Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter1973

Citaat van: haasje op 08-10-2018 19:13:50
Zo hoorde ik laatst ook een goeie.

Iemand reed de rotonde op om vervolgens tegen een auto te botsen die daar al reed. De veroorzaker wist zeker dat hij niet fout was want de auto die op de rotonde reed gaf niet aan op de rotonde te blijven.  :eusa_wall:
En toch. Waar gaat dat heen? Gewoon netjes afhandelen is blijkbaar niet meer bepaald de norm. Ontkennen en doen alsof de ander gek is lijkt de standaard.

)()()sT

Citaat van: Marc O. op 08-10-2018 19:14:03
Ik verbaas me erover hoe moeilijk een keurig nette en behoorlijk goed in de opties staande V70 NN D5 van 2012 is te verkopen. Ik weet dat zware diesels relatief onpopulair zijn, maar dat ik (ten opzichte van een half jaar geleden) zóveel met de vraagprijs moet zakken had ik niet verwacht.  ::)

Is gewoon een teken dat je niet in zo'n elekrische schijtpot moet gaan rijden!  ;D ;D ;D ;)

Nee je weet het hè, balen. Helaas heb ik bijna 2 jaar geleden ook de (toen bewuste) keuze gemaakt te gaan dieselen, maar het is inmiddels een onverkoopbaar hok geworden. Dus blijf ik de komende jaaaren gewoon doortuffen in die fijne roetmop.

peteRRR

#302
En als het effe ken heb jij het gedaan als sommige dat je kunnen aansmeren wordt dat ook niet achter gelaten,....je bent verzekerd en als het door jou
toedoen is veroorzaakt gaat je premie omhoog en is de schade gedekt,.....hoe mooi wil je het hebben,..nog mooier dan?

Tis ergens ook nog een regelgeving voor eigen lering,..hoe meer schade,s je veroorzaakt des te meer premie je gaat bekostigen en als je dat onder de knie
krijgt ga je steeds zorgvuldiger om met je medeweg gebruikers en je eigen deelname en dat is mooi voor het gehele systeem.

Tis allemaal zo moeilijk niet.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

BBS

#303
Citaat van: peteRRR op 08-10-2018 19:55:38
En als het effe ken heb jij het gedaan als sommige dat je kunnen aansmeren wordt dat ook niet achter gelaten,....je bent verzekerd en als het door jou
toedoen is veroorzaakt gaat je premie omhoog en is de schade gedekt,.....hoe mooi wil je het hebben,..nog mooier dan?

Tis ergens ook nog een regelgeving voor eigen lering,..hoe meer schade,s je veroorzaakt des te meer premie je gaat bekostigen en als je dat onder de knie
krijgt ga je steeds zorgvuldiger om met je medeweg gebruikers en je eigen deelname en dat is mooi voor het gehele systeem.

Tis allemaal zo moeilijk niet.

Groet
En daarom hangt er bij mij een zo klein mogelijke dashcam achter de spiegel met een losse kleine camera gericht op het achterkomend verkeer.
Zelf heb ik geen last van het ding maar bij een aanrijding staat alles erop......

Edit: zo'n zelfde hangt ook in de DAF met de kleine camera net boven de bijrijders deur....
Volvoloos....

Jan_D.

Citaat van: haasje op 08-10-2018 19:13:50
Zo hoorde ik laatst ook een goeie.

Iemand reed de rotonde op om vervolgens tegen een auto te botsen die daar al reed. De veroorzaker wist zeker dat hij niet fout was want de auto die op de rotonde reed gaf niet aan op de rotonde te blijven.  :eusa_wall:

Helaas iets dergelijks zelf meegemaakt: auto rijdt voorrangsweg op; ik kan een botsinkje net niet meer vermijden. Zijn auto staat half over de haaientanden en het commentaar van de bestuurder is: Ïk rij toch ook op de voorrangsweg."  Gevolgd door de mededeling dat hij na het behalen van zijn rijbewijs al twee jaar schadevrij rijdt! Tsja, niet boos worden, maar verbaasd was ik wel.

Sbv

Citaat van: Marc O. op 08-10-2018 19:14:03
Ik verbaas me erover hoe moeilijk een keurig nette en behoorlijk goed in de opties staande V70 NN D5 van 2012 is te verkopen. Ik weet dat zware diesels relatief onpopulair zijn, maar dat ik (ten opzichte van een half jaar geleden) zóveel met de vraagprijs moet zakken had ik niet verwacht.  ::)
Lekker mee door blijven rijden totdat de gekte weer wat voorbij is. Momenteel diesel bad....electrisch rijden cool.

MikeyQR

Citaat van: Sbv op 08-10-2018 20:49:38
Lekker mee door blijven rijden totdat de gekte weer wat voorbij is. Momenteel diesel bad....electrisch rijden cool.

Diesels willen ze er zo langzamerhand uit hebben.
En worden aankomend jaar zwarder belast op MRB maar nu nog de oudere modellen zonder roetfilter maar denk dar het niet lang duurt eerder dat de rest ook wordt aangepakt.

Valt idd op dat de diesels nu erg hun waarde verliezen, maar zeker ook gewoon de grotere auto's blijven lang te koop staan.
De LPG auto's gaan nu nog wel snel met verkopen, ik weet wel waarom. ;D

elianmars

Citaat van: Marc O. op 08-10-2018 19:14:03
Ik verbaas me erover hoe moeilijk een keurig nette en behoorlijk goed in de opties staande V70 NN D5 van 2012 is te verkopen. Ik weet dat zware diesels relatief onpopulair zijn, maar dat ik (ten opzichte van een half jaar geleden) zóveel met de vraagprijs moet zakken had ik niet verwacht.  ::)

Ik verbaas me er ook erg over, Marc. Had verwacht dat je 'm zo kwijt zou zijn..... :eusa_shifty:

Marc O.

Citaat van: Sbv op 08-10-2018 20:49:38
Lekker mee door blijven rijden totdat de gekte weer wat voorbij is. Momenteel diesel bad....electrisch rijden cool.

Ja, maar dat gaat echt niet meer veranderen hoor.


Citaat van: )()()sT op 08-10-2018 19:54:39
Is gewoon een teken dat je niet in zo'n elekrische schijtpot moet gaan rijden!  ;D ;D ;D ;)

;D ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Als je nog een jaartje wacht neem ik hem wel van je over. Dan switch ik gewoon van zwart naar wit.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Citaat van: Snellebaksteen op 09-10-2018 11:44:12
Als je nog een jaartje wacht neem ik hem wel van je over. Dan switch ik gewoon van zwart naar wit.
;D

;D

Morgen als het goed is de eerste serieuze bezichtiger. Ben benieuwd.
...The Nile isn't just a river in Africa...

widebody

Citaat van: Marc O. op 09-10-2018 13:12:27
;D

Morgen als het goed is de eerste serieuze bezichtiger. Ben benieuwd.
ToiToiToi

de geneRaal

Het moddergooien naar elkaar op het forum :eusa_think:
???
Blackstone under construction

peteRRR

#313
Tis net peper en zout ;)

Neutrale Groet

Edit : Tot dat het kannibalisme weer de overhand nam,...jammer weer!
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

jellejas

Citaat van: de geneRaal op 10-10-2018 18:30:51
Het moddergooien naar elkaar op het forum :eusa_think:
???
En daar verbaas jij je over? 😋
BRAAAAAAAP STUTUTU