'Kennismaking' Crossroad Motorsport / RVSUitlaat.nu

Gestart door Crossroad Motorsport, 13-03-2015 20:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crossroad Motorsport

Beste forumleden,

Inmiddels ben ik (Jelmar) al redelijk lang op het forum aanwezig, en nog veel langer hou ik me bezig met het maken van RVS uitlaten (en alles wat daarbij hoort) en het tunen van Volvo's & Volvo motoren.
En nu moest het er maar eens van komen om Forumsponsor te worden, zodat er ook inhoudelijk (zakelijk) op topics gereageerd mag worden.

Er komt een hele leuke downpipe actie aan, en hier zal ik ook een nieuw topic voor starten met de bijbehorende poll.
Diverse forumleden rijden al naar volle tevredenheid met een downpipe of uitlaat rond die ik gefabriceerd heb, en hoop er dan ook nog een hele hoop mensen blij mee te mogen maken.  ;D

Iedereen fijn weekend gewenst vanuit Alphen a/d Rijn!

Crossroad Motorsport

//update; wat foto's om het aan te kleden;

3'' RVS Downpipe met racekat (schuine flens) van forumgebruiker 'leons850' (Volvo S70 T5)


3'' RVS Downpipe met racekat van forumgebruiker 'Razorx' (Volvo V70R Classic)



3'' RVS Downpipe met racekat van forumgebruiker 'KIM' (Volvo 850R)



Uitlaatdelen & intercoolerpiping Volvo 360 Turbo 16V




Maar ook in de in-house motorenbouw ruimte mag ik mij graag bezig houden....

V70R^2

Welkom, nu ook als sponsor :) Hoop dat we meer van jouw kunstwerkjes gaan zien!

henry classic v70

Super dat je forum-sponsor bent geworden Jelmar!!  :eusa_clap: :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70geRwin

Welkom als bedrijf dan maar.
Leuke aanbieding is altijd leuk  ;D

cornelis-b

Helemaal top Jelmar, we spreken snel weer een keer af.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Bouke

Ik was al op de hoogte maar nu is het dus zo ver :eusa_dance: top man :eusa_clap:

UserID6342


leons850

Mooi dat je nu ook sponser bent Jelmar!

Ik rij inmiddels iets meer dan een half jaar met een downpipe van je rond, naar volle tevredenheid.
En hij ligt te shinen op je homepage, jammer dat hij inmiddels niet meer zo glimt. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

razorx

Goede zet Jelmar.

En men mag best weten dat je meer dan alleen uitlaten doet. 

Succes!

Luc

Hoi Jelmar,

Doe je ook niet-Volvo's, of verzoeknummers? Zeg maar een uitlaat-naar-wens?

Niet voor mn 850 of BMW, maar onze Renault-19 Cabriolet mag best wat sportiever klinken en uitzien (dubbele uitlaat? ).
Prestaties vind ik minder belangrijk, ding rijdt super, maar alle winst is meegenomen natuurlijk.

Grjs Luc
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Crossroad Motorsport

Beste Luc,

Jazeker! ook andere merken zijn welkom voor uitlaten (custom of pasklaar).
Stuur gerust eens een pb of een mailtje, dan kunnen we de wensen en opties bespreken.

t_w

Met al die positieve reclame hier gaat dat vast goed komen!

Ps. Leuk om je eigen foto's terug te zien op de site :D

Crossroad Motorsport

Beste t_w,

Welke foto's bedoel je als ik vragen mag?

Jurijn R

Heb de site eens goed bekeken en al wat mooie projectjes zeg!
Jammer dat jullie zo ver zitten, anders kwam ik eens loeren :D

myradon

Zit er puik uit dat werk. Ik heb altijd wel een zwak voor kleinschalige vakidioten. Er zit vaak veel passie in en dat vertaalt zich en kwaliteit en toch een concurrerende prijs. Wanneer ik mijn zwarte T-5R  van 'backstage' naar stage-0 heb gebracht en m'n bankrekening heb gespekt, kom ik graag eens langs. Ik las ergens op dit forum dat je ook RIP-kits bouwt. Doe je ook aanzuigbuis van filter naar turbo waar MAf tussen zit? Eentje van aluminium waar je MAF-sensor in kan schroeven zou helemaal top zijn. Succes hier.