Electra problemen v70 classic

Gestart door FristString, 09-11-2018 17:32:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FristString

Citaat van: glenfiddich1983 op 11-11-2018 15:05:15
Zou goed kunnen, maar zie daar weinig kwalijks in. Als het een nieuwe was dan is er vast nog wel iets van fabrieksgarantie maar als het een gebruikte was ga je daar echt geen garantie meer op krijgen.

Ja zo is t ook. Ze hebben hem er voor niets ingezet omdat het in de eerste week gebeurde na de koop. Neem het ze ook niet kwalijk dat ze een 2dehands er in hebben gezet. Zou ik ook doen in die situatie.

Iemand een tip ivm een nieuwe, wat is een goed merk? En is de wissel een beetje makkelijk zelf te doen?
Ik heb 2 maanden terug mijn achter vering en schokrekers zelf verwisseld, ging opzich prima. Is dit een beetje te vergelijken qua niveau of toch beter om te laten doen?
V70 2.5 10V 1997 >430K

KIM

Revisiedynamos zijn er van vele leveranciers. Ook Bosch reviseert ze zelf en biedt ze weer aan. Is wat goedkoper dan nieuw.

Qua sleutelen is het enige probleem dat je nogal veel moet loshalen om bij de dynamo te kunnen komen. Er zijn vast wel how-to's te vinden op dit formum. Anders wel op Matthews.

volvobug

Eerder eens van gebruiker razorx als adres voor revisiedynamo's in Amsterdam deze doorgekregen: https://garage-acdc.nl/.

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Miyel

Misschien interessant voor de knutselaar; Ik heb mijn dynamo zelf gereviseerd.
Onderdelen besteld bij Rotor in Alkmaar, destijds €47,50 incl. BTW, set bestaande uit spanningsregelaar, lagers en sleepring.
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)