[GARAGE DE KROMME KRUKAS]: De avonturen van Barry het Barrel

Gestart door ThomasH, 18-02-2018 16:04:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

robbar

 :eusa_clap: Hebben een mooie statige uitstraling zo die Helium Velgen  :eusa_dance:
V 70 Classic  2,5 10 V LPG G3 417 Nautic Blue 1999 572.879 km and sold...
S 70 2.5  2,5 10 V LPG G3  412 Tropic Green 1998 472.123 km and sold...
V 70 Classic  2,5 10 V LPG G3 437 Sandstone pearl 1998 517.430 km sold...
S70 2.4 20 V Bifuel 433 Moondust Silver 2000 527.666km and Sold

razorx

#76
Is het alleen je temperatuurmeter die valt of ook je brandstof meter?
Als je beiden hebt zoek even op vallende meters.

Verder is het zoals altijd: Eerst de foutcodes uitlezen. Hoe meer informatie je hebt, hoe makkelijker de oplossing.

ThomasH

#77
Het is alweer maanden geleden dat ik een update heb geplaatst.. Druk met veel andere dingen, en om financiele redenen helaas de garage de deur uit moeten doen.. 300,- per maand werd een beetje veel, ex onderdelen ;)

De v70 is zodoende dan ook naar de sloop gebracht. Gelukkig heb ik van mijn 'gerestaureerde' Alter 1 heel veel plezier. Net nieuwe keuring, zonder veel gekkigheid, nieuwe motorkap, nieuwe achteruitkijk spiegels, laten uitlijnen, en nu bezig met de finetuning van de buitenkant. De trim was ooit mee gespoten in 417 blauw, en de deurgrepen waren los van de normale verwering ook in slechte staat door de oude mos groene plastidip van de vorige eigenaar (zie eerdere blogposts).

Dus de Alter 1 trim ging terug naar zwart! Hoe dan? Zo:

Eerste stap afplakken:



Tweede stap afplakken (Thank you Action!):



Let vooral op de verf die mist op de trim achterbumper etc.. dit kon netter!

Eerste laag plastidip mat zwart:



Na 6 lagen:



En dan nog een mooi shot van de nieuwe voorkant, ben erg blij met het resultaat!:



Hoop dat jullie het leuk vonden om mee te lezen, en hopelijk tot een volgende update! Volgende op het programma is een nieuwe kentekenplaat en houder  ;D en dan eens kijken of ik het radiosysteem weer aan de praat kan krijgen. Zat ooit een versterker onder de voorstoel gebouwd, en de bedrading is een grote klotezooi. Zelf nog totaal geen verstand van dus dat zal wel weer een avontuur worden!

Died850

Erg netjes zo, leuk om te zien dat je de GLT blijft bijhouden/opknappen! Zoveel A1tjes zijn er niet meer..

Sbv


NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

ThomasH