Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

Citaat van: KIM op 26-10-2018 09:25:49
Ik moet jullie vertellen dat zelfs ik hier de laatste paar weken met steeds minder plezier kom. Elke keer hoop ik dat ik maar niet teveel gezeur tegen kom.
Ik doe mijn best om het zo veel mogelijk te filteren maar het is vaak lastig om er tegen op te treden.

Het lijkt er een beetje op dat men de kunst van het discussiëren niet meer beheerst.

Zonder het gezeur is dit echt nog steeds een geweldig forum.

Wat dan wel weer blijkt is dat nu je niet in dit topic hebt lopen snoeien toch iedereen z'n zegje even heeft gedaan en t wel weer ff rustig lijkt...
Had je alles gelijk weg gehaald dan had je t wellicht in stand gehouden.

De discussie die hier nu staat is op zich redelijk netjes verlopen toch.

Verder ben ik het met alle bovenstaande eens hoor.

Buiten dat vind ik ook de humor belangrijk en die lijkt soms ook wel een beetje kwijt.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Chris

Citaat van: arjenT5R op 26-10-2018 09:41:07


Buiten dat vind ik ook de humor belangrijk en die lijkt soms ook wel een beetje kwijt.

Heb je nog een goeie mop ;D?

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 26-10-2018 09:41:07
Wat dan wel weer blijkt is dat nu je niet in dit topic hebt lopen snoeien toch iedereen z'n zegje even heeft gedaan en t wel weer ff rustig lijkt...
Had je alles gelijk weg gehaald dan had je t wellicht in stand gehouden.

De discussie die hier nu staat is op zich redelijk netjes verlopen toch.

Verder ben ik het met alle bovenstaande eens hoor.

Buiten dat vind ik ook de humor belangrijk en die lijkt soms ook wel een beetje kwijt.

Ik ben het er ook mee eens, maar dit soort discussies zijn de afgelopen jaren al zo vaak de revue gepasseerd, tot nu toe heeft het niet geholpen, steeds weer komt er gedoe terug.het lag aan bepaalde personen, of aan de "oud gedienden" forum Goden werden ze geloof ik genoemd. Ondertussen hebben best een aantal mensen het forum verlaten, dat heeft er niet toe geleid dat er geen gezeur meer is, veel posters zijn minder gaan posten (waaronder ik zelf) maar ook dat veranderd niets. Ik kan mij niet ontrekken aan het idee dat er een bepaalde opzet in het spel is, en als dat zo is, dan hebben alle goede voornemens, hoe goed bedoeld ook, geen ene bal zin.

Ik sluit mij absoluut aan bij Kornelis, zovaak als ik het forum bezocht, zo weinig doe ik dat nu. En kom je toch weer eens kijken, dan wordt er weer iemand afgezeken. En dan klik ik dr boel maar weer weg, reageer er ook niet meer op, gewoon omdat het toch niet helpt.

Ik denk dat als er mensen die idd met opzet de sfeer willen controleren en verzieken, die bij zichzelf te rade moeten, en zichzelf eens moeten afvragen hoe "goed" ze bezig zijn, en hoe trots ze nou werkelijk op zichzelf zijn? Er is genoeg goede wil, dat blijkt wel uit deze discussie, maar zolang er mensen zijn met laat ik het maar netjes houden, andere ideeën van gezelligheid hebben  (hoe krom dat ook moge zijn) gaat het niet lukken, dat heeft de ervaring onderhand wel geleerd.

Resumerend, de neuzen moeten dezelfde kant op, wil je dat niet dan kun je maar beter vertrekken,  ga dan elders de boel verstieren.

Wees nou eerlijk, zojuist zei ik dat we al jaren dit soort discussies hebben, de meesten willen echt wel. Toch Triest dat er altijd mensen zijn die andere wensen of doelen hebben.
Als er steeds meer mensen gaan denken zoals ik doe momenteel, dan zal het forum langzaam maar zeker een stille ondergang hebben, immers men post niet meer. Dus eigenlijk werk ik er nog aan mee ook door maar niet meer te posten. Wel dubbel....

Marc O.

Kom op Arjen, ik lees je blogupdates altijd graag dus ik hoop dat je toch snel weer wat gaat posten. En in het kader van 'put your money where your mouth is' zal ik dat zelf ook maar weer eens doen ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Citaat van: arjen850 op 26-10-2018 18:43:39
Ik ben het er ook mee eens, maar dit soort discussies zijn de afgelopen jaren al zo vaak de revue gepasseerd, tot nu toe heeft het niet geholpen, steeds weer komt er gedoe terug.het lag aan bepaalde personen, of aan de "oud gedienden" forum Goden werden ze geloof ik genoemd. Ondertussen hebben best een aantal mensen het forum verlaten, dat heeft er niet toe geleid dat er geen gezeur meer is, veel posters zijn minder gaan posten (waaronder ik zelf) maar ook dat veranderd niets. Ik kan mij niet ontrekken aan het idee dat er een bepaalde opzet in het spel is, en als dat zo is, dan hebben alle goede voornemens, hoe goed bedoeld ook, geen ene bal zin.

Ik sluit mij absoluut aan bij Kornelis, zovaak als ik het forum bezocht, zo weinig doe ik dat nu. En kom je toch weer eens kijken, dan wordt er weer iemand afgezeken. En dan klik ik dr boel maar weer weg, reageer er ook niet meer op, gewoon omdat het toch niet helpt.

Ik denk dat als er mensen die idd met opzet de sfeer willen controleren en verzieken, die bij zichzelf te rade moeten, en zichzelf eens moeten afvragen hoe "goed" ze bezig zijn, en hoe trots ze nou werkelijk op zichzelf zijn? Er is genoeg goede wil, dat blijkt wel uit deze discussie, maar zolang er mensen zijn met laat ik het maar netjes houden, andere ideeën van gezelligheid hebben  (hoe krom dat ook moge zijn) gaat het niet lukken, dat heeft de ervaring onderhand wel geleerd.

Resumerend, de neuzen moeten dezelfde kant op, wil je dat niet dan kun je maar beter vertrekken,  ga dan elders de boel verstieren.

Wees nou eerlijk, zojuist zei ik dat we al jaren dit soort discussies hebben, de meesten willen echt wel. Toch Triest dat er altijd mensen zijn die andere wensen of doelen hebben.
Als er steeds meer mensen gaan denken zoals ik doe momenteel, dan zal het forum langzaam maar zeker een stille ondergang hebben, immers men post niet meer. Dus eigenlijk werk ik er nog aan mee ook door maar niet meer te posten. Wel dubbel....

Eens maar ik heb wel een toevoeging. De veroorzakers van de problemen zitten niet perse in hetzelfde kamp. De complottheorie van opzet is daarmee ontkracht.

Zolang mensen hier blijven denken in kampen, wordt het probleem niet opgelost.

classicT5

Complottheorie, dat is lekker actueel ;) Bombrieven usa, gaan er meteen de meest wilde verhalen rond met meest vergaande complotten.

Zou trump, russen of de chinezen hier de sfeer beïnvloeden?

Oftewel, als je negatieve reacties leest, negeren, is allemaal fake news :)

arjenT5R

Operatie redt het forum, ventileer je ergernis jegens een ander forumlid elders!
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Markbakker

Citaat van: MikeyQR op 18-10-2018 23:34:48
En jawel nu ook op MP in de hoop dat die er 6450 euro voor kan vangen. :eusa_eh:
Jammer dan men zo handeld en dat een maand later na dat ik hem verkocht aan hem.

Voor de gene die interesse heeft in deze R lekker 3000 euro van de prijs af halen. :eusa_boohoo:



Hij begint al te zakken, staat ondertussen voor €4999,-

Stefan

Citaat van: Markbakker op 26-10-2018 22:27:23
Hij begint al te zakken, staat ondertussen voor €4999,-
Waar staat die R dan te koop?
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MikeyQR

#400
Citaat van: Markbakker op 26-10-2018 22:27:23
Hij begint al te zakken, staat ondertussen voor €4999,-

Hahahaha ja ik zag het vandaag, mag nog even 1500 euro vanaf dan klopt de markwaarde weer. ;D
Hij ziet nu ook in dat het niet reeel is die prijs.

Citaat van: arjenT5R op 26-10-2018 22:44:17
Facebook geloof ik :P

Ja en ook op MP.

Maar verwacht geen top R, de lak is wel wat minder op de motorkap, achterbumper en dak.
Verder is die gewoon goed.


peteRRR

Een nadeel van een Forum is dat normaal als je in IRL met elkaar omgaat en er loopt er weer 1 te etteren dat je te plekke
een handeling kan plaatsen en de etter zal moeten verbeteren/veranderen of vertrekken en het is allemaal duidelijk en helder.

En op een Forum is dat lastiger te vatten/beoordelen,....en daar wordt ook gebruik van gemaakt.

Even praktisch gezien.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Stefan

850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

arjen850

Citaat van: KIM op 26-10-2018 20:03:41
Eens maar ik heb wel een toevoeging. De veroorzakers van de problemen zitten niet perse in hetzelfde kamp. De complottheorie van opzet is daarmee ontkracht.

Zolang mensen hier blijven denken in kampen, wordt het probleem niet opgelost.

Complot theorie was eerlijk gezegd nog niet in me op gekomen. Apart te zien dat een post idd anders gelezen kan worden als bedoeld. Met "mensen" bedoelde ik verschillende mensen, maar niet zonder meer dat die samen werken oid😉