de ideale smartphone houder voor de V70 classic?

Gestart door Wimpelman, 11-07-2018 15:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wimpelman

Dag mannen, vrouwen,

Ik loop al jaren te rommelen met een smartphone (gebruikt als navigatie vanzelfsprekend); zeilend over het dashboard, op de rand van de deur, in het vakje onder de radio..
Wordt tijd voor een klemhouder of iets dergelijks. En dan liefst zonder het dashboard te beschadigen.
Wellicht aardig om de verschillende oplossingen hiervoor, eens met elkaar te delen?

Ik kijk uit naar eventuele reacties!

Hartelijke groet,

Wim

Ozzzz


kulk

https://www.mobilehangup.nl/nl/10-smartphone-houder

Ik heb deze, moet nog even kijken hoe het bevalt maar het is in ieder geval simpel.

V70geRwin


ruurdp

Ik gebruik al jaren de "osomount dash grip ex". Deze zit aan het raam geplakt en heeft nog nooit los gelaten. Hij is zo ontworpen dat je je telefoon er met 1 hand in kan doen, het kan dus al rijdend. Superhandig ding.

Peultje

75 cent bij de Action. Doet wat ie moet doen
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

hsv70

Ik gebruik al jaren de Tetrax Xway.
Werkt magnetisch en het zit echt goed vast.
Telefoon is zeer makkelijk in en uit de houder te doen.


Wimpelman

intressante opties zeg!
Ik zie dat er vooral voor bevestiging op het luchtrooster wordt gekozen. Maar belemmert dit de luchtstroom niet te veel, met het subtropische klimaat van tegenwoordig? Ik gebruik dat rooster best wel..
Prijsverschillen zijn ook enorm zeg.. Die hangup zit er mooi tussenin, qua prijs. Het lijkt mij ook, dat die minder oppervlakte heeft dan de brodit..

kulk

Als je een beetje handig bent zou je ook de hangup na kunnen maken, hier zie je goed hoe de hangup eruit ziet:
https://www.autotoebehoren.com/telefoonhouder-hangup.html

jas

#10
Ik heb deze, met daarop een goedkope houder geschroefd.
Van een goedkope houder de achterkant afhalen, en dan op de kuda schroeven.

Ik vind het juist fijn dat het niet midden in je zicht zit

https://carkitstunter.nl/contents/nl/p40615_Kuda_Console_088070_echt_leer_voor_Volvo_850_ab_92-97_ohne_Beifahrerairbag.html

Edit;
( ook zoiets voor V70 te verkrijgen)

855/96

Als navigeren het uitgangspunt is zou ik toch voor een voorruitklever gaan. Oogjes fijn bij de weg houden.
'01 Volvo V70 2.4t aut.
'96 Volvo 850 2.5 I 10V aut.
'94 Volvo 940 2.3i Polar aut.
'03 Volvo S80 D5 aut.
'98 Volvo S80 T6 Geartronic

Sbv

In alle auto's heb ik een Brodit houder zitten. Erg makkelijk. Scheelt dat we beide zelfde toestel hebben. Navigeren erop gaat prima en opladen ook

Snellebaksteen

Ik heb in mijn N een eenvoudige doch stevige houder van de Action zitten. Gewoon met klittenband. Niks geschroeft, geen gedoe.
Oude foto met antieke Windows phone:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Wimpelman

klitteband, tja waarom niet? En idd de ruit: vast veiliger. Maar vind het wel mooier als ie wat discreter in de buurt van het paneel zit.
jas: hoe zit die kuda dan bevestigd?