Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 03-02-2019 16:15:09
Wat is een sluiting voor een radio?

Ik ga er van uit dat hij een van de twee "push grepen" bedoeld waar je de radio mee vergrendeld in het dashboard en die na indrukken naar buiten komen zodat je de radio er uit kan trekken. Als hij deze bedoelt zou ik ook niet weten hoe je deze moet noemen, radio vergrendeling misschien??
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Thys

Misschien niet echt verbaasd, maar vooruit: ik had de goede  gewoonte om al mijn bekeuringen in een map te stoppen. Vanavond voor de aardigheid eens alles bij elkaar opgeteld van de afgelopen 13 jaar jaar, en ik blijf steken op 2000 euro. Daarbij inbegrepen een staandehouding met een bakwagen die 66% overbeladen was (317 euro). Met gemiddeld 40.000 km per jaar en veel doorrijden vind ik dat helemaal niet zo slecht 8)

Snellebaksteen

Dat is heel erg netjes.
Als ik heel snel uit m'n hoofd alles op tel van de laatste 13 jaar kom ik op een totaal van ongeveer 7000.... ::)
Dat is inclusief 800 euro binnen 10 minuten aan overtredingen op de motor...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Als ik alles optel kom ik uit op €90,- voor de afgelopen 15 jaar. One eye for the road en one eye for the vangrail 😜. Rijd trouwens gemiddeld zo'n 35.000km/jaar
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ryque

Zo rijd je van de pomp naar huis, opeens wat rare stoomformatie van achteren, temperatuur die oploopt! Kak, snel een parkeervak gezocht, en nu een alu radiator besteld, wachten maar.. :eusa_wall:



Volvo 944 1997 LPT Mystic silver metallic 426
&
Volvo 855 1995 2.0 T5 Silversand Metallic 419

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ryque

Volvo 944 1997 LPT Mystic silver metallic 426
&
Volvo 855 1995 2.0 T5 Silversand Metallic 419

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Miyel

Ik dacht dat ik het probleem gevonden had, je blok heeft zich 90 graden gedraaid!
Oh nee, 940..
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

BBS

Citaat van: Thys op 11-02-2019 22:49:58
Misschien niet echt verbaasd, maar vooruit: ik had de goede  gewoonte om al mijn bekeuringen in een map te stoppen. Vanavond voor de aardigheid eens alles bij elkaar opgeteld van de afgelopen 13 jaar jaar, en ik blijf steken op 2000 euro. Daarbij inbegrepen een staandehouding met een bakwagen die 66% overbeladen was (317 euro). Met gemiddeld 40.000 km per jaar en veel doorrijden vind ik dat helemaal niet zo slecht 8)
Netjes Thys!

Ik ben het vanaf 2008 eens een beetje gaan bijhouden, nadat ik de nodige bonnen had afgetikt moest het roer goed om. Sinds 2008 dan 1x €54 (DAF) vorig jaar en een keer €32 (Volvo) een paar jaar terug. En in DLD een tientje Bussgeld afgetikt voor het inrijden van een weg die tijdelijk eenrichtings verkeer was. Het toegangsgeld was betaald maar mocht niet doorrijden >:(  En dat met 100K zakelijk en 15K privé....
En nee ik ben beslist niet heilig....
Volvoloos....

rpakuypers


MikeyQR

Citaat van: rpakuypers op 22-02-2019 07:31:33
Tja, je verwacht het niet.................... :eusa_think:

https://www.ad.nl/auto/kleine-zuinige-motoren-gaan-eerder-kapot-de-keerzijde-van-downsizing~a960630a/

Groet,
Roger

Nee heel raar is dat, zou toch niet mogen. :eusa_whistle:
Maar wat wil je ook, een drie pitter met een grote Föhn erop.
Turbo maar druk in de cilinder duwen van je moet je moet.....powerrrrrr!
En zo zuinig mogelijk allemaal, liefst zo arm mogelijk mengsel voor minder uitstoot en zuinigheid.
Nee dit is echt de toekomst naast elec. rijden. :eusa_wall:

De oude techniek is toch nogsteeds veel beter, maar ja niet zuinig, C O 2 zeer slecht en het milieu gaat eraan.


Benny850

Je bent dan toch beter af met veel liters en weinig peeka's ;D

arjenT5R

Citaat van: MikeyQR op 22-02-2019 10:27:10
Nee heel raar is dat, zou toch niet mogen. :eusa_whistle:
Maar wat wil je ook, een drie pitter met een grote Föhn erop.
Turbo maar druk in de cilinder duwen van je moet je moet.....powerrrrrr!
En zo zuinig mogelijk allemaal, liefst zo arm mogelijk mengsel voor minder uitstoot en zuinigheid.
Nee dit is echt de toekomst naast elec. rijden. :eusa_wall:

De oude techniek is toch nogsteeds veel beter, maar ja niet zuinig, C O 2 zeer slecht en het milieu gaat eraan.



Wat is er nu weer mis met een beetje arm draaien :( ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!