Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Ik kreeg het ruim een uur geleden te horen. Wilde het niet geloven, maar na bevestiging van Wibo, bleek het helaas toch waar te zijn.
Ik ben er flink door van slag. Kon het goed met Dirk vinden. Hij heeft aan mijn auto's gesleuteld, ik mocht aan zijn huis werken.

Dirk, ik ga je missen, kerel. Je was er eentje met een gebruiksaanwijzing, maar ook met een hart van goud.
Rust zacht.....

Piet

Het was een taaie rakker.
Diabetes, niertransplantatie zelf het volle gewicht van een volvo bovenop hem leek hem niet klein te kunnen krijgen.
Erg jammer.........

big ben

Wat een verdrietig nieuws.....heel veel sterkte gewenst aan familie en vrienden  :'(

Hans Duiven

Citaat van: razorx op 11-12-2018 15:32:51
Beste Hans, ondanks het verdriet ben ik blij dit te horen!

Zojuist contact gehad met mijn vrouw Marjan en we gaan het regelen.
Morgen bel ik weer met Jessica om een en ander te regelen.

hilko73

Veel sterkte aan de nabestaanden.

Ongeloof... niet echt, dat hij een broze gezondheid had was bekend. Maar wel ongeloof omdat het toch altijd weer de "goeden" zijn die het eerste gaan.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

irian paul

.....heel veel sterkte gewenst aan familie en vrienden  :'(

Galactica

Dit komt hard binnen.

Dirk stond altijd voor mij klaar en heeft mij meer dan eens van wanhoop mogen redden.
Gevoel voor humor en een lompe eerlijkheid gekoppeld aan een gouden hart.

Rust zacht Dirkie.

Heel veel sterkte toegewenst aan Jeffrey, Jessie en Ronnie tijdens deze moeilijke tijden.

blauweroffel

Wat een droevig nieuws!  :-X
Ik heb hem leren kennen als een hard werkend iemand, hart van goud en hij maakte van zijn hart geen moordkuil.
Was jaloers op zijn kennis over onze volvo's.

Ik wens zijn zoon, zijn familie en allen die hem nastonden alle sterkte toe om dit onverwachte verlies te verwerken.

BR

Wout309t

 :'(

Dat is schrikken zeg! Een bijzonder mens. Zoals hierboven al beschreven 'eentje met een gebruiksaanwijzing'. Maar zeker een mens met een goed hart, al was ik het vaker niet dan wel met hem eens.
Hij zal gemist worden, dat zeker.
Sterkte aan allen die hem lief hebben!
2011 V70 2.0T R-Design MT

Ewout Schalkwijk

Slechts een keer ontmoet en veel over gehoord. Je zal gemist worden. Rust zacht.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

BBS

Dirk vaarwel. Ooit komen we elkaar weer eens tegen.

Thanx kerel voor de vele mooie jaren, leerzame momenten en alles wat je voor ons gedaan hebt!
Thanx voor je ongezouten oprechte mening, je kundigheid en bereidwilligheid voor iedereen.
Rust zacht vriend.
We zullen je missen in woord, daad en gezelligheid!

Jessie, Ronny en Jeffrey, heel veel sterkte de komende tijd....
Volvoloos....

Walter

Hans, respect dat je de zorg van Lummel op je neemt!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

knoertS70

Potdomme Dirk. Rust zacht kerel.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Vulk

Veel sterkte aan vrienden, familie en nabestaanden!

The Demon

Ik ga dat kleine ventje met die grote bek en dat grote gouden hart echt missen.

Jeff, Jess en Ronnie veel sterkte toegewenst.

Walter en Thea.