(verkapte groupbuy) Mooie prijs voor BC-Racing schroefset!

Gestart door Miyel, 31-05-2018 17:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miyel

En Adriaan, wat vind jij van het gewicht? Ik schrok er van, moeten die iellige dingen mijn auto in de lucht houden? :P
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

V70R^2

Vond het wel meevallen, eigenlijk gewoon wat ik ervan verwachtte ;D

Nope, achter geen topmount erbij, kan ook geen uniball-mount vinden online, dus dan maar de originele.



Mooi spul!

V70geRwin

Citaat van: V70R^2 op 05-07-2018 18:26:48
Vond het wel meevallen, eigenlijk gewoon wat ik ervan verwachtte ;D

Nope, achter geen topmount erbij, kan ook geen uniball-mount vinden online, dus dan maar de originele.

http://i66.tinypic.com/11sjz45.jpg

Mooi spul!

Zeker mooi spul voor onder zo'n oude bak  ;D

Van de achter top rubber mount zijn er origineel Volvo 2 versies, eentje voor gewone dempers en eentje voor de nivomats.
De nivomat versie is sterker en stijver uitgevoerd omdat deze meer krachten moet kunnen verwerken vanwege de nivomat functie.

Cnoz

Ik heb ook een set BR-RS gekregen (had BR-RA besteld maar is iets misgegaan, geen probleem) zaterdag er ondergezet. Rijd super, Geen stuiterset en lekker stabiel door de bochten!

LET WEL OP!!!
Als je ze voor te laag zet. lopen ze tegen de ashoezen aan en gaan dezen binnen een paar kilometer stuk. Helaas had ik dit te laat door.
Maar alles is alweer gefixt en hij staat lekker laag!!

vasquez


leons850

Citaat van: Cnoz op 09-07-2018 22:38:24
Ik heb ook een set BR-RS gekregen (had BR-RA besteld maar is iets misgegaan, geen probleem) zaterdag er ondergezet. Rijd super, Geen stuiterset en lekker stabiel door de bochten!

LET WEL OP!!!
Als je ze voor te laag zet. lopen ze tegen de ashoezen aan en gaan dezen binnen een paar kilometer stuk. Helaas had ik dit te laat door.
Maar alles is alweer gefixt en hij staat lekker laag!!

Hier heeft Koen.s ook last van gehad, die heeft de boel anders afgesteld zie: hier klikken.

Misschien kun je er wat mee.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

arjenT5R

Oh goed dat 't ff vermeld wordt... moet de mijne ook nog monteren :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70R^2

Daar heb ik ook nog geen last van gehad bij de vorige set, goed om te weten!

Maar, hoe laag kan je dan nu nog gaan? Foto?

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Cnoz

Je kunt nog steeds redelijk laag. Net voor het aanlopen heb ik het nu afgesteld. En iemand ervaring met spoorverbreders. Ik wil achter zo'n 20mm en voor 10mm.

En hoe voeg ik foto's toe in een bericht?

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70R^2

Citaat van: Cnoz op 11-07-2018 09:19:37
Je kunt nog steeds redelijk laag. Net voor het aanlopen heb ik het nu afgesteld. En iemand ervaring met spoorverbreders. Ik wil achter zo'n 20mm en voor 10mm.

En hoe voeg ik foto's toe in een bericht?

20mm?

Doe maar niet....

Cnoz

#87



10mm rondom dan. Want ze staan nu wel erg ver naar binnen.
Oh ja en ik weet niet wat er precies in die ashoezen zat. maar die hebben de lak van mn velgen een beetje aangetast  :'(

V70R^2

Bij een C70 staat dat helaas altijd zo diep.

Verder naar buiten voor de looks raad ik je af, al zullen je banden wel heel blijven denk ik, bij een V70/850 gaat de band in de carrosserie snijden met 20mm teveel offset.

V70geRwin

Knappe hoogte zo, ook mooie velgen  :eusa_clap:
Weet je zeker dat het vet van je homokineet de lak aan tast?