18-09-2016 21:19:07
Citaat van: henry classic v70 op 18-09-2016 11:55:29
Staan er ook forumwagens op de stand?
V70 van Ilja

Oké mooi dat die bijzondere wagen aanwezig is, vast nog wel een paar andere bijzondere Roffels :)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

de geneRaal

misschien kom ik ook wel ff kieken.
parkeer ik die gele gewoon vooraan  :evil:
Blackstone under construction

Hengeveld

Citaat van: V70R^2 op 18-09-2016 11:34:39
Ik zal (als ik het niet vergeet...) de propus voor je meenemen, die ligt al een tijdje op jou te wachten ;D

Oh ja, heel fijn!

En de reden om te gaan is omdat het leuk is om andere Volvofielen en hun auto's te zien. Alleen al de parkeerplaats met schitterend gepoetste auto's van bezoekers is al bijna reden genoeg om te komen.

Sbv


Spin!

Net de route uitgestippeld...2,9 km. Ik doe een gooi naar de Roffel met de koudste olie & water bij aankomst.

www.vm-parts.nl

cornelis-b

Citaat van: Spin! op 19-09-2016 10:58:51
Net de route uitgestippeld...2,9 km. Ik doe een gooi naar de Roffel met de koudste olie & water bij aankomst.

Je kan beter op de fiets komen, die korte ritjes zijn heel slecht voor de auto ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Boeijke

Ik vrees dat ik er voor het eerst sinds jaren niet bij zal zijn.  :-\

StefanCJ


Boeijke

Citaat van: StefanCJ op 19-09-2016 21:29:14
Hoe kan dat nou, WJ?

Tja...zit het hele weekend vol met feesten.
Waar ik niet allemaal evenveel zin in heb maar waar ik ook niet weg kan blijven   :-\

UserID6342

Ik twijfel ook of we gaan..... De gezelligheid van de VKB en de 850 stand is top, maar onderdelen van een 700 of een 850 vind je haast niet, en wat er ligt word veels te duur verkocht, is echt absurd die prijzen.  De echt mooie 'snoepjes' vind je er allang niet meer helaas, zoals een gloednieuwe klokkenunit voor de 700, NOS, voor slechts 100 euro.

Het gereedschap wat er ligt / te koop aan word geboden is bagger pur sang, maar dit kan ook komen omdat ik te kritisch ben.  Heb er meen ik vorig jaar 2 'onverwoestbare' koevoeten gekocht, daar de hele tijd mee over die beurs lopen klossen, en bij de eerste auto waar we die 'onverwoestbare' koevoeten nodig hadden bogen we ze beide krom.... Hier hebben we dan wel weer heel hartelijk om kunnen lachen, maar ik bedoel maar qua kwaliteit.

Het enigste wat ik wel ieder jaar kocht waren die 2 striptangetjes, die hielden het altijd precies een jaar vol, zodat ik op de volgende VKB weer 2 van die tangetjes kon kopen.  Maar afgelopen jaar stond die man er ook al niet meer....

Oliefilters zijn al, sinds jaar en dag, veels te duur op de beurs bij iedere aanbieder.  Het lijkt wel of de prijzen juist omhoog gaan, speciaal voor de beurs. De auto's die worden aangeboden zijn ook ver over de top qua prijzen, maar dit is allang zo.  Zo stond er vorig jaar een kromme CY voor een absurde prijs ???

Als we komen is het puur voor de gezelligheid en verder niets, terwijl ik altijd de VKB echt inplande maar sinds dit jaar dus niet gedaan....

jelmo86

Clublid 85012049

Mike H.

Ik ga zondag voor eerste keer kijkje nemen. Eens kijken hoe het bevalt.

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 20-09-2016 06:29:55
Ik twijfel ook of we gaan..... De gezelligheid van de VKB en de 850 stand is top, maar onderdelen van een 700 of een 850 vind je haast niet, en wat er ligt word veels te duur verkocht, is echt absurd die prijzen.  De echt mooie 'snoepjes' vind je er allang niet meer helaas, zoals een gloednieuwe klokkenunit voor de 700, NOS, voor slechts 100 euro.

Het gereedschap wat er ligt / te koop aan word geboden is bagger pur sang, maar dit kan ook komen omdat ik te kritisch ben.  Heb er meen ik vorig jaar 2 'onverwoestbare' koevoeten gekocht, daar de hele tijd mee over die beurs lopen klossen, en bij de eerste auto waar we die 'onverwoestbare' koevoeten nodig hadden bogen we ze beide krom.... Hier hebben we dan wel weer heel hartelijk om kunnen lachen, maar ik bedoel maar qua kwaliteit.

Het enigste wat ik wel ieder jaar kocht waren die 2 striptangetjes, die hielden het altijd precies een jaar vol, zodat ik op de volgende VKB weer 2 van die tangetjes kon kopen.  Maar afgelopen jaar stond die man er ook al niet meer....

Oliefilters zijn al, sinds jaar en dag, veels te duur op de beurs bij iedere aanbieder.  Het lijkt wel of de prijzen juist omhoog gaan, speciaal voor de beurs. De auto's die worden aangeboden zijn ook ver over de top qua prijzen, maar dit is allang zo. Zo stond er vorig jaar een kromme CY voor een absurde prijs ???

Als we komen is het puur voor de gezelligheid en verder niets, terwijl ik altijd de VKB echt inplande maar sinds dit jaar dus niet gedaan....

Was dat niet iets van €12500,=  :eusa_think:
Die CY was in een zeer matige B conditie... of ie krom was heb ik niet gezien/op gelet
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: henry classic v70 op 22-09-2016 18:05:53
Citaat van: Dirk342 op 20-09-2016 06:29:55
Ik twijfel ook of we gaan..... De gezelligheid van de VKB en de 850 stand is top, maar onderdelen van een 700 of een 850 vind je haast niet, en wat er ligt word veels te duur verkocht, is echt absurd die prijzen.  De echt mooie 'snoepjes' vind je er allang niet meer helaas, zoals een gloednieuwe klokkenunit voor de 700, NOS, voor slechts 100 euro.

Het gereedschap wat er ligt / te koop aan word geboden is bagger pur sang, maar dit kan ook komen omdat ik te kritisch ben.  Heb er meen ik vorig jaar 2 'onverwoestbare' koevoeten gekocht, daar de hele tijd mee over die beurs lopen klossen, en bij de eerste auto waar we die 'onverwoestbare' koevoeten nodig hadden bogen we ze beide krom.... Hier hebben we dan wel weer heel hartelijk om kunnen lachen, maar ik bedoel maar qua kwaliteit.

Het enigste wat ik wel ieder jaar kocht waren die 2 striptangetjes, die hielden het altijd precies een jaar vol, zodat ik op de volgende VKB weer 2 van die tangetjes kon kopen.  Maar afgelopen jaar stond die man er ook al niet meer....

Oliefilters zijn al, sinds jaar en dag, veels te duur op de beurs bij iedere aanbieder.  Het lijkt wel of de prijzen juist omhoog gaan, speciaal voor de beurs. De auto's die worden aangeboden zijn ook ver over de top qua prijzen, maar dit is allang zo. Zo stond er vorig jaar een kromme CY voor een absurde prijs ???

Als we komen is het puur voor de gezelligheid en verder niets, terwijl ik altijd de VKB echt inplande maar sinds dit jaar dus niet gedaan....

Was dat niet iets van €12500,=  :eusa_think:
Die CY was in een zeer matige B conditie... of ie krom was heb ik niet gezien/op gelet

Was echt zo krom als een banaan. Plaatdelen en deuren sloten gewoon niet aan.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

rob850/480

Citaat van: cornelis-b op 22-09-2016 18:14:35
Citaat van: henry classic v70 op 22-09-2016 18:05:53
Citaat van: Dirk342 op 20-09-2016 06:29:55
Ik twijfel ook of we gaan..... De gezelligheid van de VKB en de 850 stand is top, maar onderdelen van een 700 of een 850 vind je haast niet, en wat er ligt word veels te duur verkocht, is echt absurd die prijzen.  De echt mooie 'snoepjes' vind je er allang niet meer helaas, zoals een gloednieuwe klokkenunit voor de 700, NOS, voor slechts 100 euro.

Het gereedschap wat er ligt / te koop aan word geboden is bagger pur sang, maar dit kan ook komen omdat ik te kritisch ben.  Heb er meen ik vorig jaar 2 'onverwoestbare' koevoeten gekocht, daar de hele tijd mee over die beurs lopen klossen, en bij de eerste auto waar we die 'onverwoestbare' koevoeten nodig hadden bogen we ze beide krom.... Hier hebben we dan wel weer heel hartelijk om kunnen lachen, maar ik bedoel maar qua kwaliteit.

Het enigste wat ik wel ieder jaar kocht waren die 2 striptangetjes, die hielden het altijd precies een jaar vol, zodat ik op de volgende VKB weer 2 van die tangetjes kon kopen.  Maar afgelopen jaar stond die man er ook al niet meer....

Oliefilters zijn al, sinds jaar en dag, veels te duur op de beurs bij iedere aanbieder.  Het lijkt wel of de prijzen juist omhoog gaan, speciaal voor de beurs. De auto's die worden aangeboden zijn ook ver over de top qua prijzen, maar dit is allang zo. Zo stond er vorig jaar een kromme CY voor een absurde prijs ???

Als we komen is het puur voor de gezelligheid en verder niets, terwijl ik altijd de VKB echt inplande maar sinds dit jaar dus niet gedaan....

Was dat niet iets van €12500,=  :eusa_think:
Die CY was in een zeer matige B conditie... of ie krom was heb ik niet gezien/op gelet

Was echt zo krom als een banaan. Plaatdelen en deuren sloten gewoon niet aan.
Was dan ook een CY dus dat klopt wel.