T(wente)-5R

Gestart door Ozzzz, 26-07-2017 16:05:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ozzzz

Hoog tijd voor een update.

De DOP heeft al sinds de aanschaf aan de rechtsachter dorpelhoek een zeer slecht gerepareerde schade/rot. Dit was al tijden een doorn in het oog dus dat eindelijk maar eens laten oplossen. Zeer tevreden met het resultaat.









Ik heb sinds een jaar de remmen ge-upgrade naar een 302 setje en dat is me eigenlijk nooit écht goed bevallen, dit hoeft uiteraard niet aan het setje te liggen maar kan ook aan m'n rijstijl liggen  :eusa_whistle:

Heb er nu sinds een paar weken deze op:



Verschil van dag en nacht... ;D

Deze winter gaat een zekere zeeman mij helpen om een versterkt blok op te bouwen, wie de schuur herkent mag 't zegge...





Poetsie...poetsie...









En ondertussen wordt er nog een een AT bak gereviseerd met de 11.5" koppelomvormer.

We hoeven ons dus weer niet te vervelen deze winter  :eusa_dance:

razorx

Weer fijn om te lezen! Succes met de klus!

de Boeing

Amai, forse reparatie. Zal wel lekker voelen wetende dat het nu goed is aangepakt en definitief is opgelost.


Zit er trouwens (geluids)isolatie in het chasis of is dit er ingestoken tijdens reparatie werken?


Wat voor AT zat er trouwens in deze? -840? (standaard niet met die 11.25" koppelomvormer neem ik aan)

rappendaf

How how how
Jij laat die zeeman nogal zweten  ;D
Het schiet wel aardig op zo te zien
Dat word mooi ozzzzzzzzz
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

Ozzzz

Citaat van: de Boeing op 19-12-2018 01:05:34
Amai, forse reparatie. Zal wel lekker voelen wetende dat het nu goed is aangepakt en definitief is opgelost.


Zit er trouwens (geluids)isolatie in het chasis of is dit er ingestoken tijdens reparatie werken?

Geen idee eigenlijk, maar ik denk dat het er ingestoken is voor de reapartie  ???

Wat voor AT zat er trouwens in deze? -840? (standaard niet met die 11.25" koppelomvormer neem ik aan)

840 inderdaad die heeft een 10.25" koppelomvormer, met de grotere kunnen we weer een paar Nm toevoegen  8)/color]

de Boeing

Nice! je weet dat die groter koppelomvormer niet past in de standaard 850 bakken? Je hebt dan minimaal een -890 bak nodig...

Ozzzz

Ik weet dat dat in m'n huidige bak niet past zo'n grotere koppelvormer, ik heb een bak gevonden met een 11.25" koppelomvormer, deze komt uit '98-er V70 T5 240pk maar heeft als bakcode: 1208 865

Das dus geen 890 bak ???   

de Boeing

Daar past grotere koppelomvormer wel in :) ja.

Maar zorg dan wel dat je de bijhorende x70 automaat computer er ook bij hebt (zou moeten werken had ik ooit gelezen). Een -840 en -890 bak zijn uitwisselbaar in de 850 zonder automaat ecu te wisselen (ik had bij mijn 890 bak ook de bijhorende ecu, deze paar keer gewisseld maar kan geen verschil merken tussen de 2 ecu's).

Ozzzz

Die AT ecu van die bak heb ik er bij dus daar zal het niet aan liggen  ;)

Ozzzz

Vandaag het taxatierapport van de DOP ontvangen t.b.v. de verzekering...

Wat een absurd hoog bedrag joh...
Ik zou hem bijna per ongeluk in de fik zetten  :eusa_shifty: :eusa_whistle:

Miyel

Wel eerst ff alle R delen vervangen voor delen van een sloper!
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Stefan

Citaat van: Ozzzz op 13-03-2019 15:29:07
Vandaag het taxatierapport van de DOP ontvangen t.b.v. de verzekering...

Wat een absurd hoog bedrag joh...
Ik zou hem bijna per ongeluk in de fik zetten  :eusa_shifty: :eusa_whistle:
Bij wie heb je de taxatie laten doen?
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Ozzzz


V70R^2

He plaaggeest, hou ons niet langer in spanning, nu wil ik het bedrag weten ook ;D

Ozzzz

Ohh ja sorry...

€17.500,-