Volvodrive treffen Best

Gestart door JohanR, 03-04-2018 23:53:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Chris

Ook hier weer thuis. Vanmorgen nog even snel de R door de wasstraat getrokken, was gisteren niet meer gelukt. Bij de wasstraat afgesproken met Alex, om vervolgens samen op te rijden. Alex, dank voor de toffe foto!


Bij de ingang even gewacht op Joost en met z'n drieën het terrein op gereden.


We zijn zo twee en een half uur geweest. Leuk om weer wat bekenden even te spreken en te gluren naar heel veel mooie auto's. Ook mijn dames hebben zich goed vermaakt, de kleinste vooral op het springkussen en op het strandje. Nog een kleine sfeerimpressie:


Citaat van: Taranis op 10-06-2019 15:26:13
Jammer alleen van de presentator wiens geluidsniveau op standje 'doven en slechthorenden' stond afgesteld: het zorgde er voor mij voor dat je uit die hoek van de meeting vooral snel weg wilde ;)

Dikke eens. Geen gesprek te voeren in die hoek... Best jammer aangezien dat het "officiële" gedeelte is met de display auto's.

In ieder geval een geslaagde dag. Voor mij was het de de eerste keer. Goed bevallen dus wat mij betreft volgend jaar weer :).

Vulk

Ik ben ook terug thuis. Over het ganse weekend heb ik exact 1.000km gereden.
Wel een beetje triest dat mensen dan opmerkingen moeten maken over het aantal dode vliegen op mijn bumper. Ik ben helaas geen poetser en ga echt niet op een meeting mijn bumper staan schoonmaken. ;D

Deze morgen samen met Timo & zijn pa er heen gereden. Best leuk zo 3CY's na elkaar onderweg! Heel veel duimpjes ontvangen!



Uiteraard enkele bekenden gesproken, maar als ik het hierboven zo lees, dan heb ik heel veel mensen gemist. De toertocht gisteren vond ik helemaal geweldig. Sowieso vind ik "doe-meetings" (rijden, poetsen, sleutelen, uitdeuken, rollenbankjes, ...) veel leuker dan gewoon bijeenkomen.

Bij de 850clubstand heb ik nog een TWR-logo kunnen scoren, dat mankeerde ik nog. Op weg naar huis had de 850 helaas wat kuren, maar meer daarover straks in mijn blog.

bertilv70

Weer leuke dag gehad, geluk met het weer.
Toch vond ik het parkeerbeleid weer niet goed.
Youngtimers en nieuwe types door elkaar. Ook vorig jaar stond de R centraal.. waren ook over het hele terrein te vinden..

blauweroffel

#168
Vandaag vanuit Hengelo met treintje richting Best.
Was leuke onderneming, voor mij de eerste keer. Vond het geslaagd, veel mooie auto's gezien.





Snelle jongen in de spiegel...


Onder de spiegel....


erg geel


BR



The Demon

Ik heb weer wat gemist  :'(

)()()sT

Was gezellig! Ondanks m'n houten kop na Pinkpop een leuke dag gehad. Vrouw en kid mee, die lekker op het strandje gezeten en de mannen wat bandjes getrapt.
De luidsprekers stonden idd. luid, en sowieso de hele tijd dat gezwets ::) ;D
Voortaan misschien iets eerder gaan; dan hebben we wat betere plekken ipv 50km verderop 8)

The Demon

Citaat van: )()()sT op 10-06-2019 22:00:06
De luidsprekers stonden idd. luid, en sowieso de hele tijd dat gezwets ::) ;D
Zo jammer hé, dat Radio 850 niet meer bestaat!?

Paulsson

Ik vond het ook echt genieten!

Ik zou graag eens een tour willen maken, is zo'n bijzonder gevoel om met die auto's achter elkaar te rijden. Elk jaar mis ik dat feestje want de groepen komen uit andere streken bijeen... Het leukste aan een auto is rijden  ;D

Hierbij een sfeerimpressie van de dag!













































En ik heb eindelijk een officieel logo op mijn auto kunnen plakken, 'Volvo' ontbrak al op de achterklep bij aanschaf  :eusa_wall:


Volvo V70 2.4 170 pk NA MT DOP 'Pablo'
Lees de blog over Pablo hier

Spin!

Citaat van: bertilv70 op 10-06-2019 19:18:26
Weer leuke dag gehad, geluk met het weer.
Toch vond ik het parkeerbeleid weer niet goed.
Youngtimers en nieuwe types door elkaar. Ook vorig jaar stond de R centraal.. waren ook over het hele terrein te vinden..


Ik wil hier even op inhaken. De R stond inderdaad vorig jaar centraal. Dit jaar niet. Dit jaar was het thema 'sedan' en wie zich daarvoor had aangemeld kon op het sedanplein staan. De R'en stonden inderdaad verspreid over het terrein.

Ik heb aan de ingang gestaan om alle T-5R te onderscheppen en naar het T-5R vak te verwijzen. Er stonden om 9.30u al meer dan 700 auto's te wachten om het terrein op te gaan. Als iedereen bij de ingang staat te suffen of hij/zij soortgenootjes ziet en een eigen plan trekt dan wordt het een chaos, was je nu nog niet binnen geweest. Vandaar iedereen gemaand werd om op aangewezen plek te parkeren. Wil je bij soortgenoten staan? Dan moet je ergens onderweg verzamelen en als groep gelijkertijd naar binnen rijden. En ja, ik heb tegen een 780 rijder gezegd dat hij door moest rijden, dat het rechtsaf vol stond en links moest gaan en als hij per se bij zijn eigen type wil staan hij voortaan maar eerder moest komen en niet zo moet mauwen. Er stonden toen nog 300 auto's te wachten. Als je je als klein kind gedraagt wordt je ook zo behandeld.

Om een punt te maken: rangschikking met een file op de A2...niet te doen. Verwacht daar volgend jaar ook geen verandering in, en nu snap ik dat.

www.vm-parts.nl

ddvries04

Ik vind het juist leuk dat alles door elkaar staat. Wanneer al zelfde modellen bij elkaar komen te staan krijg je van die 'hokjes'. Vond ik nu ook een beetje met de T5R'en, de gele vooraan, de zwarte en groene die er maar een beetje achter stonden. Niet dat ik niet van cream yellow houd, vond het nu alleen toch wel een beetje een grote gele 'vlek'...

Denk juist dat je niet al van hetzelfde bij elkaar moet willen hebben staan. Gewoon lekker door elkaar zodat je overal een beetje tussendoor en langs kunt/moet slenteren.
1984 760 T5 (B5234T3, M4.4, Schutten chip)
̶1̶9̶9̶9̶ ̶V̶7̶0̶ ̶T̶5̶ ̶(̶B̶5̶2̶3̶4̶T̶3̶,̶ ̶L̶P̶I̶,̶ ̶M̶E̶7̶,̶ ̶S̶c̶h̶u̶t̶t̶e̶n̶ ̶c̶h̶i̶p̶)̶
̶2̶0̶0̶1̶ ̶V̶7̶0̶ ̶T̶5̶ ̶(̶B̶5̶2̶3̶4̶T̶3̶,̶ ̶L̶P̶I̶,̶ ̶S̶c̶h̶u̶t̶t̶e̶n̶ ̶c̶h̶i̶p̶)̶
2006 V70 2.4 T5 (B5244T5, LPG, Schutten chip)

Wouter96

Precies, ik heb het niet als vervelend ervaren om tussen andere types te staan. Kwamen juist leuke gesprekken van. Verder vind ik het knap dat het ieder jaar weer lukt om zonder gedoe zo het terrein op- en af te rijden, juist door t parkeer beleid. Complimenten voor de organisatie, ik heb een leuke dag gehad..

bertilv70

#176
Citaat van: Spin! op 11-06-2019 11:56:08
Ik wil hier even op inhaken. De R stond inderdaad vorig jaar centraal. Dit jaar niet. Dit jaar was het thema 'sedan' en wie zich daarvoor had aangemeld kon op het sedanplein staan. De R'en stonden inderdaad verspreid over het terrein.

Ik heb aan de ingang gestaan om alle T-5R te onderscheppen en naar het T-5R vak te verwijzen. Er stonden om 9.30u al meer dan 700 auto's te wachten om het terrein op te gaan. Als iedereen bij de ingang staat te suffen of hij/zij soortgenootjes ziet en een eigen plan trekt dan wordt het een chaos, was je nu nog niet binnen geweest. Vandaar iedereen gemaand werd om op aangewezen plek te parkeren. Wil je bij soortgenoten staan? Dan moet je ergens onderweg verzamelen en als groep gelijkertijd naar binnen rijden. En ja, ik heb tegen een 780 rijder gezegd dat hij door moest rijden, dat het rechtsaf vol stond en links moest gaan en als hij per se bij zijn eigen type wil staan hij voortaan maar eerder moest komen en niet zo moet mauwen. Er stonden toen nog 300 auto's te wachten. Als je je als klein kind gedraagt wordt je ook zo behandeld.

Om een punt te maken: rangschikking met een file op de A2...niet te doen. Verwacht daar volgend jaar ook geen verandering in, en nu snap ik dat.

Natuurlijk snap ik dat het niet makkelijk is om 1600 Volvo's allemaal op de juiste plek te krijgen, maar wat ik bedoel is dat als er (zoals vorig jaar de R) een bepaald type in de spotlight staat, er toch mensen zijn die met een ander type maar gaan staan wat hun goed dunkt. En daarbij werden toen mensen met een R door de parkeerwachters naar een heel andere plek wordt gestuurd..
Ook dit jaar weer komen wij met een treintje met youngtimers tegelijkertijd het terrein op en worden we helemaal naar achteren verwezen (waar volgens de plattegrond) auto's moeten staan vanaf 2000.
De parkeerwachters zijn toch ook op de hoogte van de indeling (en kennen de types Volvo) neem ik aan?
Dan is het jammer van het werk dat in de voorbereiding is gaan zitten.

Fatsenco

#177
Vind ik dus ook, die gele vlek wordt steeds groter als het zo bij elkaar staat, allemaal het zelfde naarmate ze ouder worden, noem het maar eenheidsworst (vond er 2 eruit springen waarvan je zag dat ze ook echt 25 jaar gebruikt waren, fantastisch......)
Lekker door elkaar staan zodat je moeite moet doen om wagens te zoeken en te bekijken en te vergelijken........en daar komen we toch voor?
Fantastische dag en complimenten voor het parkeerregelaars......
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

TBoss3

Ik vond het ook super tof! In een treintje rijden is leuk, ziet er echt gaaf uit.
Waar zijn alle mooie foto's?!
'94 - Volvo 850 2.5 20V MT - Black Stone - verkocht
'95 - Volvo 850 T-5R 2.3 MT - Black Stone - 360.000 km

sanderT5R

Ziet eruit als een geslaagde dag!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. :(