tinypic werkt niet, meer mensen hier last van?

Gestart door Mathijs., 02-06-2017 18:34:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathijs.

www.tinypic.com werkt bij mij niet meer, nu al 3 dagen ongeveer.

dacht mijn topic weer eens een update te geven maar wanneer ik een foto upload zegt de site dat er iets fout is gegaan, of de foto die geüpload is is "verwijderd"  ???

meer mensen die hier last van hebben?

sander69

C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

cornelis-b

Ik heb een betaald account van nog geen 10 euro per jaar bij https://picturepush.com/ en nooit een probleem. Daar wordt elke nacht een backup gemaakt en nog nooit een foto kwijt geraakt of een upload probleem gehad.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Mathijs.

Oke, ik ben er al achter dat het niet aan tinypic ligt maar aan de fotos die ik probeerde, net wat andere oudere fotos geprobeerd en die deden het wel!

gero

Volgens mij ligt het wel aan tiny pic , ene keer pakt ie het wel en dan weer niet, ik had er vandaag ook last van ??? ???

V70R^2

Hier is tinypic deze week ook wat wispelturig  deze week geweest ;D

MikeyQR

Daar heb ik ook al een paar dagen last van, de ene keer doet tinypic het wel de andere keer niet, maakt niet uit of je nou nieuwe of oude foto's upload.

Ik heb net mijn BLOG foto's met https://www.mupload.nl geüpload en dat gaat ook prima en sneller.
Of de foto's blijven staan net als tinypic geen idee maar voor nu werkt het prima. ;)

Hans Duiven

Citaat van: V70R^2 op 04-06-2017 00:10:27
Hier is tinypic deze week ook wat wispelturig  deze week geweest ;D

Klopt, hier ook

henry classic v70

..was voor mij de reden om te switchen naar photobucket enige tijd geleden
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Mathijs.

oke niet de enigste dus. bleek dat ik nog een account had op tinypic van 2013 nog haha, net even ingelogd en nu werken de foto's wel.

snel mn blog even updaten..

-D©©©L-

BELANGRIJKE DATA:
20 augustus 2019 - er mogen geen nieuwe afbeeldingen worden geüpload op TinyPic.

9 september 2019 - gehoste afbeeldingen zijn niet langer zichtbaar op websites van derden. Omdat we een anonieme hosting-site zijn en daarom geen kennisgeving per e-mail aan onze gebruikers kunnen doen, hebben we ervoor gekozen om alle gehoste afbeeldingen te vervangen door een tijdelijk bericht dat hen naar deze kennisgeving verwijst.

16 september 2019 - laatste dag waarop TinyPic-accounthouders toegang hebben tot hun accounts en hun afbeeldingen kunnen downloaden.

V70R^2

Ik heb geen account, gewoon random geupload, alles is weg, best jammer, misschien dat ik ooit op een hele saaie regenachtige dag de boel weer terug probeer te posten.

freefall

Citaat van: V70R^2 op 14-09-2019 16:27:39
Ik heb geen account, gewoon random geupload, alles is weg, best jammer, misschien dat ik ooit op een hele saaie regenachtige dag de boel weer terug probeer te posten.

Hier idem....zolang niet op tinypic geweest, heel die waarschuwing niet gezien....mss ooit, als al het kutwerk al gedaan is, ik dan maar eens de.foto bij de text ga zoeken.
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

The Demon

Het is jammer, maar ik ga echt mijn tijd niet verdoen met het zoeken en terug plaatsen van de foto's.
Ik heb wel wat beters te doen.