Auteur Topic: Waar Ferritta downpipe aanpassen naar v-band aansluiting?  (gelezen 1149 keer)

vasquez

• Lid 100+
  • Offline Offline
Waar Ferritta downpipe aanpassen naar v-band aansluiting?
« Gepost op: 08-09-2017 00:02:10 »
Ik moet i.v.m een nieuwe turbo mijn Ferritta downpipe aanpassen naar v-band aansluiting.

Waar in de buurt van Utrecht/Hilversum kan ik dit laten doen?

Jelmer is gestopt dus ik zoek een alternatief.

vasquez

• Lid 100+
  • Offline Offline
Re: Waar Ferritta downpipe aanpassen naar v-band aansluiting?
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2017 19:57:20 »
WOW, na 2 maanden geen enkele reactie  :-X

Anyway, kan mij niet voorstellen dat ik de enige Volvo idioot ben die een downpipe/uitlaat wil aanpassen  :eusa_snooty:

Heb op aanraden van Schutten een afspraak gemaakt met Rene van Blanken, blijkt al een bekende te zijn van sommige forumleden.
Vandaag o.a. de Ferrita van mijn V70RN laten aanpassen, flens van de downpipe moest namelijk pas worden gemaakt op de nieuwe Garrett en de externe TIAL wastegate. Daarnaast mn OTE pip laten aanpassen en voorzien van een aansluiting voor mijn Forge Split R BOV.

Lang verhaal kort, aanpasingen zijn gedaan en resultaat is precies zoals ik gehoopt had!
Rene heeft super mooi werk afgeleverd en is nog een gezellige kerel ook.
Het is echt een vakman, heeft oog voor detail, legt alles uit en al je wensen zijn bespreekbaar.
De verse lasnaden zijn nog beter dan de originele op mijn Ferrita en DO88 intercooler piping :eusa_clap:

Voor de volledigheid, hij heeft jaren lange ervaring, is zelf ook volvorijder en is geen onbekende in de tuningswereld, weet echt waar hij het over heeft.

Dus, mocht je iemand zoeken voor een complete uitlaat lijn of downpipe, houd hem in gedachten!

UserID6342

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2017 07:55:45 »
Er zijn wel meer goede lassers op het forum te vinden, maar niet iedereen wilt dit ook doen voor andere.  Heeft niets met jou persoonlijk verder te maken, maar het is gewoon zoals het is.

scania164

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70r 3 inch dp/.alu rad&intercooler/MTE 2
« Reactie #3 Gepost op: 12-11-2017 09:58:53 »
Rene van blanken is gewoon het beste wat ik ooot gezien heb!!

vasquez

• Lid 100+
  • Offline Offline
« Reactie #4 Gepost op: 12-11-2017 12:18:46 »
Laat ik het er op houden, dat ik het met beide reacties helemaal eens ben :D