Lachen op marktplaats 2018

Gestart door cornelis-b, 06-01-2018 19:30:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FGG

Citaat van: Douwe op 24-08-2018 19:04:56
Rechtsgestuurd heeft idd voordelen.

https://link.marktplaats.nl/m1312555120

"Je neemt minder snel de drive thru eet gelegenheden"

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ozzzz


855/96

Die parrot zit wel op een net plekje. :)
'01 Volvo V70 2.4t aut.
'96 Volvo 850 2.5 I 10V aut.
'94 Volvo 940 2.3i Polar aut.
'03 Volvo S80 D5 aut.
'98 Volvo S80 T6 Geartronic

cornelis-b

Zit er netjes in gebeunt  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

blauweroffel


cornelis-b

Citaat van: blauweroffel op 08-10-2018 13:54:53
https://link.marktplaats.nl/m1322970268


pfffffffffff

BR

Voor dat geld hadden ze wel nieuwe schakelaars en raamschakelaar mogen plaatsen ipv die kleverige dingen. Echt een idiote prijs voor zo'n wagen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Barracuda_82

#156
Voor de helft mag je mijn Garnet Red R ook op komen halen. Die ziet er beter uit.
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

peteRRR

Maar dit is wel een hele bijzondere Garnet Red,..wat een ding!,...als je de 7 duzend bij legt heb je die CY die is tenminste op de echte waarde ingeschat.

Blijf doorgaan met op Hemelen,..is ook goed voor m,n schizofrenie die ik dan eindlijk kan gaan zitten verdringen omwille van deze waarde vermeerdering.

We zijn toch niet wazig aan het doen he :evil:

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

MikeyQR

Ik zal er misschien wel comentaar over krijgen aangezien deze alter 1 van @spin is.
Maar je gaat toch geen 300 euro borg vragen voor 3 jaar omdat je niet wil dat deze auto gesloopt moet worden, verkoop deze dan gewoon niet. ::)

Volvo 850 2.5 GLT U9 1991 Rood http://link.marktplaats.nl/m1337344359?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios


volvobug

Citaat van: MikeyQR op 09-11-2018 22:34:17
Ik zal er misschien wel comentaar over krijgen aangezien deze alter 1 van @spin is.
Maar je gaat toch geen 300 euro borg vragen voor 3 jaar omdat je niet wil dat deze auto gesloopt moet worden, verkoop deze dan gewoon niet. ::)

Volvo 850 2.5 GLT U9 1991 Rood http://link.marktplaats.nl/m1337344359?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Ik snap je reactie wel, toch vind ik het ook wel origineel. Feitelijk is de vraagprijs 850 euro met een upside voor de koper dat hij na 3 jaar 300 euro retour kan krijgen.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

NinaPaul

Citaat van: MikeyQR op 09-11-2018 22:34:17
Ik zal er misschien wel comentaar over krijgen aangezien deze alter 1 van @spin is.
Maar je gaat toch geen 300 euro borg vragen voor 3 jaar omdat je niet wil dat deze auto gesloopt moet worden, verkoop deze dan gewoon niet. ::)

Volvo 850 2.5 GLT U9 1991 Rood http://link.marktplaats.nl/m1337344359?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios



7 augustus 2018 is de laatste overschrijving geweest, dan heb je het ding 3 maanden en verlang je van anderen dat ze minimaal 3 jaar ermee doen :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

elianmars

Citaat van: NinaPaul op 10-11-2018 09:36:01
7 augustus 2018 is de laatste overschrijving geweest, dan heb je het ding 3 maanden en verlang je van anderen dat ze minimaal 3 jaar ermee doen :D

Ken jij een handelaar die alle auto's zelf houdt?  :eusa_think:

NinaPaul

Citaat van: elianmars op 10-11-2018 10:59:20
Ken jij een handelaar die alle auto's zelf houdt?  :eusa_think:

Niet alle, maar de eerste GLT was eigenlijk ook voor de verkoop en die heb ik gehouden.

Buiten dat, wat heeft het ermee te maken? Als je niet wil dat het ding gesloopt wordt, moet je hem zelf houden. Als je 850 euro voor het ding wil, is dat de vraagprijs en geen 550 met rare fratsen. 
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Als verkoper bepaal je toch gewoon zelf hoe en wat is toch zijn auto ;-)

Je mag er best wat van vinden hoor, ik vind het best grappig eigenlijk ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

NinaPaul

Inderdaad, je mag best vinden dat die niet gesloopt mag worden, maar na verkoop heb je daar niets meer over te zeggen :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz