Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

classicT5

Arjen gaat voor de makkelijkere instap van een XC ;)

Lijkt me dat zon XC wel aardige slok lust?

Wouter1973

Citaat van: classicT5 op 11-11-2018 21:42:42
Arjen gaat voor de makkelijkere instap van een XC ;)

Lijkt me dat zon XC wel aardige slok lust?
Laten we nu niet doen of zo'n 850 een zuinigheidswonder is ;)

Sbv

gas erin en klaar. Hoge(ere) instaap is wel erg lekker moet ik zeggen

Taranis

Citaat van: Sbv op 11-11-2018 21:44:55
gas erin en klaar. Hoge(ere) instaap is wel erg lekker moet ik zeggen

Je gaat er alleen zo raar van typen? :P

Sbv

teveel lachgas gehad denk ik vanavond

Benny850

Zou het ook wel willen een XC90 voor dagelijks. Prachtige verschijning, hoge instap ook lekker en je kunt nog eens over de stoeprand op het gras parkeren..

arjen850

Citaat van: classicT5 op 11-11-2018 21:42:42
Arjen gaat voor de makkelijkere instap van een XC ;)

Lijkt me dat zon XC wel aardige slok lust?

Ik moet Jolan nog wel overtuigen hoor😉 en zelf ben ik er ook nog niet over uit, maar ik heb de afgelopen 10 jaar niet zo getwijfeld. Er wordt al aardig geboden op de R, met zulke bedragen wordt de keus nog makkelijker 😂😂

maruska

Citaat van: Benny850 op 11-11-2018 22:16:32
Zou het ook wel willen een XC90 voor dagelijks. Prachtige verschijning, hoge instap ook lekker en je kunt nog eens over de stoeprand op het gras parkeren..
Ook als je weet wat de MRB doet ? De XC90 D5 die ik heb staan, zou iets van 640 eu per kwartaal kosten zo uit het hoofd. En dan heb ik het nog niet over de verzekering..
Gelukkig is schorsen goedkoper ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850


Benny850

Citaat van: maruska op 11-11-2018 22:58:25
Ook als je weet wat de MRB doet ? De XC90 D5 die ik heb staan, zou iets van 640 eu per kwartaal kosten zo uit het hoofd. En dan heb ik het nog niet over de verzekering..
Gelukkig is schorsen goedkoper ;D

Dat weet ik, het is duur maar dromen mag!

Spin!

Ik betaal iets van 115 euro per maand aan MRB voor de XC90. Zo'n ding rijdt heerlijk ontspannend. Maar pas op, laat de T6 links liggen en als je eenmaal een V8 hebt gereden...wil je niets anders meer.

www.vm-parts.nl

Emiel

#506
T6 kan wel, maar je moet een XC90 aan budget op reserve hebben voor als de bak stuk gaat. ;D

V8 is de enige goede optie, een 2.5t is veels te licht voor zo'n auto.

Benny850

Zo'n V8 lijkt mij ook geweldig. Een XC90 rij je ook omdat het een hele chique verschijning is. Verbruik hoort er gewoon bij dat weet je van te voren.

arjen850

Citaat van: Emiel op 12-11-2018 09:22:10
T6 kan wel, maar je moet een XC90 aan budget op reserve hebben voor als de bak stuk gaat. ;D

V8 is de enige goede optie, een 2.5t is veels te licht voor zo'n auto.


Waarom veels te licht? Degene die ik hier heb kan heel best meekomen hoor. Je moet er geen 200 mee willen, maar ik vind hem nog wel aardig vlot. Maar dit zijn auto's om te cruisen.

Jan_D.

In de vriendenkring: nieuw gekochte T6 (2003 of 2004) , gechipt, kreeg voor de 100.000 problemen met AWD en automaat. Eigenaar houdt wel van gas geven en stevig doorrijden. Andere vriend rijdt rustiger: nieuw gekochte 2.5T ((2005) is met nu bijna 300.000 op de teller, nog steeds bij de eerste eigenaar. Geen bijzondere kosten gehad.
Zelf met de auto's gereden, ik vond de T6 leuker. Ook nog eens bij een dealer een paar uur de V8 meegekregen; tsja dat is wat mij betreft wel de mooiste keuze. Maar ik heb het kostenplaatje van de verschillende modellen niet vergeleken. Hoewel de belasting de grootste kostenpost zal zijn en het onderling verschil daarin waarschijnlijk minimaal.