CV op afstand 850

Gestart door Cristophe, 20-11-2018 22:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cristophe

Hallo allen,

Ik ben op het moment op zoek naar een afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling met bijbehorend kastje. Nou blijken deze toch iets lastiger te vinden dan ik dacht voor de 850. Mijn vraag is of zo'n afstandsbediening met kastje ook uit een S/V/C70 kan komen om te plaatsen in een (96)850

Alvast bedankt voor jullie tijd.

cornelis-b

Een handzender van een X70 gaat niet werken op een 850 van '96
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Cristophe

Bedankt, dan gaat de zoektocht naar een unit van een 850 door.


Spin!


www.vm-parts.nl

Walter

dat zijn alleen de afstandsbediening-dingetjes. Niet de ontvanger die je naast het dashboardkastje monteert

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Cristophe

Citaat van: Spin! op 21-11-2018 10:52:01
Zo dan...black friday kennen ze daar zeker niet? ;D


Dat dacht ik dus ook  ;D

rjverbrugh

Citaat van: Spin! op 21-11-2018 10:52:01
Zo dan...black friday kennen ze daar zeker niet? ;D
Inderdaad, wat een prijzen daar....

Walter


Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Cristophe

Citaat van: Walter op 21-11-2018 15:09:48
Pagina 53: https://accessories.volvocars.com/LegacyCatalog/Pdf/X70_safety_FR_GB_NL_DE.pdf


Nou precies dat zoek ik. Maar blijkt toch een stuk lastiger dan ik dacht aangezien de meeste al op de sloop uit de 850's zijn gehaald.

Cristophe

Toch nog even een vraagje aan de echte kenners en techneuten. Heb inmiddels iemand gevonden die zegt dat die een 850 met handzender heeft. Ik heb vervolgens beschreven aan de persoon wat ik nodig heb (handzender en zwarte ontvanger-kastje. Deze zou zoals ik heb begrepen achter het dashboard-vakje moeten zitten. Alleen stuurde hij mij een foto (zie foto) en zit het zware kastje er niet. Weet iemand waarnaar we dan moeten zoeken? Volgens de persoon is het gewoon een originele Handzender/afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling



Cristophe


cornelis-b

Relais 210 / 211 heb je nodig en een handzender. Hen je wel de led in het midden van je dashboard bovendek die knippert als de wagen op slot is? Als die er zit zou je met het relais en de handzender een werkend systeem moeten kunnen maken.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Cristophe

Citaat van: cornelis-b op 01-12-2018 22:25:58
Relais 210 / 211 heb je nodig en een handzender. Hen je wel de led in het midden van je dashboard bovendek die knippert als de wagen op slot is? Als die er zit zou je met het relais en de handzender een werkend systeem moeten kunnen maken.



Het ledje zit er wel op het midden van het dashboard maar als de wagen op slot zit knippert hij verder niet.

Verder vraag ik me dan af. Moet de afstandsbediening niet specifiek corresponderen met een bepaalde ontvanger? Ik dacht dus dat dit altijd dat specifieke zwarte kastje was maar die zit er dus niet, althans niet op de plek waarvan ik dacht. De bedoeling was een beetje letterlijk iets over zetten van de ene 850 naar de andere zonder dat er iets ingeleerd hoeft te worden bij een dealer bijv

Alvast bedankt trouwens voor je reactie!

cornelis-b

Je hebt zo wie zo een relais 210 / 211 nodig met een handzender en deze handzender moet worden ingeleerd op het relais. Ik heb in meerdere 850tigs een relais 210 / 211 geplaatst en de handzender ingeleerd en die hadden ook geen ontvanger naast het dashboard kastje. Volgens mij hebben alleen de wagens met het oudere guard systeem met het kastje op de A stijl deze ontvanger. Relais 210 / 211 is het relais dat de CV en het alarm aanstuurt en fungeert tevens als ontvanger.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien