Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag

arjen850

Citaat van: Sbv op 17-07-2018 22:42:39
Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag

Die heb ik in de winter gereden, man wat is het daar mooi. Maar om dat nou met de fiets te doen.....

classicT5

Met de motorfiets is dat ook erg leuk. Liefst op een rustige dag, anders wordt je gek van de fietsers en slome auto's.

volvobug

Citaat van: Sbv op 17-07-2018 22:42:39
Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag

Van mij mogen ze uiteraard, respect. Maar ik vond de Stalheimskleiva bergaf met de 10kleppert goed genoeg  ;D. Het is volgens zeggen de steilste weg in Europa met gemiddeldm18%. Tegenwoordig alleen een richtingsverkeer bergafwaarts.

Zou het mijn drukgroep met 645K ervaring ook niet bergop aan willen doen. Moet ook nog terug in NL zien te komen  ::)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Walter

Het is jammer dat mijn wederhelft vier kleuren groen wordt van die bergwegen...

Citaat van: volvobug op 17-07-2018 17:00:31
De Stalheimskleiva gereden  :o  8)
Schitterend, met die watervallen
https://www.youtube.com/watch?v=llc1ZbWDtlA

Citaat van: Sbv op 17-07-2018 22:42:39
Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag
moet je in Noord Italië eens op een zondag de bergen in gaan... Dat stappen die mafketels op iets met een te snelle motor en lijken ze allemaal dood te willen.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

cornelis-b

Citaat van: Walter op 18-07-2018 08:29:52
Het is jammer dat mijn wederhelft vier kleuren groen wordt van die bergwegen...

Citaat van: volvobug op 17-07-2018 17:00:31
De Stalheimskleiva gereden  :o  8)
Schitterend, met die watervallen
https://www.youtube.com/watch?v=llc1ZbWDtlA

Citaat van: Sbv op 17-07-2018 22:42:39
Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag
moet je in Noord Italië eens op een zondag de bergen in gaan... Dat stappen die mafketels op iets met een te snelle motor en lijken ze allemaal dood te willen.

Dat is niet alleen in Italië, je ziet dit gedrag op alle bergroutes. Ik heb afgelopen vakantie een NL motorrijder gevraagd wat ie allemaal had gezien tijdens zijn rit naar de top van de Cormet 'd Roselend. Alleen maar asfalt vertelde hij, geen tijd om andere dingen te bekijken, maar het was een kick om zo te rijden :eusa_wall: :eusa_wall:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Ja sommige mensen hebben de drang om te moeten voelen dat ze nog leven ofzo...
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 18-07-2018 09:48:18
Citaat van: Walter op 18-07-2018 08:29:52
Het is jammer dat mijn wederhelft vier kleuren groen wordt van die bergwegen...

Citaat van: volvobug op 17-07-2018 17:00:31
De Stalheimskleiva gereden  :o  8)
Schitterend, met die watervallen
https://www.youtube.com/watch?v=llc1ZbWDtlA

Citaat van: Sbv op 17-07-2018 22:42:39
Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag
moet je in Noord Italië eens op een zondag de bergen in gaan... Dat stappen die mafketels op iets met een te snelle motor en lijken ze allemaal dood te willen.

Dat is niet alleen in Italië, je ziet dit gedrag op alle bergroutes. Ik heb afgelopen vakantie een NL motorrijder gevraagd wat ie allemaal had gezien tijdens zijn rit naar de top van de Cormet 'd Roselend. Alleen maar asfalt vertelde hij, geen tijd om andere dingen te bekijken, maar het was een kick om zo te rijden :eusa_wall: :eusa_wall:

Heb ik ook zovaak mee gemaakt in Oostenrijk, motoren vliegen je voorbij op elke bergpas, ook een dag gehad met een clubje supercars, Lambo's, Ferarri enz.
Gewoon een kick zo snel moggelijk de berg op en af gaan.
Ik geniet gewoon van de omgeving lekker rustig aan doen, zie je nog is wat behalve asfalt. :azn:

hilko73


Mwah, in Engeland hebben ze ook van die weggetjes.. ;D
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

volvobug

Cool. Dat is 1ste versnelling en continu bijremmen   :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

hilko73

Yep. En als dat goed gegaan is, met een bak met 550 kkm achter de kiezen, heb je echt een reden om verheugd te zijn ;D
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

leons850

Citaat van: cornelis-b op 18-07-2018 09:48:18
Citaat van: Walter op 18-07-2018 08:29:52
Het is jammer dat mijn wederhelft vier kleuren groen wordt van die bergwegen...

Citaat van: volvobug op 17-07-2018 17:00:31
De Stalheimskleiva gereden  :o  8)
Schitterend, met die watervallen
https://www.youtube.com/watch?v=llc1ZbWDtlA

Citaat van: Sbv op 17-07-2018 22:42:39
Je hebt ook mensen die de Stelvio af of op fietsen vandaar de vraag
moet je in Noord Italië eens op een zondag de bergen in gaan... Dat stappen die mafketels op iets met een te snelle motor en lijken ze allemaal dood te willen.

Dat is niet alleen in Italië, je ziet dit gedrag op alle bergroutes. Ik heb afgelopen vakantie een NL motorrijder gevraagd wat ie allemaal had gezien tijdens zijn rit naar de top van de Cormet 'd Roselend. Alleen maar asfalt vertelde hij, geen tijd om andere dingen te bekijken, maar het was een kick om zo te rijden :eusa_wall: :eusa_wall:

Citaat van: arjenT5R op 18-07-2018 10:01:58
Ja sommige mensen hebben de drang om te moeten voelen dat ze nog leven ofzo...

Is dat oordelen nou echt nodig?
Ieder z'n ding toch?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Walter

zodra de veiligheid van anderen in gevaar komt (en dat is gewoon zo), dan mag je oordelen ja.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

NinaPaul

Forum regel:

CiteerSchelden en pesten wordt niet getolereerd. Gebruik van namen van ziektes wordt niet getolereerd - wie kennelijk pest of een ziekte gebruikt om er anderen mee uit te schelden wordt DIRECT en ZONDER WAARSCHUWING geband van het forum, en het betreffende topic wordt opgeschoond en mogelijk verwijderd.

Hetzelfde geldt voor racisme en discriminatie - dit zijn strafbare feiten en dus NIET toegestaan. Dit geldt voor zowel berichtteksten, nicknames, persoonlijke signatures als afbeeldingen. Gebruikers die zich hiervan bedienen worden onmiddellijk verwijderd.

En hier is dat van toepassing op een subcultuur, dus het mag niet.


"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz