Marcel Plagge overleden

Gestart door elianmars, 21-08-2018 16:42:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Gisterenavond kreeg ik het vreselijke bericht te horen dat Marcel Plagge (marcelV70R) overleden zou zijn.
Ik kon het niet geloven. Heb er heel slecht door geslapen. Hoopte dat het niet waar zou zijn.
Helaas staat nu op Facebook dat het inderdaad waar is.
Potverdomme.... Zo jong nog....  :'(  :'(

Rust zacht, kerel!  :-\





Spin!

Ik hoopte dat het een slechte grap zou zijn gisteravond, maar helaas werd het zojuist bevestigd. Ik ben er helemaal stuk van. Ik snap 't niet en bevatten al helemaal niet.
Rust zacht kerel, ik ga je missen...echt missen. Godver...lullo (zou jij ook zeggen!)
:'(

www.vm-parts.nl

)()()sT

Niet te bevatten, en inderdaad nog de 'hoop' dat de berichten niet waar zouden zijn.
Rust zacht Marcel....

san

#3
Bekende naam...kaal en V70R?
Sterkte voor vrienden en familie...

cornelis-b

Heel veel sterkte voor familie, vrienden en bekende.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Wat een triest bericht. Sterkte allen!

The Demon

Ik wens alle nabestaanden alle sterkte toe om dit verlies te dragen.

Marc O.

Citaat van: elianmars op 21-08-2018 16:42:17
Gisterenavond kreeg ik het vreselijke bericht te horen dat Marcel Plagge (marcelV70R) overleden zou zijn.
Ik kon het niet geloven. Heb er heel slecht door geslapen. Hoopte dat het niet waar zou zijn.
Helaas staat nu op Facebook dat het inderdaad waar is.
Potverdomme.... Zo jong nog....  :'(  :'(

Rust zacht, kerel!  :-\




https://myalbum.com/photo/R2RvaGob4VaF/360.jpg

Ik hoorde het gisteren van jou en hoopte nog dat iemand een stomme fout had gemaakt. Ontzettend treurig dat het toch blijkt te kloppen. Onwerkelijk ook dat ik een paar dagen geleden nog zijn berichten heb geliked op facebook. Ergens hoopte ik dat hij bij de volgende reis naar de Noordkaap of Poolcirkel mee zou gaan (in 2016 kwam hij net terug toen wij die kant op gingen). Helaas.....  :'(
...The Nile isn't just a river in Africa...

KIM

Ook ik hoorde het gisteravond. Ik ken het verhaal achter zijn dood niet.
Ik ben er ook erg van geschrokken; zo jong nog...

Marcel was echt een gouden gast en het speet me al erg dat hij zijn gouden koets verkocht. Marcel: rust zacht.

Sterkte aan alle nabestaanden gewenst.

V702.5T

Jemig, weer iemand van de 'oude' garde die al jaren en jaren actief was. Sterkte voor allen die hem na waren!

clk-p

Gecondoleerd voor alle familie, vrienden, en bekenden.

FrankvdAa

Heftig zeg... geen woorden voor :'(
'18 Peugeot 508 SW 1.6 e-THP 165pk Executive Pack
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury-line, Olive Green metallic
'92 Volvo 440 1.7 GLT
--
Volvo x70 R-register

T W R 850

Wat een vreselijk bericht. Sterkte voor de nabestaanden en marcel jongen.. rust zacht!

Claudia

Jee...wat verdrietig.
Sterkte voor de nabestaanden.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

RRRRR_Ramon

Kreeg gisteravond wat te horen en vandaag werd het werkelijkheid. Slecht geslapen en de hele dag een knoop in mijn maag. Ik vond het al verdacht stil op FB en toen kwam vanmiddag dat bericht.

Ik hoopte een bericht van Marcel te lezen in de trant van "ik was mijn telefoon kwijt en wat is dat allemaal voor gelul? Ben nog even in Spanje gebleven om een hele dikke Volvo te kopen voor import" Niet dus... 😢😢

Wat een bericht! Ik ben er stuk van. We liepen de deur niet plat bijelkaar maar regelmatig telefoontjes en berichtjes naar elkaar. Gea en ik kennen hem vanaf 2004 en leerden hem kennen tijdens de beroemde Forumkampeerweekenden in Limburg.

Wat een fijne vent was het, stond altijd voor je klaar. Was altijd een gezellig aanwezige gast tijdens de sleuteldagen van de 850 club.

Ik zal je missen vriend! Rust zacht...
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪