The Blue Mean Lean Green Burning Machine

Gestart door arjenT5R, 19-11-2017 19:26:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

Citaat van: Ozzzz op 06-09-2018 08:39:06
Citaat van: arjenT5R op 06-09-2018 08:33:41
Gisteren nog es een rit gedaan van een 600km met veel 120/130 er in.

Nieuw en Sint Joosland - Vasse en terug :P

Die was goed voor 1 op 9,516 ;D

Hij kan t nog ;D

En uitsmijters eten kan ie ook nog als de beste  ;D  ;)

Waarvoor dank :)

En lekker dat ze waren ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk


arjenT5R

Jawel! 1x bij heel lichte last 80km/h oid.

sjips happens nu eenmaal... Ff op benzine zetten en door :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

FGG

Citaat van: arjenT5R op 06-09-2018 08:33:41
Nieuw en Sint Joosland - Vasse en terug :P
Vasse? Of all places. Uitsmijter bij de Molen van Bels gegeten?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjenT5R

Gehe uitsmijter bij tante sien ofcourse ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ozzzz


arjenT5R

Had ik al gezegd dat we heel dicht in de buurt van de lambda 1.50 zitten tegenwoordig?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk

Citaat van: arjenT5R op 20-02-2019 10:50:50
Had ik al gezegd dat we heel dicht in de buurt van de lambda 1.50 zitten tegenwoordig?

Nee, vertel!

freefall

1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

razorx

Indrukwekkend!  :eusa_clap: Tot welke load waarde?

arjenT5R

Citaat van: razorx op 21-02-2019 13:43:30
Indrukwekkend!  :eusa_clap: Tot welke load waarde?

Ja dat is nog een dingetje maar zeker tot load 4,5

Paar dingen die we al weten de originele bobine is dik in het voordeel voor lean burn tov cops, de originele rotor/verdeler ontsteking heeft een sterkere vonk in deellast.

Rond lambda 1,45 kom je dus in de problemen bij cruisen met 130km/h je zit dan net rondom het wel en niet boost gebied, dus hier moeten we nog ff aan tunings.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM

Zo lijkt het inderdaad. De XC (met COPs) komt slechts tot 1,28.

Ries van de Zilverschuit

#192
Citaat van: arjenT5R op 20-02-2019 10:50:50
Had ik al gezegd dat we heel dicht in de buurt van de lambda 1.50 zitten tegenwoordig?

Hoeveel vervroeg je ontsteking dan wel niet? Een hele slag eerder soms? ;D

En hoe blijf je egt dan?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

freefall

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 21-02-2019 19:54:16
Hoeveel vervroeg je ontsteking dan wel niet? Een hele slag eerder soms? ;D

En hoe blijf je egt dan?


Egt zit rond de 550.

Alleszins goed te noemen. Ontsteking weet ik zo even niet exact. Daar zal Ar zo wel mee komen.
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

Piet

#194
Citaat van: arjenT5R op 21-02-2019 14:23:38
Paar dingen die we al weten de originele bobine is dik in het voordeel voor lean burn tov cops, de originele rotor/verdeler ontsteking heeft een sterkere vonk in deellast.

In het voordeel ten opzichte van de standaard Bosch penbonines dan, niet ten opzichte van D585 og Ign1A COP's.
(Coil Near Plug eigenlijk  ;D)

Citaat van: KIM op 21-02-2019 14:52:08
Zo lijkt het inderdaad. De XC (met COPs) komt slechts tot 1,28.

So.... you know what to do  ;D