Auteur Topic: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?  (gelezen 25842 keer)

mitsupiet en 2 gasten bekijken dit topic.

Taranis

• Ik ben eco-moe.
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • '11 XC70 D5 AWD, '00 C70 2.4t conv.
Re: Waar heb je je vandaag aan geërgerd?
« Reactie #435 Gepost op: Vandaag om 11:55 »
Zo, gesprek is zoals verwacht op niks uitgelopen. Moeder heeft de kinderen toegefluisterd dat ze niks meer mogen zeggen, en zegt zelf dat haar kinderen niks gedaan hebben. Politie heeft de aangifte opgenomen maar kan niks doen. Belachelijk dat dit al de vierde keernis dat ik aangifte moet doen van vandalisme/vernieling en er niks gebeurt...

www.funda.nl
Nee, vandaag hebben zelfs etterbakjes uit Zeeland gelijk... :eusa_wall:

Lucas

• Lid 10+
  • **
  • Offline Offline
  • Mechanic wisdom: Get a bigger hammer.
« Reactie #436 Gepost op: Vandaag om 12:48 »
Schiet lekker op dan, zo kunnen ze ongestoord bezig blijven.. Doen ze het regelmatig bij meerdere auto's?

Tot nu toe worden er wel spullen op het binnnenplein kapot gemaakt/bij buren spullen kapot gemaakt, maar nog geen andere auto's. Jammer genoeg is dit wel al mijn tweede wagen die de vernieling ingeholpen wordt hier...
'96 850 T-5

Menno3274

• Lid 100+
  • Offline Offline
  • S70 T5 (412-21) '97
« Reactie #437 Gepost op: Vandaag om 13:19 »
Tot nu toe worden er wel spullen op het binnnenplein kapot gemaakt/bij buren spullen kapot gemaakt, maar nog geen andere auto's. Jammer genoeg is dit wel al mijn tweede wagen die de vernieling ingeholpen wordt hier...

Hopelijk vind je een manier, wellicht door een dashcam wat hierboven gezegd wordt of andere (hardere) maatregelen dat ze je wagen eens laten voor wat hij is..