Ik gooi het stokje erbij neer !!!

Gestart door Reitse, 25-10-2005 15:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reitse

Één van de redenen dat ik het stokje er bij neergooi is het toenemende aantal kinderachtige reacties op het forum. Dingen als 'op dat forum mag het wel' bijvoorbeeld...
Verder werd ik beetje moe van alle persoonlijke aanvallen. Om de zoveel tijd kwam er wel weer een en het werd gewoon voorspelbaar wie er hoe gingen reageren. Opvallend was vooral dat die personen nooit es een PB stuurden met als inhoud "zal ik het es een tijdje van je overnemen?". Dappere stuurlui aan wal...
Ik was inderdaad streng op regels. Simpelweg omdat ik vind dat als je regels opstelt je ze ook moet handhaven. Opmerkingen als 'laat maar beetje waaien' zijn nu net precies waarom ik denk dat NL zwaar in de problemen aan het komen is. Een TBS'er even vrijlaten "ach die komt wel terug", een meervoudige moordenaar vervroegd vrijlaten vanwege goed gedrag "dan doet die het vast nooit meer" of op de ijsbaan wel baanregels instellen maar niet toezien op naleven "want iedereen kent z'n verantwoordelijkheid" waarna er de afgelopen weken toch wel weer een aantal mensen met verschillende blessures van het ijs gegaan zijn omdat ze in de problemen kwamen met andere rijders die zo nodig ff ergens tussendoor moesten.
Ik heb de discussie ook met Lekkerrr al gehad, ik vind dat Nederland veel en veel te soft geworden is.
Tot slot de opmerking dat dit een discussieforum is: ja, maar een basisregel van een discussie is dat je respect voor elkaar hebt.....

Ik ben heel blij dat er nu wel iemand is geweest die via een PB kenbaar gemaakt heeft mijn moderatorfunctie over te willen nemen. Er zijn dus toch nog wel mensen mét lef en verantwoordelijkheidsgevoel.

Peth©oni

Erg jammer Reitse, maar hopen je wel terug te vinden tussen de rest van de topics met je input.


Reitse

#2
Citaat van: Peth©oni op 25-10-2005 15:48:48
Erg jammer Reitse, maar hopen je wel terug te vinden tussen de rest van de topics met je input.


no worries, ben echt niet weg hier ;D

Esveldt

Tja, je kan er veel over zeggen maar het lijkt me op den duur geen leuke job "moderator" te zijn.

Het ene moment moet je de regels naleven en volgende topic is er het laat maar waaien effect. Ik zou het ook niet helemaal begrijpen.

Zoveel mensen, zoveel wensen. De een brengt het leuk, de ander keihard.

Zo ook het topic "slotjes". Iemand zal zich wel gepasseerd voelen.

Reitse, jammer dat het zo moet lopen want regels mogen best nageleefd worden!
En als die problemen opleveren dan moeten ze het maar melden bij de verantwoordelijke mensen. En niet als een topic brengen, ik denk dat dat dan weer door de verantwoordelijken weer in een poll moet worden geplaatst of zoiets.

Maar vaak wordt iets op gestart dmv een topic wat dan weer veel losmaakt. Het bekend modder gezeur.

Reitse, veel plezier met het lezen van het forum!!!

Paul

thuur

Reitse,

Ik betreur en begrijp de beslissing. Ook ik wil je bedanken voor je gedane moeite. Ik ga niet in op het beleid in NL, dat krijg je op dit forum toch niet opgelost ;D maar het handhaven van regels is gewoon iets dat gebeuren moet. Anders kun je je de moeite besparen van het opstellen van de regels, dat ben ik met je eens.

Neemt niet weg, ik hoop je nog vaak te zien, hier en IRL!


Gr 8)

animalT5R

Reitse,
heel jammer dat je ondanks alle gedane moeite,op ze een manier mod af bent.
Je zal ongetwijfeld een hoop gezeik op je nek gehad hebben,maar als het op deze manier voor jou opgelost is,is het imo beter zo.
Kan net als thuur er goed inkomen dat je deze beslissing heb genomen.
Greetz Johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Reitse

Thanks!! Ben zeker niet weg hier, daarvoor is dit forum uiteindelijk toch veel te leuk. :D

Peth©oni

Citaat van: Ludo op 25-10-2005 17:19:18
Citaat van: Reitse op 25-10-2005 15:39:46
Ik was inderdaad streng op regels. Simpelweg omdat ik vind dat als je regels opstelt je ze ook moet handhaven.

dat begrijp ik nu echt niet, want net als alle andere moderators heb je deze regel nooit begrepen.
als er regels zijn moeten die inderdaad nageleefd worden, echter het word anders als je de regels met 2 maten gaat wegen.
daardoor is het hele verhaal ooit begonnen.
wat het resizen van de foto's betreft deed je geen moeite, dat kan je niet ontkennen.
op z"n minst had je de poster kunnen verzoeken om dit zelf te doen of een link naar uitleg geven hoe het moest voor een beginneling.

de uitspraak om het stokje erbij neer te leggen omwille van kinderachtige reacties is dus totaal ongepast.


wederom perfect onderbouwd ludo, ik zou er een nieuw topic-je over starten..... 8) ;)

johan283

beleid in Nl is off topic en doet niet ter zake.

Feit is wel dat je als moderator altijd commentaar krijgt en ook zult krijgen in de toekomst.

Mooi dat iemand anders het overneemt, om de zoveel tijd moet je ook rouleren

italia

Reitse; Bedankt voor je inzet. Hoop het je niet te moeilijk gemaakt te hebben. Ik merk dat het forum erg rommelig zou zijn zonder jouw inzet. En met de constante aanwezigheid van: wijziging daar, verplaatsing hier, bedenk je je als (ik herinner het me nog heel goed) starter op dit forum, wel vier keer voordat je iets post, en vooral waar je dat doet.

(heb nooit gedacht dat iemand mij op mn Postpubertijd nog iets kon opvoeden ;D)

george

Mooi he  als er meerder mensen bij elkaar gezet worden, het is net Payton Place ;D
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T