855 restauratie met 500pk+ ombouw

Gestart door volvobaksteen, 09-01-2017 20:01:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars


V70R^2

Leuk dat je nu een blogje bijhoud, had al wat foto's ontvangen en dat smaakt naar meer ;D

M.b.t. glasvezel plaatwerk is het inderdaad lastig, voorheen hadden ze hier spatborden, motorkap en meer voor de volvo 850:
http://www.acm-ab.se/volvo/35
Nu zie ik helaas nog maar enkel de motorkap staan, misschien dat een mailtje naar ze met de vraag toch meer resultaat bied dan wat op hun site staat...

classicT5


innocenti

Leuk
Eindelijk weer ns een blog met leuke techniek en foto's om alles te showen.

Mathijs.


Hans Duiven


katuut

Chronisch last van detaildiarree

V70geRwin

Blog gevonden en ja zo'n monster heeft ook goede remmen nodig  ;D
Bracket is onderweg en beterschap!

volvobaksteen

Citaat van: V70geRwin op 11-01-2017 23:19:23
Blog gevonden en ja zo'n monster heeft ook goede remmen nodig  ;D
Bracket is onderweg en beterschap!
bedankt haha ik hou me oren ook nog open voor een kabelboom met penbobines ik ga deze week eerst ff ziek zijn

Died850

Wauw wat een gaaf project! Wordt het eigenlijk een circuit auto of een straat auto? of gewoon beide natuurlijk ;D.

volvobaksteen

Citaat van: Died850 op 12-01-2017 20:56:56
Wauw wat een gaaf project! Wordt het eigenlijk een circuit auto of een straat auto? of gewoon beide natuurlijk ;D.
beetje van beiden zandvoort en staan wel op de agenda

Marty__Mouse

Wauw!! Dit wordt serieus aangepakt, gaaf!  :eusa_clap: :eusa_clap:
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Miyel

Teeering wat een project! Het is maar goed dat je een blog begonnen bent, tot nog toe wist ik nooit of ik alles wat je in topics zei wel moest geloven ;D

Ik heb zojuist mijn blok gereviseerd, wat versterkt en alle slijtdelen vervangen. Daar ben ik al bijna op blut gegaan; met zo'n profi werkplaats erbij moet je wel in de offshore zitten zonder vaste woon- of verblijfplaats?  :eusa_silenced:
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

volvobaksteen

Citaat van: Miyel op 13-01-2017 08:59:34
Teeering wat een project! Het is maar goed dat je een blog begonnen bent, tot nog toe wist ik nooit of ik alles wat je in topics zei wel moest geloven ;D

Ik heb zojuist mijn blok gereviseerd, wat versterkt en alle slijtdelen vervangen. Daar ben ik al bijna op blut gegaan; met zo'n profi werkplaats erbij moet je wel in de offshore zitten zonder vaste woon- of verblijfplaats?  :eusa_silenced:
nou kwa kosten is het nog enigzins te doen hoor goed blijven zoeken naar spullen en ideeen en wijze raad. Maar ben er wel over eens dat darton sleeves wel dure hobbie is. En feit dat spullen uit zweden 2 x zo goedkoop als hier zijn maakt bouwen makkelijker.ben afgelopen zomer met een volle 940 terug gekomen alle volvo sloperijen af dat is trouwens ook uniek zo ver als het oog kan zien alleen maar volvo. Was weer een kind in de snoepjes winkel :)

stuuraandeverkeerdekant

Wat glimt dat allemaal lekker zeg! Serieuze business dit  :D
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!