855 T-5 Holset HX35 & 740 T-5RWD

Gestart door Mathijs., 15-03-2017 22:18:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathijs.

mooi weer vandaag ;D




fijn weekend allemaal

elianmars


sanderT5R


Mathijs.

zoo dit is lang geleden, hele tijd geen update gedaan terwijl er toch wel weer een aantal dingen gebeurd zijn

eerst eens even kijken waar ik gebleven was.. :P

oohja het srs lampje brande nog ( nu al heel lang niet meer) maar dit was de sleepring van het stuur en had dus niks te maken met de bijrijders airbag... :eusa_wall: :eusa_wall:



toen nog even die klem van de vulslang van de tank vervangen, redelijk krokant wel





toen nog bij schutten geweest om de auto te laten chippen, wat brandstof problemen de eerste keer dus de pomp vervangen. deze had natuurlijk al heel wat jaartjes stil gezeten in de tank en was geen overbodige luxe net als de injectoren. auto loopt nu super!





ik wou al lange tijd de schuur aanpakken en dat ook gedaan, er kunnen nu 2 volvo's binnen staan en er is ruimte voor een brug. allen nog geen geschikte brug gevonden





al vaker last van benzine dampen rond de auto als ik uitstapte, bij tanken tot de volle tank zag ik zat er wat lekte. bekende ontluchtings slangetje
tank laten zakken en het slangetje vervangen




voor de rest heeft hij me al die tijd perfect gediend als daily driver
dus veel kilometers gemaakt en vaak gewassen




maar als daily is een airco wel fijn en daar had ik nog nooit naar gekeken
dus de droger vervangen en laten afvullen



werkte daarna weer perfect

had nog een 3"dp liggen die ik ooit voor een vriend had gemaakt. aansluiting op de orginele eindemper was allen nog niet helemaal lekker dus op het werk even aangepast en nu dus ook een catlose 3"dp er onder



toen had ik zomervakantie en besloot ik eindelijk mn vieze gore hemel opnieuw te bekleden.









kleur van de nieuwe stof is perfect







mooi eind resultaat wel, niet helemaal perfect maar voor de eerste keer is het niet verkeerd


lower your daily they said it ll be fun they said ::)



ooja, toen besloot iemand even achter in mijn auto te rijden :eusa_wall: acherbumper flink beshadit en niet meer te redden, gelukkig had ik de achterklep van de sloopauto er op zitten omdat ik de goede klep al opnieuw wou spuiten omdat ik de raamstrip er toch uit wou hebben. maar ook een mooie deuk in de andere klep dus... kon weer aan het werk. voor nu even de bumper van de t5 geleend die nu toch geschorst is





nu dit allemaal weer strak was moest ik de achterkant natuurlijk afmaken met iets wat er al een tijdje niet meer op zat :eusa_shifty:



passen en meten



de naat netjes afgekit, staat super strak



dr zijn nu al wel een aantal dingen die ik gespoten heb maar ben zelf toch best een beetje stiekem trots op deze achterklep nu  :angel: het eindresultaat mag er zijn



om het interieur nog verder af te maken ook het stuur opnieuw laten bekleden, bij het oude stuur zaten er al gaten in het leer :eusa_whistle:





ook het houd van het middenconsole gepolijst, dit was zo bekrast dat je het houd nauwelijks meer zag en het gewoon grijs leek  :eusa_sick:



vorige week nog een olie wisseltje gedaan



denk dat ik dan nu wel weer aardig bij ben met m'n blog  ;D  ( het gevoel dat ik nog van alles vergeten ben :eusa_silenced: )

zal binnenkort nog een update doen met lopende zaken en dingen om m'n to do list.

dan nu nog een paar mooie foto's om de post af te sluiten 8)









V70R^2

Zo veel updates in een enkele post, daar kunnen anderen een comnplete blog mee vullen ;D

vasquez

Hahahaha, ik spot daar de auto van Mr. Carousel  ;D

Ozzzz

Ik zeg: "Single monster post of the year award!"

Good busy!

Miyel

Lekker bezig zeg!
Nog interessante adressen? Waar heb je dat stuur laten doen??
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

arjenT5R

Dikke update bro! Ik had jou nou wel aangezien als iemand die ook wel in zou zijn voor zelf-tunings.

Vanwaar deze keuze?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

vasquez

Omdat ie zijn motor wil heel houden en echt vermogen wil draaien ;D

Beetje prikken kan je wel hebben, LOL

arjenT5R

Citaat van: vasquez op 02-09-2019 09:57:28
Omdat ie zijn motor wil heel houden en echt vermogen wil draaien ;D

Beetje prikken kan je wel hebben, LOL

Og ja ieder z'n keuze vrijheid natuurlijk maar ik heb zoiets van als je alles zelf wil doen dan waarom de tunings niet ook... ik kan het aanraden hoor heb er best lol in ;-)

Altijd typisch dat er dit soort reacties op moeten komen, net of er iemand in bescherming genomen moet worden? Waarom dan?

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

vasquez

Niet zo serieus, jij weet wel beter  ;)

Mathijs.

Citaat van: V70R^2 op 02-09-2019 01:21:05
Zo veel updates in een enkele post, daar kunnen anderen een comnplete blog mee vullen ;D

lange tijd geen motivatie gehad om een update te doen, maar vond het na alle veranderingen wel weer eens tijd om dit met jullie te delen ;D

Citaat van: vasquez op 02-09-2019 07:16:37
Hahahaha, ik spot daar de auto van Mr. Carousel  ;D

haha van wie?

Citaat van: Ozzzz op 02-09-2019 07:22:19
Ik zeg: "Single monster post of the year award!"

Good busy!

Thanks!

Citaat van: Miyel op 02-09-2019 07:29:38
Lekker bezig zeg!
Nog interessante adressen? Waar heb je dat stuur laten doen??

dank, ja die heb ik. het stuur heb ik in Duitsland laten doen bij leder-lenkrad.de. dit heb ik van Ozzzz, zijn stuur komt daar ook vandaan. leg wel even duidelijk uit hoe het stuur moet worden. de eerste keer kreeg ik em in volledig alcantara terug. contact opgenomen en kan em terug sturen en werd kosteloos opnieuw gedaan. ik ben er erg tevreden over.

hemel stof komt van www.fortispolster.de

Citaat van: arjenT5R op 02-09-2019 09:01:23
Dikke update bro! Ik had jou nou wel aangezien als iemand die ook wel in zou zijn voor zelf-tunings.

Vanwaar deze keuze?


vind het tunen ook allemaal donders interessant. lees hier ook vaak wel mee op het forum. maar ken veel mensen met goede ervaring bij schutten. ook al wel met meerdere auto's gereden waar een tune van hem in zat. en hij zit letterlijk bij m'n werk om de hoek.
hij heeft me echt super geholpen en vind dat de auto top loopt nu. wil deze auto verder ook gewoon standaard laten. ;D



vasquez

Citaat van: Mathijs. op 02-09-2019 13:39:21

haha van wie?


Bre**  ;D

Vraag maar aan hem....dit weekend hopelijk weer  :eusa_angel:

Mathijs.

Citaat van: vasquez op 02-09-2019 14:02:55
Bre**  ;D

Vraag maar aan hem....dit weekend hopelijk weer  :eusa_angel:

ooh haha jaa dat klop die is van hem! wist niet dat dat een bijnaam van hem was ;D
ik ga aankomend weekend ook mee!