Marcel Plagge overleden

Gestart door elianmars, 21-08-2018 16:42:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroentjuh

Sterkte voor alle nabestaanden..

blauweroffel

Sterkte gewenst voor alle nabestaanden.

BR

Ben

Appje: Ben je thuis ?
Ja, ben je in de buurt ?
Kom zo even m'n nieuwe laten zien.

Appje: Ben je thuis ?
Ja, ben je in de buurt ?
Sta al voor de deur, kom even een cadeautje voor een Volvovriend halen.

Appje: Ben je thuis ?
Ja, ben je in de buurt ?
Moet je even wat vertellen: Ik word Opa

Appje: Ben je thuis ?
Ja, ben je in de buurt ?
Moet je even wat vertellen: Heb de liefde van m'n leven gevonden

Appje: Ben je thuis ?
Ja, ben je in de buurt ?
Ga volgende week met vakantie en heb nog even wat nodig.

Ik ga je missen Mars, hier bij mij, bij jou, onderweg, op de VKB, overal.
Rust zacht !


BBS

Ik kende je niet persoonlijk, maar 53 jaren is geen leeftijd om het tijdelijke te verruilen voor het eeuwige leven.
Sterkte voor alle nabestaanden de komende tijd!
Volvoloos....

Rijns_t5r

Wat lees ik nu snotver,drie weken gelden nog contact gehad met Marcel ,wilde bakkie bij mij komen doen hij zat bij ect maar ik in Spanje dus zei dat hij ff 1400 km zuidwaarts moest rijden en zijn antwoord was ik ben over een week in Spanje.
We hadden een paar X per jaar contact en natuurlijk het camping weekend Limburg.
Wat een verschrikkelijk nieuws zoon toffe vent zo jong ik ga je echt missen gast,rust zacht en sterkte aan de nabestaanden!!

Gr Robert R
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Walter

Dat verhaal van Ben komt nog het dichtst bij de werkelijkheid. Appje: aan het werk? Bakkie? Kwam ineens de Freesmij voorrijden. En toen hij nog kippen reed; heb wat voor je kerel, leesvoer. Boek met een goede fles wodka en glaasjes. Die glaasjes heb ik nog gaan nooit meer weg. Kerel, wat heb je vandaag laten schrikken Mars. Heb van je mogen genieten ook vanaf 2004 denk ik. Wat hebben we gelachen samen maar ook serieus gesproken. Net de trotste opa die ik ken, net helemaal weer gelukkig en de bruiloft aan het voorbereiden. Man, wat zal ik je missen. Rust zacht, dit verdien je niet. Bart en Kim, alle sterkte toegewenst

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Bert 02.02.159

#21
Zo dat is heel erg schrikken. Zit hier vol ongeloof naar mn scherm te staren. Kende Marcel sinds Varfard 2003 toen we beiden meededen met onze toen nog kleine kindjes.

Een super gast. Zag hem niet vaak maar toch minstens één keer per jaar bij de Elandrun. Dan ging je altijd weer gewoon verder waar je was gebleven. In 2018 voor het laatst naar nu blijkt.


Hij was toen juist zo gelukkig.


Gecondoleerd voor iedereen die hem lief was, in het bijzonder Bart en Kim.


mehn

Ik ken Marcel ook sinds 2004 toen hij nog in zijn blauwe T-5 reed. Heb veel gelachen met Marcel onder andere tijdens de reeds door Robert en Ramon aangehaalde kampeerweekenden en tijdens de talloze sleuteldagen van de 850 Club. Marcel had altijd mooie verhalen over zijn chauffeurwerk. :)

Zo heb ik ook Bart en Kim leren kennen, al denk ik niet dat zij mij nog zullen herinneren omdat het al zolang geleden is.

Marcel stond altijd voor je klaar als je hem nodig had en zijn veilingen (vlak voor zijn trip naar de noordkaap) waarvan de opbrengst naar Stichting Hoogvliegers ging, hebben mijn vriendin en mij nog aardig wat zaken opgeleverd die we eigenlijk niet nodig hadden ;D

Marcel het ga je goed... Kerel  :'(

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Powerpete

ik ken Marcel al langere tijd uit de volvo scene, ook omdat we ongeveer even oud zijn, en hij uit de buurt kwam.. op meetings altijd ff beppen, elandrun de laatste 2 jaar lekker knallen met een ouwe V40 ... gewoon een goeie gozer.. en nu ineens dat berichtje, gaat je niet in de koude kleren zitten ook omdat ikzelf net van een TIA herstellende ben.. je hebt t niet voor t zeggen.. Rust zacht jongen !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Boeijke

Heb er eigenlijk geen woorden voor. Ken hem sinds 2004..

Het meeste is hier al wel gezegd.
...zo'n gouwe kerel,., :'(

Rust zacht man...

Sterke aan de nabestaande met in het bijzonder Bart en Kim

Reitse

Marcel was een mooie gast van de oude garde, volgens mij ook vaak aanwezig bij de A4 meetings.

Veel sterkte aan de nabestaanden...

FGG

Neeeeee! Ik lees 't nu pas! Dit kan niet!

Marcel was een supergast! Altijd vrolijk, altijd gezellig, stond altijd voor je klaar! Als ie in de buurt was kwam ie altijd even een bakkie doen. Ik zal nooit de sleuteldagen vergeten, met name die in Goes, waar we het bed nog hebben gedeeld tijdens de Grand Prix.

Een beetje ongeloofwaardig bijna, niet te vatten, onwerkelijk.

We zullen 'm missen. :'(

Florian & Ira

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

glenfiddich1983

Veel te jong. Sterkte voor de familie, vrienden en iedereen op dit forum die hem gekend heeft.
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

elianmars

Ik kreeg altijd een Whatsappje van Marcel op mijn verjaardag. Vandaag blijft het stil.....  :'(

henry classic v70

Lees net het bericht van Rutger op FB....
Man man, zo jong nog
Zijn V70R was ook één van de wagens welke mij inspireerde om de Sandstone te voorzien van extra's
Ongelofelijk verdrietig om iemand te moeten verliezen op zo'n jonge leeftijd.
Heel veel sterkte de komende tijd voor iedereen die Marcel kende
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4