Sloeber! Zomerreces.

Gestart door V70R^2, 20-11-2017 17:09:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

razorx

Slimme keuze. Ik zie uit naar je bevindingen. Vind dit een super leuk blog!

elianmars


classicT5


freefall

Mooi man, die dikke cops...🤘🤘

Inderdaad.hoog tijd om uit de winterslaap te komen heheh
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

kulk

Leuk spul Adriaan! Altijd leuk om even bij je te buurten en te zien hoe enthousiast je bent :eusa_clap:

Paulsson

Citaat van: kulk op 14-02-2019 09:43:39
Leuk spul Adriaan! Altijd leuk om even bij je te buurten en te zien hoe enthousiast je bent :eusa_clap:


mee eens, altijd energie die kerel! Ben benieuwd wat voor monster dit wordt Adriaan! Geen stock brick meer dit!


Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

koen.s

Ben benieuwd wat het ga doen, leuk om te volgen  8)

V70R^2

#727
Grapjassen  ;D  :-*


Een hoop tijd verspild met het vinden van de juiste stekkertjes voor in de ECU voet dit weekend, ik had enkel de kleine besteld maar moest ook nog twee andere hebben voor de laatste bobines... ME7 is toch weer anders, Kornelis ook nog bedankt voor het zoeken maar die jij had liggen waren ook weer net niet de juiste helaas.. Uiteindelijk viavia (thanks Rob!) alsnog weer via een sloop ECU stekkerbos de juiste eruit gehaald.


Tevens de was Sloeber nogal gekannibaliseerd de afgelopen maanden dus vandaag bij de dealer wederom nieuwe temp sensor, TCV, etcetcet gehaald ;D



Bijna heren, bijna! Alles is aangesloten, nu de software nog, de .bin flashen en dan eens kijken of het starten wil... Wel spannend of die het meteen doet, er is een hele hoop veranderd.


Edit:
En weer een nieuw koelpakket, toch maar een D088 Intercooler + ripkit + 3" gasklep aansluiting en weer een nieuwe radiateur, zonder oliekoelers, gemonteerd.

Allemaal veel te shiny buizen, die maken we nog wel een keer zwart, en ook de bedrading van de bobine's hangt er niet fraai bij zo, sorry, ik heb geen geduld meer  :eusa_whistle:  ;D

Tevens door het scherpe oog misschien al gespot, de camberplates zichtbaar, de BC-racings's zitten eronder. en een mooi nieuw KVS vaatje, de oude was geel...

Hans Duiven


razorx


Piet

Hij is eerst eten..... ::)
Starten dat kreng !!!

V70R^2

Oké, hij loopt! Maar, niet helemaal lekker op de wideband, signaal is niet zuiver of iets..

Maargoed! Het blokje draait, bobine's doen hun werk, alles is goed aangesloten en er lekt niets, Whoohoo!!!

Zometeen even de bedrading en solderingen checken, maar mogelijk ben ook ik toe aan een nieuwe sensor, meerdere op het forum hebben die Chinese sensor in enkele maanden defect gehad. Dus... een nieuwe wideband(sonde) van bosch is onderweg!

Ozzzz


classicT5

Ziet er zeer netjes uit Adriaan! Eer van het vele werk, goed gedaan

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!