Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Hier kan je zien hoe snel bij jou de bodem onder je voeten weg zakt,..https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4491291/bodemdaling-nederland-verzakking

Ik geloof er geen reet van,...neem je leeftijd en spot de plaats waar je woont en vermenigvuldig die en je hebt de/een uitslag, hier zou dat 50cm
verzakking moeten zijn,..heb werkelijk nog geen straat gezien in heel m,n leven die zo ver verzakt zou moeten zijn.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

NinaPaul

Jij kijkt 71 jaar vooruit met je 50cm?

En jij zal nooit een verzakking zien, wanneer jouw perspectief aan nagenoeg dezelfde daling onderhevig is......





"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

peteRRR

#542
He gezellig weer Nina,

Je kan ook achteruit kijken en dat berekenen,...want de 100 haal ik niet als het aan jou Ligt :evil:

Groet

Edit: En als je m,n geboorteplaats/woonplaats wil weten,..das denk ik echt de Hel ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ozzzz

Citaat van: NinaPaul op 20-11-2018 21:15:05
En jij zal nooit een verzakking zien, wanneer jouw perspectief aan nagenoeg dezelfde daling onderhevig is......

Geheel losstaand of de opmerking hout snijdt maar:
🤣😂🤣😂

rob850/480


widebody

Citaat van: peteRRR op 20-11-2018 20:22:30
Hier kan je zien hoe snel bij jou de bodem onder je voeten weg zakt,..https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/4491291/bodemdaling-nederland-verzakking

Ik geloof er geen reet van,...neem je leeftijd en spot de plaats waar je woont en vermenigvuldig die en je hebt de/een uitslag, hier zou dat 50cm
verzakking moeten zijn,..heb werkelijk nog geen straat gezien in heel m,n leven die zo ver verzakt zou moeten zijn.

Groet

Ik geloof dat we hier alleen maar omhoog gaan

peteRRR

Citaat van: widebody op 21-11-2018 20:43:18
Ik geloof dat we hier alleen maar omhoog gaan

Zou ook weer een nadeel gaan geven op den duur,de bodem is natuurlijk al lang in werking maar de geweldige ontdekking dat er binnen kort
ernorme schades zullen ontstaan en daar alvast bedragen aan gaan zitten plakken,...vind het 3 keer niks.
In nieuwbouw wijken heb ik het wel eens rigoureus zien zakken door de jaren heen ( tuin en straatwerk ) maar dat kon goed opgelost worden.

En stel dat die berekeningen blijven doorlopen is het echt te hopen dat het beter wordt aangepakt dan hoe het in Groningen is gebeurd en nog gebeurd.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arjenT5R

Wat is dat tegenwoordig met die einstein onderschriften?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx


elianmars

Citaat van: arjenT5R op 29-11-2018 08:54:31
Wat is dat tegenwoordig met die einstein onderschriften?

Ik heb al jaren die onderschriften uitgeschakeld staan ;D

sander69

C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

henry classic v70

Nietzsche is veel mooier  :eusa_dance:

"Het voordeel van een slecht geheugen is dat men van dezelfde goede dingen meer dan eens kan genieten"..
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjenT5R

Citaat van: henry classic v70 op 30-11-2018 13:14:31
Nietzsche is veel mooier  :eusa_dance:

"Het voordeel van een slecht geheugen is dat men van dezelfde goede dingen meer dan eens kan genieten"..

Is eigenlijk best een mooie quote ja.... laat mijn geheugen nou niet al te best zijn :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Snellebaksteen

Ik prefereer een dronken Shakespear.
Two beer or not two beer.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.