Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Marc O. op 09-10-2018 13:12:27
;D

Morgen als het goed is de eerste serieuze bezichtiger. Ben benieuwd.

En hoe is het afgelopen?  ;D

de geneRaal

Citaat van: jellejas op 10-10-2018 19:06:09
En daar verbaas jij je over? 😋

Ik gooi toch geen modder?
Hoop ik
Blackstone under construction

Marc O.

Citaat van: elianmars op 10-10-2018 19:31:21
En hoe is het afgelopen?  ;D

Ga je hier ook nog eens beginnen?  :evil: ;D ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Benny850

Het lijkt op internet niet meer zo makkelijk om Hella koplampen te vinden voor een 850. Ben waarschijnlijk toe aan nieuwe. Imitatie is ook altijd weer afwachten..

Jelmar

Citaat van: Benny850 op 12-10-2018 12:27:25
Het lijkt op internet niet meer zo makkelijk om Hella koplampen te vinden voor een 850. Ben waarschijnlijk toe aan nieuwe. Imitatie is ook altijd weer afwachten..

Ik had hetzelfde, maar aangezien de apk plicht weer roepte maar een DEPO lamp opgehaald bij Estate Services, ziet er prima uit, doet wat ie moet doen.
Wel is het koplamp'glas' geen glas maar kunstof.
Maar voor die centen dikke prima. 
850R

Benny850

Citaat van: Jelmar op 12-10-2018 13:23:18
Ik had hetzelfde, maar aangezien de apk plicht weer roepte maar een DEPO lamp opgehaald bij Estate Services, ziet er prima uit, doet wat ie moet doen.
Wel is het koplamp'glas' geen glas maar kunstof.
Maar voor die centen dikke prima. 

Ben over een paar weken aan de beurt voor de apk. Vorig jaar was het net aan dus deze keer vrees ik ervoor.
Zal me eens verdiepen in de Depo lampen.

NinaPaul

~ € 80,- per stuk bij skandix
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Benny850

Zie dat Skandix 2 modellen heeft.
220€ voor genuine Volvo.
9 tientjes voor een huismerk.

BlackPearl

Polar Parts heeft ze voor 49euro per stuk of een complete set met knipperlichten voor 122euro....

Timo

Citaat van: Benny850 op 12-10-2018 12:27:25
Het lijkt op internet niet meer zo makkelijk om Hella koplampen te vinden voor een 850. Ben waarschijnlijk toe aan nieuwe. Imitatie is ook altijd weer afwachten..

Enkele maanden terug nieuwe koplampen gestoken. Heb voor 1 kant een originele voor helft vd prijs kunnen scoren, andere kant een hella gezocht en gevonden op een site uit Litouwen dacht ik. Elke andere website waren ze uitverkocht.
Hella is voor de moment gestopt deze nog te maken.

Grtz
Volvo 855 T-5R CY Manueel 320'000KM - Alles origineel


Transverse, 5-cylinder engine, 2,319 cc. Turbocharged for extreme output.

)()()sT

Dat de recent verkochte R van MickeyQR volgens mij te koop staat op feestboek voor dik 2500 meer. Gouden handel, die classics 8)

MikeyQR

Citaat van: )()()sT op 13-10-2018 16:32:10
Dat de recent verkochte R van MickeyQR volgens mij te koop staat op feestboek voor dik 2500 meer. Gouden handel, die classics 8)

Dat is hem idd.
Tja die prijs van 6450 euro, ja je kan het vragen voor z'n classic maar krijgen nee.
Ik heb hem naar mijn idee voor de marktwaarde aangeboden 3900 euro, gezien de kmters en staat van het geheel.

Wel jammer dat Robin hem als handel gebruikt en bij mij nog is een bedrag er vanaf wou hebben.
Hele lul verhaal van heb deze R echt nodig voor mijn gezin. ???
Ook een mooi stuur erin gezet zie ik, niet dus! :eusa_wall:

Wens hem veel succes met het verkopen maar voor dat geld gaat deze echt niet weg.
Daar is de R gewoon te gebruikt voor, nee lelijk is die niet maar gewoon deukjes, krassen, en lak op de motorkap die niet meer echt heel mooi was.

Toch is het jammer dat ik er vanaf moest want verder is het wel een goede R.
Maar rij er te veel km voor nu, rij met de 940 1500 km per week en gelukkig op LPI. ;)

BBS

Volvoloos....