Sloeber! Zomerreces.

Gestart door V70R^2, 20-11-2017 17:09:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70R^2

Zo mijn best gedaan, krijgen we dit soort schattingen ;D ;D meuk is het!
Goed, het is geen (T-5)R, geen bijzondere meerwaarde in die zin, exterieur, leuk maar matige staat.

MAargoed, eerlijk gezegd zou ik erg verbaasd zijn als het niet op €20.000 of meer uit komt, dat is wel de indruk die ik over hield na die dag en het gesprek.




Benny850

Dan zou de grote waarde in de mods/upgrades moeten zitten. Alles bij elkaar is dat ook wel wat natuurlijk.

Hans Duiven

Citaat van: V70R^2 op 19-04-2019 21:48:01
Zo mijn best gedaan, krijgen we dit soort schattingen ;D ;D meuk is het!
Goed, het is geen (T-5)R, geen bijzondere meerwaarde in die zin, exterieur, leuk maar matige staat.

MAargoed, eerlijk gezegd zou ik erg verbaasd zijn als het niet op 20.000 zlotti of meer uit komt, dat is wel de indruk die ik over hield na die dag en het gesprek.


;D

Al wat vernomen?

V70R^2

Citaat van: Benny850 op 19-04-2019 22:55:39
Dan zou de grote waarde in de mods/upgrades moeten zitten. Alles bij elkaar is dat ook wel wat natuurlijk.

Even afwachten nog, maar volgens mij heb ik eerder een rapport gezien (90% van de waarde zat ook in tuning) van iemand met een afschrijvingsclausule erin opgenomen, dat de waarde ook dermate hard afschrijft gelijk als de aanschaf van een nieuwe wagen, die is na 3 jaar ook 50% afgeschreven.

Nochtans geen bericht/rapport ontvangen.



Wel vandaag even wezen rondcrossen ermee, stuurt bijzonder prettig, enkel de wielgeometrie moet ik nog herstellen, staat niet zoals ik het wil. De wielkastrand nagemeten t.o.v. origineel en dat komt neer op een verlaging van 95mm voor en 8 cm achter. (grofweg t.o.v. wat die op normale veren stond, en dan nog met een stuk meer gewicht).

Draagarmen (fuseekogel positie 5-6 cm omlaag) sway bar positie corrigeren, te grote hoek. Dat allemaal nog even terug naar de juiste spec. krijgen. Een beetje extra caster zou ook fijn zijn, maar hij stuurt nu al redelijk zwaar..

De 850 staat zo, stock en niet aangepast:



Sloeber:



Dat klopt van geen kant meer natuurlijk, dat moeten we corrigeren.


arjenT5R

Jep ff wat laten draaien bij vriend barracuda?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

VolvoFreak89


Hans Duiven


V70R^2

Sinds gisteravond weer thuis, maar geen bericht :( ik zal er eens achteraan.

Maar of het nu €1,- of een miljoen miljard is, ik krijg het er toch niet voor bij verkoop ;D

aloisdecroon

Nou voor €1 kom ik wel even kijken of het wat is  ;D

Hans Duiven

Citaat van: V70R^2 op 08-05-2019 14:52:39
Sinds gisteravond weer thuis, maar geen bericht :( ik zal er eens achteraan.

Maar of het nu €1,- of een miljoen miljard is, ik krijg het er toch niet voor bij verkoop ;D

Maar wel handig bij een total loss

diederickvolvo

Gaaaaaappp, ik moest naar pagina 2 gaan om het dagboek te vinden. Bestaat sloeber nog ?

henry classic v70

...ben eigenlijk toch wel benieuwd naar de taxatie  :eusa_think:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70R^2

Ik ook ;D , wederom contact opgenomen; "het rapport komt deze week, beloofd"...

Verder druk met andere leuke dingen, maar dat zullen jullie over een tijdje wel in iemand anders zijn blog terug vinden ;D

Walter


Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

V70R^2

Volgens mij is die failliet of naar mars geëmigreerd, hij belt niet eens terug als ik bel of een bericht stuur...  :-\