Even voorstellen

Gestart door RHorst, 29-04-2018 13:43:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RHorst

Hallo,

Zoals blijkbaar gebruikelijk zal ik mij even voorstellen.
Ik ben een vrij verse 850 bezitter, heb hem sinds november dit jaar. In het begin moest ik even wennen aan het uiterlijk, maar uiteindelijk ben ik toch wel van de auto gaan houden.
Samen met mijn vader heb ik de auto gekocht om vooral te gebruiken voor mijn studententeam, maar hij wordt nu veel gebruikt voor gewoon vervoer.
Zelfs dit jaar heeft de auto al weer heel wat meegemaakt. Het leuk vind ik wel dat je aan deze auto nog zelf heel veel kunt sleutelen. Vooral qua elektronica hebben we veel verbeterd. Er zat een luchthoornschakeling en er was kortsluiting bij de rechter voorlamp. Ook hebben we het dakraam weer gemaakt en is het klassieke probleem met de kilometerteller verholpen :)

Hieronder wat fotootjes:


Zie hier waarvoor de gouden koets vooral gebruikt wordt :)


Hier had hij net nieuwe velgen gekregen :)


Hier zie je de wat minder positieve beelden, de bobine was geknald. Dus toen meteen het hele elektrische aandrijfsysteem vervangen. (Was hoog nodig)


Hij heeft ook al wat sneeuw gezien :)


Hier staat hij op de brug... een van de teamleden had een verkeersbord geramd en overreden... zoveel mogelijk schade zelf gerepareerd. Blikschade heeft een goede vriend van ons voor nop gerepareerd.

De arme ziel :(

V70geRwin

Welkom en wat een mooie kleur  :eusa_clap:

RHorst

Haha bedankt, het schijnt echt de originele kleur te zijn. Al heb ik deze kleur nog niet vaak in NL gezien.

Died850

Welkom, en gave kleur! Champagne zo te zien. Zie je niet vaak!

Maestro12

Mooie auto.
Maar zie ik nou dat je met een oude brandstofverslindende bak een aanhanger voorttrekt van het Hydrogen Eco Racing team ???  :eusa_think:  ;D ;D ;D
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

yannickdv

Het gebruik van een auto oprekken tot ruim 20 jaar vind ik erg milieuvriendelijk ;D
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

RHorst

Haha, je hebt wel gelijk. Het is niet de meest zuinige auto, maar dit soort middelen zijn wel nodig om uiteindelijk de transitie te kunnen maken ;) Budget speelt natuurlijk ook een rol, als studententeam hebben we niet erg veel geld. Als je nog geld over hebt dan mag je ons altijd sponsoren natuurlijk :)
Plus het is een super degelijke benzine die qua NOx heel goed presteert en dat vind ik toch net iets belangrijker dan C02. Dat vangen we wel af :)