Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cornelis-b

De tractor voorzien van nieuwe olie en een nieuw oliefilter.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Die is toch zelf verversend?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 16-11-2018 17:23:39
Die is toch zelf verversend?

Ik dacht het niet hoor maar zal straks het bijbehorende instructieboekje eens door lezen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Citaat van: cornelis-b op 16-11-2018 17:55:07
Ik dacht het niet hoor maar zal straks het bijbehorende instructieboekje eens door lezen.

Instructieboekjes? Zitten die er nog bij dan bij die oude ketel?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 17-11-2018 09:19:51
Instructieboekjes? Zitten die er nog bij dan bij die oude ketel?

Waarom zou dat wel bij een oude Volvo zitten en niet bij een goed onderhouden oude Fiat tractor?

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Enige boekjes die ik bij m'n auto kreeg waren " Suske en Wiske's " en fiat... zeg nou zelf ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 17-11-2018 10:29:33
Enige boekjes die ik bij m'n auto kreeg waren " Suske en Wiske's " en fiat... zeg nou zelf ;D

Niks mis mee hoor en dat zeg ik zelf. Nu weer klaar ??
Ga maar weer lekker in je Suske en Wiske verder.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

Je zit op een volvo forum dude.... fiat is inferieure brol. Nog nooit wat goeds van de band af gekomen ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 17-11-2018 11:45:42
Je zit op een volvo forum dude.... fiat is inferieure brol. Nog nooit wat goeds van de band af gekomen ;D

Ja een Volvo forum en ?? Er zijn er genoeg die tegenwoordig iets anders rijden en er zat over melden.
Dat ik door omstandigheden mijn 855R heb moeten verkopen is toch geen reden om mijn huidige wagen maar af te branden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

jellejas

Citaat van: cornelis-b op 17-11-2018 12:34:33
Ja een Volvo forum en ?? Er zijn er genoeg die tegenwoordig iets anders rijden en er zat over melden.
Dat ik door omstandigheden mijn 855R heb moeten verkopen is toch geen reden om mijn huidige wagen maar af te branden.
Chill... Neem het niet zo serieus...
BRAAAAAAAP STUTUTU

arjenT5R

Ohja mag allemaal best hoor, maar je kan eens zo'n reactie verwachten toch als fiat gaan prediken op een volvo forum ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cornelis-b

Citaat van: arjenT5R op 17-11-2018 12:43:39
Ohja mag allemaal best hoor, maar je kan eens zo'n reactie verwachten toch als fiat gaan prediken op een volvo forum ;)

Ik vermelde eigenlijk alleen maar dat ik de tractor van nieuwe olie en filter had voorzien. Maar jij moet zoals gewoonlijk weer een opmerking plaatsen. Zoek het uit beste man en geniet van je suske en wiske.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R

#207
Als je iets post dan doe je dat omdat je reactie wil toch? Anders kan je beter niet posten right?  ;)

Zo werkt dat...  ;D

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

knoertS70

Een stuk gereden in onze Volvo.

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

-D©©©L-

Citaat van: arjenT5R op 17-11-2018 11:45:42
Je zit op een volvo forum dude.... fiat is inferieure brol. Nog nooit wat goeds van de band af gekomen ;D


Jawel, ze hebben volgens mij 1 van de eerste serieuze moderne diesels gemaakt toch. In de Croma ? En de 500 met de vrij innovatieve klepbediening.
Die ducato's zijn inderdaad zelfverversend tegenwoordig. En goed voor een mooie de-tour hier en daar.