Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

marc-850


Hans Duiven

Hahahaha! Bizar stevige prijzen maar Mike mag vragen wat hij wil lijkt mij.  ;D

marc-850

Citaat van: Hans Duiven op 05-04-2019 12:07:30
Hahahaha! Bizar stevige prijzen maar Mike mag vragen wat hij wil lijkt mij.  ;D


Ik veroordeel Mike ook niet hoor. Vragen staat vrij. Vindt het persoonlijk echter een 'beste' prijs.
Toevallig laatst geinformeerd bij de dealer. Laatst bekende nieuwprijs was euro 152,42. Echter niet meer nieuw te leveren.

V70R^2

Zijn die RVS instaplijsten geld waard? Nou. Ik heb nog wel een paar setjes, voor een kratje duvel mogen ze weg. Koopje toch? ;D

de geneRaal

Ik heb nog een linker achter lijst nodig voor de 850
Maar ik geef er zeker niet de hoofdprijs voor :evil:
Blackstone under construction

Wouter1973

Misschien perceptie, maar ik vind het magertjes gesteld met de forum activiteit. Buiten wat voorsteltopics en wegdagboek topics gebeurt er niet zo veel. Komkommertijd? Waar is iedereen? Of ben ik de enige die soms wat dingetje heeft aan de 850? ;)

Miyel

Klopt.. ik denk dat er vooral weinig 850 rijders meer over zijn en de hobby zich verplaatst naar de 2000+ modellen.
Zelf doe ik even rustig aan met de renovatie, mijn hoofd liep ervan over en de portemonnee leeg..
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

KIM

Ik ben altijd blij als ik weinig dingetjes heb.
Gebruik beiden nog steeds dagelijks dus heb af en toe best wat aan te vullen.

Ik denk dat momenteel weinig liefhebbers hun 850/classic dagelijks gebruiken.

Taranis

Het meeste is ook al beschreven. Wij zijn momenteel met de C70 op reis en die loopt niet lekker stationair. Even zoeken en je vindt op dit forum waar je welke Bosch lambda sondes kunt bestellen. Dan kun je er nog een bericht over posten maar wat voegt het toe?

The Demon

Ik kijk nog steeds meerdere keren per dag of er iets nieuws is, en denk regelmatig dat er nodig weer iets in mijn blog geschreven moet worden maar op de één of andere manier neem ik dan weer niet even de tijd om het ook daadwerkelijk te doen.  :eusa_doh:

Overigens rij ik nog dagelijks met Olijfje en ben van plan om dat ook nog wel even vol te houden, het is gewoon een fantastische auto.

Benny850

Nou de T-5R die rijdt hier gewoon elke dag ;)

Sbv

Simpelweg weinig te melden en niet zoveel trek om blog wat bij te werken eigenlijk.

)()()sT

Tja, het is een beetje actie-reactie hè.
Mij valt het ook op; maar evengoed heb ik ook geen drang om actief te posten; m'n classics staan alle geschorst en de V60 rijdt gewoon.
Overigens.. daarover stel ik wel eens vragen op het Volvo-forum of de *60 pagina op Facebook maar daar reageert helemaal geen r**t ::) ;D

Desondanks wel jammer. Het is wel erg tam de laatste tijd, geen enkele foto meer na een leuke meeting. Het is natuurlijk ook de trend met de sociale media; denk dat we allen een beetje forum-moe zijn.

Taranis

Ook social-media-moe: ik doe er niks meer mee. Een tijd dat je dan overhoudt om eens echt met mensen af te spreken :o 8)

MikeyQR

Zal ik dan maar weer een project 850R BLOG openen. :eusa_whistle: ;D
Hebben jullie iets te zien en te lezen.