Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

volvobug

Hé potver, Dirkie is niet meer  :(  Sterkte voor iedereen die hem lief heeft.

@Hans Duiven: mooi dat je de zorg voor Lummel op je neemt!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Jeroentjuh

Heel veel sterkte aan familie en vrienden.

Claudia

Sterkte gewenst aan de nabestaanden...
Hans, zo fijn dat Lummel bij jullie mag!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

StefanCJ

Ik ken Dirk als iemand die rechtdoorzee is, zijn hart de goede plek heeft zitten, die altijd voor een ander klaar staat en waar -ongeacht het tijdstip- de koffie altijd klaar staat. Dirk, ik heb genoten van van je verhalen aan de keukentafel en een hoop van je geleerd. Bedankt!

Voor de nabestaanden en in het bijzonder Jeff, Ronny, Jessica; heel veel sterkte met het verlies!
Marit, Casper en Stefan.

san

Wat een triest nieuws,mooie markante kerel,veel kennis,zo jammer! Heel veel sterkte aan familie en vrienden.

Peultje

Droevig onverwacht nieuws. Alle sterkte voor de nabestaanden in deze moeilijke tijden toegewenst.
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

850blues

'k Volgde Dirk z'n blog altijd graag en miste zijn bijdragen de laatste tijd wel.... Nu is dat definitief....  :-\
Heel veel sterkte toegewenst aan zijn familie, vrienden en sleutelkameraden!
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

Ibanez

Ik schrik me wezenloos.
Ik ben jarenlang met regelmaat naar Dukenburg gereden en dat was niet alleen voor de klus, maar zeker ook voor de gezelligheid. En dan ineens stopt het met een mensenleven.
Ik wens alle naasten heel veel sterkte met dit verlies.

Rust zacht, Dirkie..  :'(

classicT5

Bizar nieuws. Sterkte voor de nabestaanden en wens ze vooral veel mooie herinneringen.

arjen850

Ontelbare uren samen onder die "ouwe" Volvo's gelegen, lief en leed gedeeld. Samen gehuild maar ook veel gelachen, wat was je een goede en trouwe vriend. Dankjewel voor alles, wij gaan je missen maatje, en de kinderen zullen "ome" Dirk missen.

kulk

Dirk, mooie kerel met juist helemaal geen gebruiksaanwijzing, het was altijd vrij duidelijk bij hem

Zo vereerd dat ik je persoonlijk heb gekend...... al die kennis, groot hart, grote bek, nergens te beroerd voor, lief en leed gedeeld ook daar aan die keukentafel terwijl we elkaar nog niet eens zo heel lang kenden, maar ja zo was Dirk ook volgens mij; alles of niks en als het goed is dan is het goed...... op gevoel gewoon.

Sterkte voor iedereen.


razorx

#56
Lieve mensen. Dank jullie voor alle reacties.
Op alle kan ik wel een reactie geven. Dirk was mijn beste vriend. Nog nooit heb ik een mens ontmoet die zo klaar staat voor een ander.
Zoals Kulk het zegt. Ik ervoer geen gebruiksaanwijzing alleen eerlijkheid hartelijkheid en heel veel liefde.

Met de ogen vol tranen typ dit niet als zielig maar dankbaar omdat ik die leve man van dichtbij heb leren kennen wil ik het volgende vertellen:

Toen het helemaal mis was tussen ons puberende pleegkind en ons en we een incident hadden waar de politie aan te pas moest komen stond Dirk de volgende morgen vroeg voor onze deur.. Om lief en leed te delen. Zo een vent was Dirk. Wat later had ik een nare achteras, Die lieve Dirk stond op zondag veel te vroeg voor onze deur en we werkten als tijgers. Ruzie met de buren, regen, koude. Maar vooral ook lol.

Die lieve Dirk vertelde, deelde zijn halve leven. Het verhaal van de kinderen is aan hun.

Ik kan alleen maar typen dat een maatje voor het leven is gegaan. We koesteren de ritjes van dit jaar in het bijzonder. Het pannekoekenhuis bij jou, De broodjeszaak Sal Meijer bij ons, de talloze gesprekken aan de keukentafel bij jou of hier. De flauwe moppen, het gemopper, maar vooral het gelag en het doorgaan. Sas en ik zijn dankbaar dit te hebben gekregen.

Lieve lieve vriend, wat heb ik veel van je geleerd en wat zal ik je missen. Ik hoop dat er een Walhalla bestaat. Daar hoor je thuis. Vaarwel of tot daar!

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

de Boeing

ik heb hem nooit ontmoet maar heb wel altijd zijn technische bijdrage aan mijn blog (en het forum in het algemeen) zeer gewaardeerd. Verschrikkelijk nieuws, sterkte aan alle nabestaande en vrienden.