Elandrun 2017 - zondag 2 april - GESLAAGD EVENEMENT!!!

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 10-02-2017 22:05:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

san

Het weer was prima....bijna geen volk op de tribune en vond het eerlijk gezegd tegenvallen.Maar dat is mijn mening.




cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Powerpete

https://www.facebook.com/peter.vanleeuwen.900/media_set?set=a.1432506766809491.1073741861.100001505456588&type=3&pnref=story

voor de feesboekerts alvast wat foto's... za vanavond ff een kleine selectie van de 300 foto's ergens anders parkeren zodat ze ook op t forum zichtbaar zijn !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

henry classic v70

Leuk man, samen met BigBen zo prominent in beeld!!  :D :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Emiel

Wij vonden het hartstikke geslaagd. Veel mensen gezien en gesproken. Als vanouds. Volgende keer maar weer eens meedoen.

Dikke pluim voor de organisatie, transponders voor de tijdwaarneming, duidelijke speaker. En mooi weer.  ;D 8)

innocenti

Ik en mijn zoontje vonden t enorm geslaagd. Applaus voor de organisatie. Leuk dat het evenement weer herhaald wordt. Dit vind ik echt de leukste Volvo meeting.

janpy

Hartstikke leuk

Met een aantal prominente forummers gesproken .
En lid geworden van de 850 club, jaja.
Voor herhaling vatbaar

Groets
Jan
Volvo 850 R automaat lpi Groen

V70geRwin

Citaat van: janpy op 02-04-2017 18:15:35
Hartstikke leuk

Met een aantal prominente forummers gesproken .
En lid geworden van de 850 club, jaja.
Voor herhaling vatbaar

Groets
Jan

Was je helemaal afgezakt?
Mijn pakking ligt eruit dus moest helaas afzeggen.

Foto's zien er goed uit  :eusa_clap:

UserID6342

#128
Ook even een paar uurtjes geweest, Anouk had de middag van haar leven, ze mocht met Thijs en Jeffrey meerijden terwijl de zus van Thijs en ik samen op de tribune stonden te kijken naar die rit.  En ze heeft als bonus een rondje mee kunnen rijden met Kobus ;D, vastgesnoerd in een 4-puntsgordel, vond ze helemaal geweldig  :eusa_dance: :eusa_dance:.  Dank hiervoor heren !  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Uiteraard met veel mensen even staan te kletsen en te OH-en, broodje bal en bakje soep was weer als vanouds dus goed en lekker.  Maar ik merkte dat ik daarna toch last kreeg en ik had de kinderen nog beloofd om naar Bataviastad te gaan.  Ook omdat ik wist dat ik daar toch nog een behoorlijk eind moest sjouwen, dit terwijl de morfine uit aan het werken was, heeft ons doen besluiten om eerder te gaan als de bedoeling was.

Klaas, sorry dat ik ineens weg was maar hoop op je begrip in deze. Laten we de vragen, als het kan, via PB even doen ?

Al met al een leuke dag gehad zo, ook in Bataviastad, maar ben blij dat ik weer thuis ben en nu met morfine (!!) op de bank zit weer ;D.

Organisatie, meer als geweldig gedaan en al helemaal voor de eerste keer  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:. Het kan nu alleen maar beter worden en dit was al top vonden wij !

janpy

Citaat van: V70geRwin op 02-04-2017 18:30:01
Citaat van: janpy op 02-04-2017 18:15:35
Hartstikke leuk

Met een aantal prominente forummers gesproken .
En lid geworden van de 850 club, jaja.
Voor herhaling vatbaar

Groets
Jan

Was je helemaal afgezakt?
Mijn pakking ligt eruit dus moest helaas afzeggen.

Foto's zien er goed uit  :eusa_clap:

Nou das niet best, klussen dus
Volvo 850 R automaat lpi Groen

Johann

Zou er eigenlijk niet heen gaan maar omdat het weer mee zat en een paar van die oude 850 lamballen ook gingen toch maar even wezen kijken. Sfeertje was leuk, gezellig  :) Het leek weer op de oude Elandrun. Bekende stem ook.  :eusa_dance:  Zeker voor herhaling vatbaar. Misschien maar eens een 850 uit het schap trekken tzt.

Mooi gedaan "Organisatie" ! :eusa_clap:

cornelis-b

Het was voor ons de eerste keer dat we in Lelystad waren en we vonden het een top dag. Hoop bekende gesproken en ook weer nieuwe gezichten bij wat forumnamen leren kennen. Jan ( Janpy ) leuk je ontmoet te hebben.

Organisatie en weergoden bedankt voor de zeer geslaagde dag.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

StefanCJ

Het was een topdag vandaag! Goed georganiseerd, het weer was echt geweldig, broodjes bal waren weer perfect (ik was even bang dat de jaren 80-kantine verdreven was door een hippe cateraar met latte macchiato's, speltbollen en quinoa-salades).

Complimenten aan de organisatie en bedankt voor het organiseren  :eusa_clap:

KIM

De organisatie verdient zeker een pluim!
Ik heb het altijd een heel gezellig evenement gevonden. Eelijk gezegd vond ik vandaag de best georganiseerde tot nu toe.

Hans Duiven

Ik moet daar toch maar eens gaan kijken volgend jaar!