Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snellebaksteen

Samen met mijn oudste dochter meegedaan aan de opnames van het TV programma Bommetje!.
Was erg leuk om eens te doen.

Toch nog tot in de halve finale gekomen ook.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

StefanCJ

Wanneer wordt het uitgezonden?

Benny850

Tussenaslager vervangen. Nu is hij gestopt met zingen. Nieuwe olie erin+filter en zelfs een nieuwe carterplug met aluminium ringetje..

yannickdv

Citaat van: rjverbrugh op 30-06-2018 19:36:48
Na 2,5 dag sleutelen( klepseals  en distr vervangen, wat een k..klus) gewoon weer starten, wel de distr 3x op tijd gecontroleerd, maar het blijft toch spannend  de startmotor de eerste keer rond te laten gaan. Hopelijk is dit de eerst en enige keer dat ik deze klus hoef te doen...de distr set die erop zat was nog vrij nieuw, als iemand daar intereresse in heeft, af te halen voor 2 flessen Weizen bier

Altijd eerst even 2x met de hand rond. Dan is er weinig spannends aan.
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

rjverbrugh

Citaat van: yannickdv op 02-07-2018 12:38:25


Altijd eerst even 2x met de hand rond. Dan is er weinig spannends aan.
Had ik ook gedaan, 2x 360graden rond, merktekens idd mooi op tijd, maar blijft toch altijd spannend na zo'n operatie.

rpakuypers

De 740 en de S70 weer eens een fikse wasbeurt gegeven ......... nu verder met het slopen van de 850.

Groet,
Roger

clk-p

Gril aan het spuiten.
Eerst goed ontvet, afgeplakt en voor behandeld met plastic primer. Zo juist de lak er over heen gespoten,
en nu minimaal twee uur wachten voordat de blankelak aangebracht mag worden  :eusa_whistle:

cornelis-b

Vandaag forumlid Duell op bezoek gehad en die is weer zonder ABS storing terug naar huis.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Een huidinfectie te pakken die in korte tijd flink is gaan ontsteken, dus aan de fusidinezuur- en flucloxacilline antibiotica.

Daar ga je nog harder van zweten.. BNVI: max

Walter


Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Duell

Citaat van: cornelis-b op 24-07-2018 14:07:06
Vandaag forumlid Duell op bezoek gehad en die is weer zonder ABS storing terug naar huis.

Ik ben even in Zaanstad geweest, voor mij ABS controller, en die is weer helemaal netjes gerepareerd.
:eusa_dance: :eusa_clap:  Dank je wel Henk !

henry classic v70

Citaat van: Hans Duiven op 24-07-2018 15:13:55
Een huidinfectie te pakken die in korte tijd flink is gaan ontsteken, dus aan de fusidinezuur- en flucloxacilline antibiotica.

Daar ga je nog harder van zweten.. BNVI: max

Had Powerpete ook niet zoiets eergisteren? plek werd afgetekend op z'n scheenbeen om te zien of het zich verder ontwikkelt
...kreeg dezelfde medicatie (500mg)

Ik heb een aantal jaren geleden ook zoiets gehad, dacht gaat wel over, niet dus...
...linker scheenbeen bijna 2x zo dik en stond op knappen  :eusa_eh:



Heb uiteindelijk ruim een week in het ziekenhuis gelegen op speciale afdeling
...gelukkig ben je zelf goed medisch aangelegd en snapt ook wel dat je niet te lang mee door moet lopen

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

glenfiddich1983

Citaat van: Hans Duiven op 24-07-2018 15:13:55
Een huidinfectie te pakken die in korte tijd flink is gaan ontsteken, dus aan de fusidinezuur- en flucloxacilline antibiotica.

Daar ga je nog harder van zweten.. BNVI: max

Beterschap!

Citaat van: henry classic v70 op 24-07-2018 16:34:19
Citaat van: Hans Duiven op 24-07-2018 15:13:55
Een huidinfectie te pakken die in korte tijd flink is gaan ontsteken, dus aan de fusidinezuur- en flucloxacilline antibiotica.

Daar ga je nog harder van zweten.. BNVI: max

Had Powerpete ook niet zoiets eergisteren? plek werd afgetekend op z'n scheenbeen om te zien of het zich verder ontwikkelt
...kreeg dezelfde medicatie (500mg)

Ik heb een aantal jaren geleden ook zoiets gehad, dacht gaat wel over, niet dus...
...linker scheenbeen bijna 2x zo dik en stond op knappen  :eusa_eh:

https://i.imgur.com/zLmyeqr.jpg

Heb uiteindelijk ruim een week in het ziekenhuis gelegen op speciale afdeling
...gelukkig ben je zelf goed medisch aangelegd en snapt ook wel dat je niet te lang mee door moet lopen



:o :eusa_sick:

Ziet er pijnlijk uit! Hoe kom je aan zoiets, begonnen als een wondje dat vervolgens is gaan ontsteken?
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

cornelis-b

Citaat van: henry classic v70 op 24-07-2018 16:34:19
Citaat van: Hans Duiven op 24-07-2018 15:13:55
Een huidinfectie te pakken die in korte tijd flink is gaan ontsteken, dus aan de fusidinezuur- en flucloxacilline antibiotica.

Daar ga je nog harder van zweten.. BNVI: max

Had Powerpete ook niet zoiets eergisteren? plek werd afgetekend op z'n scheenbeen om te zien of het zich verder ontwikkelt
...kreeg dezelfde medicatie (500mg)

Ik heb een aantal jaren geleden ook zoiets gehad, dacht gaat wel over, niet dus...
...linker scheenbeen bijna 2x zo dik en stond op knappen  :eusa_eh:

https://i.imgur.com/zLmyeqr.jpg

Heb uiteindelijk ruim een week in het ziekenhuis gelegen op speciale afdeling
...gelukkig ben je zelf goed medisch aangelegd en snapt ook wel dat je niet te lang mee door moet lopen



Zoiets heb ik jaren geleden gehad na dat ik gestoken / gebeten was door een Daas in Frankrijk. Ik hield er "wondroos" aan over en heb totaal 6 weken antibiotica moeten slikken ( amoxicilline / clavulaanzuur ) Het kleinste wondje kan zoiets veroorzaken  >:(
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Begonnen als een schuurplekje waarna ik eerst dacht dat het eczeem was maar toen werd het al hard minder met de lol.

Knapt inmiddels alweer iets op.

Dank voor het meeleven  :eusa_clap: