Re: Groupbuy aluminium intercooler 52mm

Gestart door arjenT5R, 22-08-2017 12:29:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Evilknievel

#45
Citaat van: BBS op 26-08-2017 21:16:49
En dat is net voor ons de drukste periode van het jaar. Sinterklaas en Kerst en daardoor moeten ook in de weekenden de magazijnen vol gestouwd worden. Het lijkt nog een eind weg, maar die drukte begint al in de aankomende maand. Ophalen zal een lastig iets worden uit Hedel, maar dat zien we dan wel weer.... ;)

Kan ik eventueel wel voor je meenemen op terug weg naar Groningen tzt

GekkeBelg

#46
Citaat van: classicT5 op 26-08-2017 21:44:54
Als je nog een setje, cooler+radiateur kan bestellen, doe ik graag mee

mee eens

Zijn er meer specs? Want vind niet zo veel info over de do88 behalve dat de onderste opening +65mm is :P

Volvo4Life
Renault Twingo Beneton '96
Mitsubishi Colt 1.6 GlXi'96
Volvo V40 1.9d '03
Volvo V40 1.9d '03
- BMW k1200S '08
Volvo S60R
- Porsch 944 Cabrio '98 - BWM K1200S '09
Audi A3 '99
BMW 320i '96
Suzuki TL1000s '98
Volvo 480 es 86

Volvo V70R '98 - Volvo 740 turbo 2.0 16v

KIM

#47
Openingen zijn hetzelfde als bij een originele IC. Ook de locatie van de aansluitingen.
De dikte is genoemd in de titel.

arjenT5R

#48
Het is gewoon verbeterde vervanger van origineel. En de maximale dikte die tussen rad en condensor past.

De radiatoren zijn incl beide olie koelers.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rjverbrugh

#49
Ben ik nog op tijd voor een IC? Radiator heb ik afgelopen jaar al vervangen.....

KIM

#50
Voor de ME7 AT rijders die een radiateur willen: De aansluitingen van de oliekoeler van de bak zijn bij dit type anders.

arjenT5R

#51
Alu radiateurs:
1. V70R kwadraat
2. V70R kwadraat
3. ArjenT5R
4. Diederick, wel voor tragomaat turbo (of iig turbo)
5. Leon
6. Spijky
7. Sandor (SB T-5R)
8. Mike H.
9. Ryque
10. Jeroen (classicT5)
11. Richardt5r

Alu IC's
1. Thijs (Gemene knevel)
2. ArjenT5R
3. Bert Jan (BBS)
4. KIM
5. Freefall
6. Beunmaat
7. SB T-5R
8. SB T-5R
9. Pieter (Piere)
10. Mario850
11. aloisdecroon
12. Willem (Boeijke)
13. Diederick
14. V70R kwadraat
15. V70R kwadraat
16. Benny850
17. ErikT5R
18. Spijky
19. KZN
20. Justin miskoop staalwol
21. Jeroen (classicT5)
22. rjverburgh
23. (Mvo0)
24. (WillemFS1)

Nr 23 en 24 even onder behoud van betaling, als het geld er is bestel ik voor jullie bij.

Gewoon omdat ze me totaal onbekend zijn, en de laatste 2 zelfs 0 posts.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

#52
Eerste betaling is binnen! Laat de poet maar rollen  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

#53
Eerste paar betalingen ondertussen binnen.

Wilde woensdag wel echt afsluiten dan, kan me niet voorstellen dat er nu nog veel volk bij zou komen.

25 stuks lijkt me mooi om mee af te sluiten  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

#54
Betalingen blijven maar komen  :eusa_clap:

Mannen zoals t nu loopt kunnen we nog wel eens een GB organiseren ik hou wel van goedkoop en veel voor weinig (zeeuw he)  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

de Boeing

#55
Mooie actie dit! jammer dat het voor mij net te laat komt (had eventueel wel meegedaan voor de radiator, dit zal neem ik aan ook een 40mm dik exemplaar zijn?)

Naast efficiĆ«ntie ga je er qua gewichtsbesparing wel niet op vooruit, intercoolers zijn fors zwaarder dan het origineel (wel weer veiliger dus  ;D). Ik heb ook de eerste versie do88 kloon gehad, deze had echter wel onderin een kleinere diameter qua intercoolerslang dan de bovenste (net zoals de originele intercooler). De huidige Do88 intercooler die ik er nu in heb hangen heeft onderin ook en grotere diameter en ze leveren een verloopslang mee naar de dunnere diameter als je nog met het originele intercoolertraject zit. De huidige Do88 intercooler is trouwens wel een indrukwekkend stukje vakwerk om te aanschouwen (maar ook 3x duurder, en ja, wordt wellicht ook gewoon bij de afhaalchinees geproduceerd...)

arjenT5R

#56
Ik heb hier meer vragen over gehad idd, ik heb zelf de aller eerste versie gehad zonder vleugels  :eusa_shifty:
Afwerkingsniveau is echt prima hoor en t doet waar t voor gemaakt is koelen!

Vind het er wel echt gaaf uit zien die dikke aluminium lasrupsen  ;)

Deze hebben wel de kleinere onderste aansluiting maja denk dat als je m thuis hebt liggen je echt niet mag klagen toch  :D

Helaas maakt de leverancier van de huidige IC's de Radiatoren niet, die komen weer bij een ander vandaan.
Anders hadden we nog dikkere kortingen kunnen hebben denk ik  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

#57
Alu IC's                                                                                            Betaald:
1. Thijs (Gemene knevel)                                                                       Nee
2. ArjenT5R                                                                                         Ja
3. Bert Jan (BBS)                                                                                Nee
4. KIM                                                                                                        Ja
5. Freefall                                                                                             Ja
6. Beunmaat                                                                                      Ja
7. SB T-5R                                                                                         ja
8. SB T-5R                                                                                         ja
9. Pieter (Piere)                                                                                Nee
10. Mario850                                                                                         ja
11. aloisdecroon                                                                                Nee
12. Willem (Boeijke)                                                                                Nee
13. Diederick                                                                                        Nee
14. V70R kwadraat                                                                                Nee
15. V70R kwadraat                                                                                Nee
16. Benny850                                                                                          ja
17. ErikT5R                                                                                        Nee
18. Spijky                                                                                                  ja
19. KZN                                                                                                                Nee
20. KZN                                                                                                     Nee
21. Justin miskoop staalwol                                                                Nee
22. Jeroen (classicT5)                                                                          ja
23. rjverburgh                                                                                          Ja
24. Mvo0                                                                                                  ja
25. WillemFS1                                                                                      Ja
26. V70geRwin                                                                                                      Nee


13 radiatoren besteld, zijn betaald.

De radiatoren worden verzonden naar een warehouse in Duitsland en van daaruit verzonden naar Sandor.

Ik heb dus 2 extra radiatoren besteld (en betaald) voor degene die er nog 1 zou willen.

Radiatoren is ook 2 maanden levertijd.


27 Intercoolers besteld aanbetaling is onderweg.


Levertijd 2 maanden.

Ik heb uit veiligheids overwegingen afgesproken dat we de IC's afhalen bij een magazijn in NL.
Veiligheid in de zin van btw en invoerrechten bij aflevering. Hier heb ik geen trek in.

Nu heb ik dus nog wat vrijwilligers nodig (tegen die tijd hoor) voor een run naar dat warehouse en dan de boel bij Sandor in hedel afgooien.

Ik heb 1 extra intercooler besteld voor degene die er nog 1 zou willen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beide verkopers hebben beloofd invoerrechten en btw op zich te nemen, maar ik heb echt geen zin in een aanslag dus ophalen leek me t handigst.
En is nog een gezellige run ook  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70geRwin

#58
Lees ik dit nu pas  :o
Goede actie!

Er ligt al een Nissens klaar maar dan kan gelijk de alu IC mee erin.
Heb je er nog eentje?

PB maar rekening/bedrag Arjen.

arjenT5R

#59
Citaat van: V70geRwin op 29-08-2017 11:50:34
Lees ik dit nu pas  :o
Goede actie!

Er ligt al een Nissens klaar maar dan kan gelijk de alu IC mee erin.
Heb je er nog eentje?

PB maar rekening/bedrag Arjen.

ik dacht al waar blijft ie  ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,85424.msg1740519.html#msg1740519

Zie hier de betalings gegevens.
Aub wel van de week even regelen dan, ik zal je er bij zetten  ;D

Ik ken de chinezen een beetje, die fabriek gaat straks dicht en die vent gaat een half jaar op z'n centen teren  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!