Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars


Walter

sow, welkom terug :) Weet niet of je er nog woont, maar rij regelmatig langs je huis om van ons huis de erwt naar zwemles in Bergambacht te brengen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

NinaPaul

Stukje toeren in een Alfa Romeo Montreal uit '73 de eigenaar gebruikt hem erg "stevig" ik heb me koest gehouden, maar wat een beleving.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Sbv

Citaat van: NinaPaul op 25-12-2019 13:05:04
Stukje toeren in een Alfa Romeo Montreal uit '73 de eigenaar gebruikt hem erg "stevig" ik heb me koest gehouden, maar wat een beleving.
Gaaf, staat bij ons nog een keer op de todo lijst. Vrouwlief vindt zo een Montreal helemaal geweldig

Snellebaksteen

Heel gave machines inderdaad.
Ik heb me er als kleine jongen heel vaak aan staan te vergapen, er zit in het durpje waar ik toen woonde een hele goede klassieke Alfa garage ( Steutel, Almkerk).
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: Sbv op 25-12-2019 18:02:57
Gaaf, staat bij ons nog een keer op de todo lijst. Vrouwlief vindt zo een Montreal helemaal geweldig

Ik kende de hele auto niet  :eusa_shifty: ;D

Ziet er Amerikaans uit.

NinaPaul

Vooral het geluid van die wagen is machtig, enkel het inparkeren zonder stuurbekrachtiging was echt hard werken :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Ronbroek

Citaat van: Walter op 23-12-2019 08:23:38
sow, welkom terug :) Weet niet of je er nog woont, maar rij regelmatig langs je huis om van ons huis de erwt naar zwemles in Bergambacht te brengen

Ja oude adres nog

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

marc-850

3 Weken vakantie  :eusa_dance:. Eerst maar eens 2 weken gaan relaxen in Egypte.
Daarna de 850 weer opbouwen, omdat er het één en ander aan spuitwerk/schadeherstel is gedaan.

BBS

Geniet van je vakantie! Ik moet nog 4 weken en ga dan ook opwarmen onder de zon.....
Eneuhhh, niet terugkomen als mummie he.... ;D :D
Volvoloos....

rob850/480

Dat ik vanaf vandaag na 3 maanden verplicht stilstaan weer met de 240 mag rijden.

Chris

Net de R uit de schorsing gehaald en rondje gedaan. HeeRlijk! Toerrit seizoen wat mij betreft geopend :laugh:.

Taranis

Dan is 't weer bij jullie blijkbaar beter dan hier :-X Voorlopig blijft de C braaf aan de druppellader staan met z'n bandjes warm op de vloerverwarming 8)

Chris

Citaat van: Taranis op 01-03-2020 15:45:12
Dan is 't weer bij jullie blijkbaar beter dan hier :-X Voorlopig blijft de C braaf aan de druppellader staan met z'n bandjes warm op de vloerverwarming 8)

Briljant was het niet... Maar het is ook geen cabrio he, dus wil er gewoon weer beetje mee gaan rijden. Buiten in de elementen stil staan wordt hij ook niet perse veel beter van. Nu de pekel wel achter de rug is, hoewel we dat sowieso amper/niet hebben gehad, vind ik het beter voor het behoud als hij rijdt dan alleen maar stil staat. Mijn voornaamste reden van het schorsen nu is puur de pekel. Als hij tzt binnen kan staan laat ik hem wat langer geschorst.

Sbv

de auto's zijn niet van suiker kunnen ze gewoon tegen en anders dan moeten ze maar een conservenblik worden