Wat heb je gedaan vandaag?

Gestart door JohanR, 16-06-2018 23:49:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cornelis-b

Citaat van: T5-4life op 28-01-2019 18:53:03
Toch goed nieuws Henk. Wel jammer dat er wat risico aanzit.

Ach Hugo het hele leven is één groot risico, we moeten er mee leren omgaan ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 28-01-2019 18:45:16
Vandaag naar het AvL geweest voor de uitslag van de bronchoscopie van een week geleden, na een gewone CT scan en een PET CT scan kwam men er niet uit wat er te zien was. Na diverse antibiotica kuren geen verbetering en het hoesten bleef en ook de ontstekingswaarden in mijn bloed zijn te hoog. Vandaag de oorzaak hiervan gekregen. Door de bestralingen is er precies voor de ingang van een "longtak" wat weefsel afgestorven en dat zit ingekapseld voor de in / uitgang van deze "tak" hierdoor blijft er slijm zitten wat steeds weer gaat ontsteken omdat ik het er niet uitgehoest krijg. Over het verwijderen van dit afgestorven weefsel is er woensdag een medisch overleg, risico is dat er in deze omgeving een bloedvat zit en dat moet eerst worden bepaald. Er zijn in elk geval geen nieuwe kankercellen gevonden en dat is wel weer heel positief.

Gelukkig Henk! Goed om te lezen.

Marc O.

Citaat van: mehn op 28-01-2019 12:44:16
Wij hebben we binnenkort een ZOE bij, de Laguna hebben we uitgezwaaid :)

Ah mooi 👍 Wat voor eentje is het geworden?
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Toch relatief goed nieuws, Henk.

Mijn vader heeft tot twee jaar geleden jarenlang zo'n drie tot vier keer per jaar longontsteking gehad.
Heeft heeft nu een zgn. onderhoudskuur, om de twee dagen slikt hij antibiotica. Gaat nu hardstikke goed. Ruim twee jaar geen longontsteking meer gehad.
Misschien dat zoiets voor jou ook kan werken?

henry classic v70

Fijn Henk, in ieder geval geen nieuwe cellen
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Citaat van: elianmars op 28-01-2019 23:34:02
Toch relatief goed nieuws, Henk.

Mijn vader heeft tot twee jaar geleden jarenlang zo'n drie tot vier keer per jaar longontsteking gehad.
Heeft heeft nu een zgn. onderhoudskuur, om de twee dagen slikt hij antibiotica. Gaat nu hardstikke goed. Ruim twee jaar geen longontsteking meer gehad.
Misschien dat zoiets voor jou ook kan werken?

Het probleem is dat ze de ontsteking niet kunnen stoppen, het blijft doorgaan omdat er continu slijm in de afgesloten "longtak" blijft staan waar de ontsteking steeds door blijft woekeren. Maar we zien morgen wel wat het team als oplossing heeft.

In elk geval blij dat er geen nieuwe cellen zijn gevonden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

mehn

Citaat van: Marc O. op 28-01-2019 20:35:48
Ah mooi 👍 Wat voor eentje is het geworden?

Een zwarte Limited (110pk)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Marc O.

Citaat van: mehn op 29-01-2019 12:16:26
Een zwarte Limited (110pk)

Netjes! Wanneer komt ie?
...The Nile isn't just a river in Africa...

classicT5

Citaat van: mehn op 29-01-2019 12:16:26
Een zwarte Limited (110pk)

Limited -> gaat dat over de range? ;)

cornelis-b

Vandaag gewacht op een telefoontje want er was er medisch overleg en er komen weer vervolg onderzoeken binnen 14 dagen. Weer een bronchoscopie maar nu onder volledige sedatie met Propofol, dus echt helemaal van de wereld 😉 Ook komt er weer een longfunctie onderzoek om de long capaciteit te meten. Het medisch team zit toch te denken om te gaan opereren maar wil wel zekerheid hebben dat dit ook mogelijk is, door de sedatie met Propofol kan men verder in de "longtak" kijken en daat ook nog een paar biopten nemen om te kijken of er wel of geen kanker achter het door de bestraling afgestorven weefsel zit. Het gedonder gaat dus nog gewoon verder en na een CT en een PET CT scan plus bronchoscopie weten we eigenlijk nog steeds niets met zekerheid te zeggen. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

Pffff.... Sterkte, Henk  :-\

VolvoJac

Vandaag bij Henk geweest om de ABS controller te laten maken van de T-5.
Was een gezellige middag. Bedankt voor je hulp Henk.
Blij dat de ABS weer gemaakt is.
Volvo 850 T-5. En opeens is het jouw Volvo.
Lid Evenementen Commissie Volvo 850 Club

BlackPearl

Vanmorgen naar Nieuwleusen geweest om beige lederen voorstoelen op te halen voor de 960. Nou eigenlijk anderhalve stoel  ;D de zitting van de bestuurdersstoel was al weg  ??? maar goed ging mij toch eigenlijk om de bijrijdersstoel. Wel de halve bestuurdersstoel meegenomen voor de rugleuning...Nu mag de expert er 1 mooie bestuurdersstoel van maken  :eusa_dance:

cornelis-b

Citaat van: VolvoJac op 09-02-2019 19:29:54
Vandaag bij Henk geweest om de ABS controller te laten maken van de T-5.
Was een gezellige middag. Bedankt voor je hulp Henk.
Blij dat de ABS weer gemaakt is.

Was zeker een gezellige middag en het is dat je naar huis moest want anders hadden we nog lekker een paar uur door kunnen kletsen, nette T-5 heb je. Was ook erg leuk dat je vader ook heel lang zendamateur is geweest en jammer dat hij de hobby heeft gestopt, nu maar bij de buurman op bezoek en wie weet kunnen we een keer een verbinding maken ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Wakker geworden om 9:30. Gister een EBUS ( Endo Bronchial Ultra Sound ) onderzoek gehad in het AvL onder algehele narcose met Propofol, raar goedje voor je het weet ben je van de wereld ;D Uur later mag je onder begeleiding naar huis en voel je, je gaar en ga je, je mand in om er pas de volgende ochtend uit te komen. Volgende week de uitslag.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien