Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BBS

Misschien helemaal niet zo bedoeld, maar het kan momenteel erg wrang overkomen.....
Volvoloos....

NinaPaul

Waarom kan het momenteel wrang (voor jou) overkomen?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

jellejas

Citaat van: NinaPaul op 16-12-2018 18:39:31
Waarom kan het momenteel wrang (voor jou) overkomen?
Nu ga ik voor BBS praten maar ik denk het overleiden van Dirk.

Maar ik ben het eens met Snellebaksteen, het is wel ok de laatste tijd. Maar ook juist het topic over Dirk is mooi om te zien, het is een beetje lastig om te beschijven maar het lijkt toch mensen samen te brengen.
BRAAAAAAAP STUTUTU

NinaPaul

Ik vind het vreemd om die zaken met elkaar in verband te brengen.

Elke dag moeten mensen omgaan met verlies, dan kan je dus nooit zeggen dat je ergens verheugd om bent?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rob850/480

Gelukkig mag dat, het vreemd vinden.

Snellebaksteen

Citaat van: BBS op 16-12-2018 18:07:07
Misschien helemaal niet zo bedoeld, maar het kan momenteel erg wrang overkomen.....
Inderdaad absoluut niet zo bedoeld.
Als je dat zo opgevat hebt, excuus.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

V70R^2

Om een cilinderkop te poorten en polijsten was ik opzoek naar freesjes en lamellen schuurpads voor de dremel.

Daar wilden ze in de winkel €30 per stuk voor hebben en de lamellen schuurpads waren een € 10tje per stuk

Ben maar op ali express gaan zoeken, ik heb 200+ stuks metaalfrezen en lamellenschuur pads in alle soorten en maten gekocht voor €43, nog geen kwartje per stuk! en €0,74 verzendkosten met het vliegtuig hierheen!!!

Ik ben blij ;D ;D ;D ;D

volvobug

Verheugd over dat 37 km/h (na correctie) te hard in Duitsland 'maar' 120 euro boete is  :D. Ex administratiekosten van 28,5 euro dan  >:(
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Hans Duiven

Citaat van: V70R^2 op 20-01-2019 20:33:32
Om een cilinderkop te poorten en polijsten was ik opzoek naar freesjes en lamellen schuurpads voor de dremel.

Daar wilden ze in de winkel €30 per stuk voor hebben en de lamellen schuurpads waren een € 10tje per stuk

Ben maar op ali express gaan zoeken, ik heb 200+ stuks metaalfrezen en lamellenschuur pads in alle soorten en maten gekocht voor €43, nog geen kwartje per stuk! en €0,74 verzendkosten met het vliegtuig hierheen!!!

Ik ben blij ;D ;D ;D ;D


Eerst maar even afwachten hoe de kwalteit is en of de douane je nog bij de cojones grijpt

V70R^2

Ik ben ook heel benieuwd, maar als ze wat sneller slijten, ik heb er genoeg ;D

Douane kan gelukkig geen heffing erop doen, daar is het bedrag per artikel te laag voor (komt bij 5 verschillende partijen vandaan).

Hans Duiven


Ozzzz

Dat er de laatste tijd zo weinig gezijk is hier op 't forum.

volvobug

Citaat van: Ozzzz op 22-01-2019 23:14:34
Dat er de laatste tijd zo weinig gezijk is hier op 't forum.

Dat is dan bij deze over, het is gezeik met korte ei.

;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

haasje

Citaat van: volvobug op 22-01-2019 23:24:51
Dat is dan bij deze over, het is gezeik met korte ei.

;D
over zeiken gesproken, wat is een korte ei?
ken de de letters i en j of de letters e en i, het is geen lange of korte ij (al snap ik best wat je bedoeld)

Ozzzz

Citaat van: volvobug op 22-01-2019 23:24:51
Dat is dan bij deze over, het is gezeik met korte ei.

;D

Met ie jee, bedoel je korte eieren bestaan immers niet  ;)