Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70R^2

Je kan ook met een platte schroevendraaier ertussen de cijferwieltjes uit elkaar drukken en ze los van elkaar in juiste positie brengen.

Niet als een lompe boer, maar met beleid kan er niks mis gaan.

Chris

Nuttig dagje om het huis. Gras gemaaid en was mos eruit geharkt. Daarna twee nieuwe buiten lampen gemonteerd met bewegingssensor. Wel lekker nu het donkerder wordt dat ik ook wat kan zien als de sfeerverlichting in de tuin niet brand (werken op lichtsensor met timer)... met name als ik in de ochtend weg ga stond ik vaak te hannesseen om het sleutelgat in de poort te vinden.

Wouter1973

Gloednieuwe Bosch lmm besteld bij Porza voor 165,-. Heb het gevoel dat de T-5 de ene keer lekkerder rijdt en accelereert dan de andere keer. Aangezien zo'n beetje alle mogelijke sensoren, ontsteking, katalysator en lambdasonde vervangen zijn het afgelopen half jaar maar de lmm nog een gebruikt exemplaar was denk ik dat dit een goede investering is  :)

Vulk

Het plan uitgetekend voor mijn moestuin (paden & bedden) om te berekenen hoeveel materiaal ik nodig heb.
Tot mijn vrouw met een alternatief afkwam, intussen zitten we aan versie 6. ;D

NinaPaul

Citaat van: Vulk op 04-11-2018 17:02:31
Het plan uitgetekend voor mijn moestuin (paden & bedden) om te berekenen hoeveel materiaal ik nodig heb.
Tot mijn vrouw met een alternatief afkwam, intussen zitten we aan versie 6. ;D

quality time :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Snellebaksteen

Eigenlijk gisteren; genoten van het comfort van de D5.
Even op en neer naar Stuttgart voor een zakelijke lunch. Wat een feest is het om dit soort reisjes te maken met de ouwe trouwe dikke diesel. Dik 1200km op een dag en een wereld deal gesloten.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Thunderbird

De roffel op 700000km gezet
There's no substitute for cubic inches. (Roffel komt aardig in de buurt)

innocenti

weer n keer ingelogd om te reageren

de geneRaal

Blackstone under construction

KIM


arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

volvobug

De eerste 10.000 km met de Saffron R gepasseerd  :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Snellebaksteen

De D5 door de wasstraat gereden.
En de kilometerteller op 585.000 gezet.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

rob850/480

Door het raam naar me auto gekeken, zelfs na bijna 15 jaar wil ik geen andere auto.

Wouter1973

Bedacht dat komend weekend een mooi moment is om de winterbanden er weer onder te leggen.  :)