volvo 850 T5R blijft naar rechts trekken

Gestart door MachielW, 29-03-2018 21:25:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MachielW

nou vandaag de auto op de brug gehad en alles goed nagelopen. ik zie alleen klein lengte verschil tussen L en R bij de nummers 2
scheelt een mm 4. of dat verder invloet zal hebben weet ik niet. meet alleen verticale speling ook een mm of 4. die andere blokken zijn niet gescheurd en ook geen speling. maar door dit te onderzoeken ben ik nog een ander probleem tegen gekomen. een koelslang die op de standkachel zit was bijna doorgesleten door een bout van een silent block. dit was binnekort echt gaan lekken en komen we een keer zonder koelvloeistof te staan. binnenkort ook maar gauw vervangen voor een nieuwe stukie. Verder nog een gescheurde lucht slangtje gezien die achter het brandstofilter zat en naar de brandstoftank loopt. ook gelijk nieuw stukje tussen gezet. deze kwam van een grote pot die onder de accu zit.
Maar goed ik heb mn reserve wiel gewisseld met rechts voor, proefrondje gemaakt en het probleem lijkt voor 90% opgelost. dus nieuw setje rubber dan maar, en denk nog een keer de uitlijning checke en daarvoor kogeltjes vervangen. silent blocks ben ik nog niet zeker van, is nog geen afkeur en rot klusje om te vervangen als ik dat zo zie.