Auteur Topic: Waar heb je je vandaag over verbaasd?  (gelezen 52188 keer)

KIM

• Global Moderator
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • 850 R Estate AT LPI, V70 XC Estate AT LPI
Re: Waar heb je je vandaag over verbaasd?
« Reactie #1020 Gepost op: 26-03-2020 17:22:47 »
@ knoertS70: Ik vind de toon van je reacties zeer op de man en als je de forumregels eens goed naleest dan zie je dat we dat hier niet tolereren. Gaarne je toon aanpassen anders moeten we je wellicht bannen
@ cornelis-b: Voor jou geldt het net zo goed. Het zou je sieren om eens wat vaker berichten te negeren (of de persoon in kwestie een pb te sturen) ipv met gelijke munt te willen terug te willen betalen door ook op de man te gaan spelen.

Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken; ook niet via pb.

knoertS70

• A.K.A John
  • Lid 500+
  • Offline Offline
« Reactie #1021 Gepost op: 26-03-2020 17:31:28 »
Mag ik nog wel een bericht van Henkie fileren? of wordt dat ook niet op prijs gesteld?
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

innocenti

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Na 22 jr Volvo loos
« Reactie #1022 Gepost op: 26-03-2020 21:49:07 »
Mag ik nog wel een bericht van Henkie fileren? of wordt dat ook niet op prijs gesteld?
Probeer een wijze man te zijn. Begraaf de vete, we kunnen in deze moeilijke tijd elkaar beter steunen dan zwart maken.
Of negeren en de rest van t forum steunen.

razorx

• Lijnoliekoning
  • Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 855 10V '96 LPi, V70R '98 LPi
    • van automatisering die stopt naar automatisering die klopt
« Reactie #1023 Gepost op: 26-03-2020 22:43:45 »
Probeer een wijze man te zijn. Begraaf de vete, we kunnen in deze moeilijke tijd elkaar beter steunen dan zwart maken.
Of negeren en de rest van t forum steunen.
:-*

widebody

• Als ze mij missen, ben ik Outback!
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Subaru Outback 3.0 H6 AT, Kia Picanto 1.0 MT
« Reactie #1024 Gepost op: 27-03-2020 20:21:28 »
Ik ben maanden niet meer op het forum geweest. Ik weet nu direct weer waarom :eusa_sick:

The Demon

• When God made me, He broke all the rules!
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • +600.000 km and still going strong!
« Reactie #1025 Gepost op: 27-03-2020 21:29:17 »
Ik denk dat het even het beste is om ook hier maar even 1,5 meter afstand te nemen. :eusa_whistle:

razorx

• Lijnoliekoning
  • Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • 855 10V '96 LPi, V70R '98 LPi
    • van automatisering die stopt naar automatisering die klopt
« Reactie #1026 Gepost op: 27-03-2020 23:27:08 »
Jongens. Zullen we niet meer mopperen? Kijk naar wat Daan post en Johan (Barracuda) en nog vele anderen. Er wordt op dit moment heel mooi professioneel werk geleverd.

volvobug

• Wat anderen bedacht hebben moet ik op z'n minst kunnen begrijpen!
  • Lid 1000+
  • Online Online
  • V70 2.5 10v '97 LPi & V70R FWD AUT Saffron '98 LPi
    • Volvo foto album
« Reactie #1027 Gepost op: 27-03-2020 23:30:58 »
Ik ben maanden niet meer op het forum geweest. Ik weet nu direct weer waarom :eusa_sick:
Wachtwoord kwijt? Te druk geweest met andere dingen?

Dat gezever tussen mensen is net als de varkenscyclus, eens in de zoveel tijd steekt dat de kop weer op, iedereen vindt er dan weer wat van en het ebt weer weg. Als dat het enige is iemand zich dan hier druk over kan maken heeft die verder een gelukkig leven  ;) gewoon aan je voorbij laten gaan, meelezen in de onderwerpen die je wel boeien en daarin bij dragen indien mogelijk.

Jongens. Zullen we niet meer mopperen? Kijk naar wat Daan post en Johan (Barracuda) en nog vele anderen. Er wordt op dit moment heel mooi professioneel werk geleverd.

Dat dus.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

NinaPaul

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #1028 Gepost op: 29-03-2020 14:26:23 »
Een hele boze moeder.

Het hele idee van fietsstraat is nog niet echt ingedaald bij velen. Er rijdt een vrouw met een jong kind, ongeveer 4 jaar, in de fietsstraat.
Ze rijden erg langzaam, ik schat zo een 5km/h. Mevrouw gebaard 3 keer dat ik voorbij moet steken, maar ik schud mijn hoofd.
Het is immers verboden om fietsers in te halen op een fietsstraat en met een automaat is er achteraan kruipen geen enkel probleem. De 4e keer schreeuwt ze boos dat ik voorbij moet rijden.
Ik doe mijn raam open en zeg met luide stem, er zat immers een meter of 5 tussen, dat het gewoonweg niet mag en dat ik braaf op afstand er achteraan zal kruipen.
Dat lijkt niet het juiste antwoord te zijn, want ze begint echt te razen, tieren en schelden, ik ben maar gewoon gestopt, (ja midden van de straat er zat geen auto achter me) het is niet de bedoeling dat het kind er iets aan overhoud.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz