Sloeber! Zomerreces.

Gestart door V70R^2, 20-11-2017 17:09:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vasquez

Kwartje is nog niet gevallen denk ik  ;)

Het is al 2x 'misgegaan' => hij wil het nu goed doen => overweegt nu voor een boring die juist bekend staat om problemen.

Noem het durf, ik noem het onlogisch als je eindelijk wil rijden  ;D

Piet

Citaat van: vasquez op 07-03-2019 07:26:59
Kwartje is nog niet gevallen denk ik  ;)

Het is al 2x 'misgegaan' => hij wil het nu goed doen => overweegt nu voor een boring die juist bekend staat om problemen.

Noem het durf, ik noem het onlogisch als je eindelijk wil rijden  ;D

Mja, het gaat hier kennelijk niet om een daily driver maar om een echt hobby project waar eventueel het circuit mee bezocht gaat worden.
Dan gelden er toch gauw andere normen en wordt er al gauw meer en eerder risico's  genomen en komt er wat wellicht zelfs wat geexperimenteer om de hoek kijken.
(zie o.a. zijn turbo)
Hij zit nu duidelijk in de fase waarin hij bij zichzelf overwegingen aan het maken is hoe verder te gaan.
Ik snap wel dat hij nu zijn gedachten hierover hier uit, zo kan er wat input komen die hem wellicht helpt bij het opzetten van een strategie.
Jouw input is daarbij zeker zinvol.
Maar "dat het kwartje maar niet wil vallen" is in deze fase nog wat prematuur, lijkt mij.
Op zijn goed nederlands: Give the guy some slack  ;D


Philip850

Ik heb het topic niet helemaal doorgespit, maar gezien je terugkerende low end lager problemen, heb je al een dry sump constructie of rij je nog wet sump?
Volvo Amazon '66 & '67 sold, Volvo 480 ES/GT/Turbo sold, Volvo 850 oer GLT (2x) T-5 (2x) Volvo 855 T-5R DOP sold, Mercedes-Benz SLC 350 '72 sold, Saab 9-3 9-5 Aero sold, Citroën XM sold, Alfa Romeo 166 Nero Vulcano '01 sold, BMW E39 sold, BMW 530e

arjenT5R

#768
Citaat van: vasquez op 07-03-2019 07:26:59
Kwartje is nog niet gevallen denk ik  ;)

Het is al 2x 'misgegaan' => hij wil het nu goed doen => overweegt nu voor een boring die juist bekend staat om problemen.

Noem het durf, ik noem het onlogisch als je eindelijk wil rijden  ;D

Kwoeartje?

Citaat van: Philip850 op 07-03-2019 09:49:37
Ik heb het topic niet helemaal doorgespit, maar gezien je terugkerende low end lager problemen, heb je al een dry sump constructie of rij je nog wet sump?

Ik heb nog niet je hele post gelezen maar wat dat betreft had je m ook net zo goed niet kunnen posten zeg maar...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Philip850

Citaat van: arjenT5R op 07-03-2019 10:18:36
Kwoeartje?

Ik heb nog niet je hele post gelezen maar wat dat betreft had je m ook net zo goed niet kunnen posten zeg maar...


Want?
Volvo Amazon '66 & '67 sold, Volvo 480 ES/GT/Turbo sold, Volvo 850 oer GLT (2x) T-5 (2x) Volvo 855 T-5R DOP sold, Mercedes-Benz SLC 350 '72 sold, Saab 9-3 9-5 Aero sold, Citroën XM sold, Alfa Romeo 166 Nero Vulcano '01 sold, BMW E39 sold, BMW 530e

NinaPaul

Citaat van: Wout309t op 07-03-2019 06:06:14
Als je Harrie Vos bedoelt, ja die deed ook wel wat tuningspul.
Echt een prachtige kerel. Laatste keer dat ik er was, was er sprake van dat hij de zaak over ging doen aan een jonge gozer.
Of het dus nog steeds een aanrader is, geen idee.

Zou deze "jonge gozer" niet net zoveel inzicht hebben? Of zou de huidige eigenaar zijn naam makkelijk te grabbel gooien?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Citaat van: Philip850 op 07-03-2019 10:54:34

Want?

Want dit heeft niets met het wel of niet hebben van een dry sump pump te maken.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Piet

Citaat van: Wout309t op 07-03-2019 06:06:14
Als je Harrie Vos bedoelt, ja die deed ook wel wat tuningspul.
Echt een prachtige kerel. Laatste keer dat ik er was, was er sprake van dat hij de zaak over ging doen aan een jonge gozer.
Of het dus nog steeds een aanrader is, geen idee.

Citaat van: NinaPaul op 07-03-2019 11:14:18
Zou deze "jonge gozer" niet net zoveel inzicht hebben? Of zou de huidige eigenaar zijn naam makkelijk te grabbel gooien?

Staat toch ook dat hij dat niet weet?
De oude heeft zich kennelijk wel bij hem bewezen, de jonge (nog) niet...

NinaPaul

Citaat van: Piet op 07-03-2019 13:26:08
Staat toch ook dat hij dat niet weet?
De oude heeft zich kennelijk wel bij hem bewezen, de jonge (nog) niet...


Het is dan ook de vraag of hij denkt dat de eigenaar zijn naam makkelijk te grabbel gooit....

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Piet

Voegt ook niet veel toe dan, want dat weten we dus niet.

NinaPaul

Anders gesteld, zou het minder beduidend zijn, wanneer een "oudere gozer" het over zou nemen. Er moet toch een reden zijn dat het expliciet vermeld wordt? Of wordt het gewoon vermeld om niet toe te voegen?

Hier ga ik het bij laten :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Piet

Citaat van: NinaPaul op 07-03-2019 14:37:32
Anders gesteld, zou het minder beduidend zijn, wanneer een "oudere gozer" het over zou nemen. Er moet toch een reden zijn dat het expliciet vermeld wordt? Of wordt het gewoon vermeld om niet toe te voegen?

Hier ga ik het bij laten :D

Zelfde bij een oude gozer... maar het was nou eenmaal een jongere gozer blijkbaar.....

arjenT5R

Ohjee straks is ie ook nog dik, gekleurd en homo... ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

freefall

Citaat van: Piet op 07-03-2019 14:41:45
Zelfde bij een oude gozer... maar het was nou eenmaal een jongere gozer blijkbaar.....

Can't argue with stupid ;D
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

Piet