Volvo Klassieker Beurs (VKB) 24 en 25 september 2016 Autotron Rosmalen

Gestart door StefanCJ, 17-09-2016 22:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT


UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 22-09-2016 18:05:53
Was dat niet iets van €12500,=  :eusa_think:
Die CY was in een zeer matige B conditie... of ie krom was heb ik niet gezien/op gelet
Die CY was echt helemaal niets waard.....  Sterker nog, wij kwamen er aan lopen en ik zag meteen al dat eea niet klopte aan dat ding.  Er stonden mensen geïnteresseerd te kijken en toen ik ze op bepaalde delen wees, waaronder die smerige knik in het dak bij de C-stijl (!!) was de interesse over van die mensen en geheel terecht ook.  Sterker nog, juist om de boel te jennen, heb ik Jeffrey op een leuke manier 500 laten bieden voor de sloop (juist omdat hij krom was en dit ook erbij laten zeggen) toen we de tweede keer er voorbij liepen en de eigenaar met iemand bezig was voor ruim 10 rooien :evil: ;D

v0lv0freak

Haha dat was een lachertje inderdaad. De verkoper was mij trots aan het vertellen dat de vorige eigenaar in Zweden er graag zandwegetjes mee nam. Echt een pluspunt :P

Spin!

Je moet geen kromme Volvo's meenemen naar een plek waar honderden kenners en haviksogen rond lopen.

Dat is hetzelfde als een kindertekening meenemen naar een kunstveiling.

www.vm-parts.nl

StefanCJ

Citaat van: Spin! op 23-09-2016 09:58:26
Je moet geen kromme Volvo's meenemen naar een plek waar honderden kenners en haviksogen rond lopen.

Dat is hetzelfde als een kindertekening meenemen naar een kunstveiling.

Dat is toch wat anders ... Wij hebben zo'n vreselijk Heijboer Heyboer ding hangen maar de meeste kindertekeningen zien er beter uit.

Edit: die kerel kan niet eens zijn naam leesbaar schrijven  ;D

henry classic v70

Zou wel een stunt zijn als die bewuste CY er weer staat  :evil:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: StefanCJ op 23-09-2016 10:42:49
Citaat van: Spin! op 23-09-2016 09:58:26
Je moet geen kromme Volvo's meenemen naar een plek waar honderden kenners en haviksogen rond lopen.

Dat is hetzelfde als een kindertekening meenemen naar een kunstveiling.

Dat is toch wat anders ... Wij hebben zo'n vreselijk Heijboer ding hangen maar de meeste kindertekeningen zien er beter uit.

Als je het een vreselijk ding vind dan wil ik hem wel ruilen voor wat kindertekeningen, basisschool zit op de hoek van de straat en kan wel vragen of de kids wat willen tekenen ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

dbs1

De 850clubstandpepernoten zijn inmiddels wereldberoemd, verder is de clubstand dé locatie om clubleden en forummers in real life te ontmoeten, altijd gezellig!

Vroeger maakten we altijd lijstjes met wie wanneer kwam, ik weet niet of daar anno 2016 nog behoefte aan is maar het is het proberen altijd waard.

Zaterdag 24 september:

- StefanCJ, Marit en Casper
- san (of zondag)
- V70R^2 (of zondag)
- Hengeveld
- razorx (of zondag)
- jvanputten (of zondag)
- Spin! (of zondag)

Zondag 25 septemer:

- san (of zaterdag)
- V70R^2 (of zaterdag)
- Hengeveld
- razorx (of zaterdag)
- jvanputten (of zaterdag)
- Spin! (of zaterdag)
- jelmo86
- Mike H.
- dbs1
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

dielie850


De 850clubstandpepernoten zijn inmiddels wereldberoemd, verder is de clubstand dé locatie om clubleden en forummers in real life te ontmoeten, altijd gezellig!

Vroeger maakten we altijd lijstjes met wie wanneer kwam, ik weet niet of daar anno 2016 nog behoefte aan is maar het is het proberen altijd waard.

Zaterdag 24 september:

- StefanCJ, Marit en Casper
- san (of zondag)
- V70R^2 (of zondag)
- Hengeveld
- razorx (of zondag)
- jvanputten (of zondag)
- Spin! (of zondag)

Zondag 25 septemer:

- san (of zaterdag)
- V70R^2 (of zaterdag)
- Hengeveld
- razorx (of zaterdag)
- jvanputten (of zaterdag)
- Spin! (of zaterdag)
- jelmo86
- Mike H.
- dbs1
- dielie850

)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 23-09-2016 10:54:31
Zou wel een stunt zijn als die bewuste CY er weer staat  :evil:

Als ie werkelijk zo krom is als een banaan dan heeft ie alleen maar rondjes gereden het afgelopen jaar en staat ie er nog.

:eusa_shifty:

;D

v0lv0freak

Zaterdag 24 september:

- StefanCJ, Marit en Casper
- san (of zondag)
- V70R^2 (of zondag)
- Hengeveld
- razorx (of zondag)
- jvanputten (of zondag)
- Spin! (of zondag)

Zondag 25 septemer:

- san (of zaterdag)
- V70R^2 (of zaterdag)
- Hengeveld
- razorx (of zaterdag)
- jvanputten (of zaterdag)
- Spin! (of zaterdag)
- jelmo86
- Mike H.
- dbs1
- dielie850
- v0lv0freak (maar ik kom met een 360)

V70R^2


drdre


StefanCJ

Auto net even gewassen in het donker, hij was te smerig om ermee naar de VKB te komen.