15g reviseren of toch wat anders?16t nieuwe 15g aangeschaft!!

Gestart door dinky, 06-10-2016 20:49:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulk

Citaat van: dinky op 09-10-2016 15:44:38
Nee geen prijs gevraagd bij Volvo, ik denk zelf dat ik dan schrik maar kan natuurlijk wel een prijsopgave vragen miss valt het mee met de andere bedrijven

Ik denk dat dat best wel eens zou kunnen meevallen.

dinky

#31
Vandaag verschillende prijsopgaven:
Turbo direct €675 ex btw
C&e Turbo €635 Inc statiegeld
Maar staat in opgave ruilturbo.
Master Turbo €647 fabriek nieuw,
Maar krijg €50 korting omdat ik mijn andere daar had late nakijken diagnose kosten €50. 647-50=597 :eusa_dance:
Aps Turbo levert alleen patroon maar is niet orgineel dus dat doen we maar niet.

RoelNL

Naar mijn weten is turbo direct gewoon nieuw nieuw. Heb een foto in blog van de nieuwe turbo staan.
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

Vulk

Citaat van: dinky op 10-10-2016 14:50:33
Vandaag verschillende prijsopgaven:
Turbo direct €675 ex btw
C&e Turbo €635 Inc statiegeld
Maar staat in opgave ruilturbo.
Master Turbo €647 fabriek nieuw,
Maar krijg €50 korting omdat ik mijn andere daar had late nakijken diagnose kosten €50. 647-50=597 :eusa_dance:
Als Turbo levert alleen patroon maar is niet orgineel

En de dealer?

dinky

#34
en vanmiddag was het zover even een pakketje opgehaald :eusa_dance:




fabrieksnieuw en de prijs? 597euro met 50 euro korting omdat ik dus mijn andere turbo door hun heb laten controleren, met pakkingen. maar geen tapeinden en moeren maar deze deden ze er zo bij voor de service :eusa_clap:
Master turbo Groningen

razorx


dinky

 Dankje wel,Dat zal helemaal goed komen, volgende week vakantie dus heb dan alle tijd om deze dan te vervangen

V70geRwin

Mooi dat nieuwe spul, succes met monteren.
Hier ligt ook nog een verse te wachten op montage..

razorx

Vergeet naast de pakkingen en ringetjes, het ringetje voor de olieleiding die het blok ingaat niet te vervangen.
Door het gejoekel zal die zeker niet meer goed dichten. Heb ik ooit ook mogen ervaren.

Denk aan de olie voor de turbo voor je hem echt start.

UserID6342

Mooie turbo en voor een goede prijs  :eusa_clap: :eusa_clap:. Net wat Yits zegt, blaf die turbo vol met olie voordat je gaat starten !

dinky

Olie zal ik zeker niet vergeten, en eerst even starten zonder bobinekabel zal ook wel helpen. Waar moet ik nog meer op letten aanhaalmoment leidingen koeling/olie. Zodat deze niet lekt of kapot draai. Kan aankomende deze in alle rust vervangen heb dan vakantie :)

Piet

Ik trek zelf atijd even de zekering van de benzinepomp eruit in plaats van de bobine los om olie door te pompen.
Met de bobine los staat ie anders nogal wat benzine in de cilinders te spuiten.

dinky

Dankje wel, anders verzuipt de auto. Handige tip.

Jurijn R

Citaat van: dinky op 16-10-2016 10:44:25
Dankje wel, anders verzuipt de auto. Handige tip.

Knal het wel door je uitlaat hoor ;-)

dinky

Turbo vervangen is goed gelukt, oude Turbo viel mij mee wat er aan speling aan en op zit. Heen en weer niks eigenlijk en op en neer een beetje. Maar wat is nu teveel? Ga hem verkopen miss kan ik er iemand dan mee blij maken :)