Zeeland meeting aan de Westkapelse zeedijk Part 2

Gestart door Thijs T5, 08-01-2018 11:38:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs T5

Zo kom net bij m'n slager vandaan. De bestelling netjes vacuum verpakt! Niet dat het nodig is maar zal het in de camping koelkast mee nemen zodat alles netjes koel blijft.

Tot morgen allemaal!

Groet Thijs

rappendaf

Ik kom niet denk ik om nu 170 km ter rijden om men ballen er laten af te vriezen zou nog gaan maar nu is het ook nog gaan sneeuwen  :eusa_wall:  :eusa_whistle:
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

RemkoT5


Thijs T5


Chevyeddy

Geen idee hoe het nu in Zeeland is, maar hier in West-brabant valt het reuze mee. De sneeuw is zo weg in het zonnetje morgen.
'02 MB E500 (daily driver)
'98 Volvo s70r 2.3 AT, Mystic Silver (verkocht)
 ̶'̶9̶9̶ ̶V̶o̶l̶v̶o̶ ̶s̶7̶0̶ ̶2̶.̶4̶ ̶M̶T̶,̶ ̶M̶y̶s̶t̶i̶c̶ ̶S̶i̶l̶v̶e̶r̶ ̶(̶g̶e̶d̶e̶m̶o̶n̶t̶e̶e̶r̶d̶)̶
'79 Chevrolet El-camino LS 5.7 AT
'05 Ford Mustang convertible 4.0 AT

RemkoT5


Woger

Ha, Roosendaal is morgen goed vertegenwoordigd  ;D
Mijn dochters hebben er zin. Zwempakken en handdoeken zijn al ingepakt.

Sbv

Het gaat hoogstwaarschijnlijk met 1 persoon worden. De rest is ziek.
Hoeveel sneeuw ligt er in Zeeuwenland ? Heb ik kettingen nodig ?

Marc O.

Als er vanmiddag nog steeds sneeuw ligt dan kom ik wellicht met de Saab. Heb nog geen winterbandjes onder de NN liggen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Woger

Citaat van: Marc O. op 03-03-2018 09:10:45
Als er vanmiddag nog steeds sneeuw ligt dan kom ik wellicht met de Saab. Heb nog geen winterbandjes onder de NN liggen.
Wordt het niet eens tijd dan? Of worden het lentebandjes ;D

Marc O.

Heb 'm net een paar weken en stond op zomerbanden. Kwam er na de eerste week achter dat er een of ander Chinees kwaliteitsprodukt (not) onder gezet was die ik sowieso wil vervangen. Maar om nu 4x nieuwe zomerbanden én 4x nieuwe winterbanden te kopen (nota bene aan het eind van de winter) vind ik iets te gortig. Dus komende weken een set nieuwe zomerbanden en dan kijken we over een paar maanden wel weer voor de winterbanden (tenzij dat winterse weer nog een paar weken aanhoudt, maar daar is geen sprake van) :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars


Woger

Auto poetsen vandaag wordt nog wel een probleem  :eusa_eh:
Mag ik ook met een vuile auto komen ?

Chevyeddy

In Vlissingen nog effe door de Imo Roger?
'02 MB E500 (daily driver)
'98 Volvo s70r 2.3 AT, Mystic Silver (verkocht)
 ̶'̶9̶9̶ ̶V̶o̶l̶v̶o̶ ̶s̶7̶0̶ ̶2̶.̶4̶ ̶M̶T̶,̶ ̶M̶y̶s̶t̶i̶c̶ ̶S̶i̶l̶v̶e̶r̶ ̶(̶g̶e̶d̶e̶m̶o̶n̶t̶e̶e̶r̶d̶)̶
'79 Chevrolet El-camino LS 5.7 AT
'05 Ford Mustang convertible 4.0 AT

Woger

Nope,
Mag niet met mijn auto. Heb ook nog kortingsbonnen voor de Washin247 van de optocht over  ;D