Zoeken op een term op dit forum geeft normaler wijze honderden nutteloze hits, zoek ik op T25 komt alleen dit topic naar boven!
Heeft nog nooit iemand hier een T25 Turbo op een T-5 gezet? (Johann.. kom er maar in

)
Goed, as some may know ben ik bezig een leuke turbo te selecteren.. ben en ga vanalles vergelijken maar ben wel geinteressseerd en een turbo die alleen met T25 flens te leveren is (bedankt Arjen, voor het extra werk).
Op een Engelstalig forum verschillende topics tegen gekomen waar ze met adapters werken. Gevolg is dat de turbo enkele cm richting het schutbord gaat en niet meer past. Of hij gaat richting de achterste motorsteun, of dit of dat..
Mooiste is natuurlijk een ideale positie bepalen en dan het spruitstuk met T25 flens op maat maken. En dan gaat iedereen hier natuurlijk schreeuwen; Spaghetti spruitstuk, equal length etc.
Maar een Japanifold is dit ook niet en het befaamde S60R spruitstuk al helemaal niet.. en ook daar worden vermogens mee gehaald wat ver boven mijn wensen ligt.
Nu wil ik graag jullie menig weten over dit idee; wat zijn jullie argumenten om dit niet of juist wel zo te doen?

Easy to make it yourself manifold...